vr.pr. ¤ 400,-quote:loopt maar stopt na paar sec en dan in de bougie kurkdroog. wacht je effe en dan wil hij weer paar seconden. (carb/kraantje vies???)
touwtje wil soms niet goed terug lopen maar das kwestie van op de tank drukken.
ik heb er voor laatst mee gevaren jaar of 2 geleden. (met deze motor)
neej op zee had ik een 9,5pk van de foto maar die gaat niet weg zit op me andere boot nuquote:Op woensdag 24 september 2008 10:35 schreef fathank het volgende:
Jij bent niet bang om met 2 pk op zee te gaan varen.
uhm jah zou eens moetten gaan tellenquote:Op woensdag 24 september 2008 10:35 schreef fathank het volgende:
Hoeveel auto's en boten heb jij wel niet
heb er nix aangedaan dus neejquote:Op woensdag 24 september 2008 10:52 schreef dahei het volgende:
Doet die Russische 2Pk het nu wel? In het topic waar je naar verwijst lees ik dat hij afslaat.
Misschien is het handig om dat bij deze advertentie er even bij te vermelden om misverstanden te voorkomen?quote:
daarvoor de link d8 ikquote:Op woensdag 24 september 2008 13:39 schreef dahei het volgende:
[..]
Misschien is het handig om dat bij deze advertentie er even bij te vermelden om misverstanden te voorkomen?
euh een wat?¿?quote:Op maandag 19 januari 2009 09:09 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Is de prijs inclusief de horecaspoiler?
als die nu losgekoppeld kon worden jah dan kreeg je die erbijquote:Op maandag 19 januari 2009 09:15 schreef kraaksandaal het volgende:
Waarschijnlijk wordt de bierpens bedoeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |