quote:Op woensdag 24 september 2008 11:23 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Nerd zijn is helemaal in tegenwoordig.
Ik heb 3 overclockte PC's en een bril, neuken?quote:Op woensdag 24 september 2008 11:29 schreef Deliah het volgende:
[..]
Ik ben een nerd.
Mannelijke knappe nerds met bril.
quote:Op woensdag 24 september 2008 11:13 schreef kraaksandaal het volgende:
Ik vind het altijd wel tof als mijn vrouwtje me nerd noemt, daarna neuken we altijd erg wild.
quote:Op woensdag 24 september 2008 11:30 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ik heb 3 overclockte PC's en een bril, neuken?
Oww YES dan ben ik geen nerdquote:Op woensdag 24 september 2008 11:33 schreef Deliah het volgende:
[..]
Een nerd is daar te contactgestoord voor ...
Absoluut waar, maar als je Fok moet geloven zijn zelfs de grotste bazen nerd.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:46 schreef afcajos het volgende:
Zit wat in, maar sommige zijn gewoon echt nerd!
Ik ben heul geen nerdquote:Op woensdag 24 september 2008 11:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Absoluut waar, maar als je Fok moet geloven zijn zelfs de grotste bazen nerd.
Ow shit.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:33 schreef Deliah het volgende:
[..]
Een nerd is daar te contactgestoord voor ...
Heb ik je beledigd?quote:
Maar je moet wel wereldvreemheid vertonen. Dat is sowieso vereist.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:57 schreef Maxzter het volgende:
toch wel typisch dat je TS speelt WoW als eerste neerzet,
daarnaast gaat je redenering niet helemaal op want iemand hoef blijkbaar niet graag te leren en te computeren, anders zou die gene ook graag "en dergelijk" moeten doen voordat hij/zij een nerd zou zijn.
het hoeft dus maar te gaan om één (of een aantal) van die zaken en zeker niet allemaal.
je weet veel, je computert veel --> Nerd
Wereldvreemd zijn veel mensen tegenwoordig, als je nu nog steeds niet met een computer kan omgaan ben je gewoon grote sukkel.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar je moet wel wereldvreemheid vertonen. Dat is sowieso vereist.
Ik zeg zelf altijd:
Een nerd is iemand die veel technische (computer) vaardigheden heeft en dat ten koste laat gaan van zijn/haar sociale vaardigheden.
Dit klopt. Zelf weet ik er ook aardig wat vanaf, maar zie mijzelf zeker niet als nerdquote:Op woensdag 24 september 2008 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zeg zelf altijd:
Een nerd is iemand die veel technische (computer) vaardigheden heeft en dat ten koste laat gaan van zijn/haar sociale vaardigheden.
Ja, want je hebt geen gelijkquote:Op woensdag 24 september 2008 11:01 schreef Walter81 het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/555/
Ben ik nou een nerd?![]()
dat is idd wel een goeie --> toch geen nerdquote:Op woensdag 24 september 2008 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zeg zelf altijd:
amenvatting: Mensen die in hun eigen optiek een nerd zijn en andere mensen voor nerd uit maken.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jij dat wil, dan mag dat.
Alweer.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee. Maar zie bovenstaande edits van me. Thanks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |