Heb je een foto hiervan? Altijd leuk, vergelijkend waren onderzoek!quote:Op zondag 6 juli 2008 20:34 schreef beware_reageerd het volgende:
Net een speedboot gekocht, incl. trailer (mooie waar alles het van doet en galvani) en 40 PK motor voor minder dan 450 euro.
nou dan mag jij mij eens vertellen waar je nog meer motortjes vind van 20 euro?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:34 schreef beware_reageerd het volgende:
Afslaan is onderdruk in tank. (draai je ontluchting eens open joh) Touwtje is kwestie van smeren he.
Dus eerst alles een ONDERHOUDSBEURT geven. Dan het merk, onbekent maar erg sterk.
Dus wat dat betreft wel een leuke motor. Prijs ??? Met alles wat er aan de hand is, bied ik nu 20 euro.
En dan mag je hem komen brengen. Want he, onderdelen ???? Shake it.
Documentatie ???? Idem.
Niet goed lopen ??? Etc.
Net een speedboot gekocht, incl. trailer (mooie waar alles het van doet en galvani) en 40 PK motor voor minder dan 450 euro.
Dan lijkt mij 125 euro voor dit ding, way to much. En dat meen ik.
20 euro, en dan mag je hem brengen naar omgeving utrecht. Suc6 met je verkoop verhaal.
En dan denk jij dat het wel helpt om mijn bod weg te halen?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:46 schreef Matje-1989 het volgende:
-edit-
Heel fijn, maar niet relevant voor de TS en voor de verkoop.
en was dat een beetje serieus?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:56 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
En dan denk jij dat het wel helpt om mijn bod weg te halen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |