en waar GilaMonyet jaloers op fubar is!quote:Op woensdag 24 september 2008 10:44 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
en waar fubar nog steeds op vakantie in het mooie italië is
Buongiorno!quote:Op woensdag 24 september 2008 10:44 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
winterslaaaaaaaaaaaaaapquote:Op woensdag 24 september 2008 10:44 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
idd, vind heel die friendzone gedoe enzo maar onzinquote:Op woensdag 24 september 2008 10:40 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Yup.. eigenlijk beland je altijd in de friendzone voordat je verder gaat.
Maar meestal voel je wel aan of het wat kan worden of niet.
En wat hebben die Fransozen daarmee te maken?quote:Op woensdag 24 september 2008 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh sgele
[ afbeelding ]
geen fransen manquote:Op woensdag 24 september 2008 10:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
En wat hebben die Fransozen daarmee te maken?
eerhm...kijk eens naar die vlaggen danquote:Op woensdag 24 september 2008 10:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
geen fransen man
frans is blauw wit rood onder elkaar
Whaha goed gedaan jongen!quote:Op woensdag 24 september 2008 10:48 schreef renedis het volgende:
ondertussen zijn wij 1,5 uur verder en kan den-haag weer mailen
kheb nu wel weer genoeg gedaan voor vandaag
jah, is naast elkaarquote:Op woensdag 24 september 2008 10:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
eerhm...kijk eens naar die vlaggen dan
Als je die vlag toch RECHT houdt, is het toch Frans of niet dan??quote:Op woensdag 24 september 2008 10:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, is naast elkaar
nioet onder elkaar
Het is een blijft crazy hequote:Op woensdag 24 september 2008 10:52 schreef Sgele het volgende:
Voor Crazy-M...een Franse vlag...
[ afbeelding ]
* renedis ontvangt graag een emmy award en deelt handtekeningen uit om 12 uur vanmiddagquote:
Rare Tilboquote:Op woensdag 24 september 2008 10:53 schreef Crazy-M het volgende:
ow fuck, dan zit ik met de verkeerde vlag in mijn hoofd
Zolang je niet werkt, kan het weer nooit TE goed zijnquote:Op woensdag 24 september 2008 10:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
goed leven hier
goed eten
slecht internet ....
all good sides must have a downside![]()
op het internet na wat hier zuigt is het goed vertoeven
tis vandaag beetje bewolkt
en dat is best welkom na 3 dagen zon en veels te warm weer
Je hoeft niet te werken dus ni zeurenquote:Op woensdag 24 september 2008 10:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
goed leven hier
goed eten
slecht internet ....
all good sides must have a downside![]()
op het internet na wat hier zuigt is het goed vertoeven
tis vandaag beetje bewolkt
en dat is best welkom na 3 dagen zon en veels te warm weer
Toppie, klinkt goed man!quote:Op woensdag 24 september 2008 10:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee nog niet
maar het etentje was geslaagd
zekerquote:
rond de 75 - 85quote:Op woensdag 24 september 2008 11:06 schreef crazy987 het volgende:
[..]
zeker
en doe eens een gok hoeveel ik weeg
hoelang ben je?quote:Op woensdag 24 september 2008 11:06 schreef crazy987 het volgende:
zeker
en doe eens een gok hoeveel ik weeg
tjah, zitten paar steken losquote:
komt tijd, komt grolsch liefdequote:Op woensdag 24 september 2008 11:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Toppie, klinkt goed man!
Go 4 it
Wat is je lengte?quote:
Tja...gelukkig heb je ons nog hequote:Op woensdag 24 september 2008 11:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, zitten paar steken los
dokters hebben me al opgegeven
ongeveer 1.75quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |