gewoon niet doenquote:Op woensdag 24 september 2008 09:35 schreef renedis het volgende:
ik ben even weg, moet ZSM een restore uitvoeren want in den-haag kan er nu geen mail ontvangen worden!
stagiaire?quote:Op woensdag 24 september 2008 09:36 schreef tripack het volgende:
morguuh mensen
wat een gedoegeven ze training... ik me laptop inleveren... moet ik ook nog es een kadoo voor collega kopen
hehe kan eindelijk beginnen
Die zijn weg gegooitquote:Op woensdag 24 september 2008 09:37 schreef Crazy-M het volgende:
Daar ben ik weer.
En godver pielekes, wat lig ik hier nu weer op de grond !!!
En waar is mijn stoel en popcorn !!
quote:Op woensdag 24 september 2008 09:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
NEE.
En logi kan je ook niet bellen vandaag
asosiaalquote:
quote:
Logician?quote:Op woensdag 24 september 2008 09:22 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nee
zullen we een callgirl voor em bestellen ?![]()
* crazy987 steekt heel gansterachtig een sigaretje op en zoek waarmee die kan gooienquote:Op woensdag 24 september 2008 09:32 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
* GilaMonyet trekt de stoel onder Crazy-M vandaan en begint er mee te gooien!
mjaquote:
quote:Op woensdag 24 september 2008 09:41 schreef Logician het volgende:
mogguh iedereen die er net bij is (verkapt ik ben te lui om de precieze naamspelling van iedereen op te zoeken)
* GilaMonyet Pakt de peuk van crazy987 en drukt hem uit, daarna attendeerd die crazy987 erop dat je niet meer binnen mag roken!quote:Op woensdag 24 september 2008 09:41 schreef crazy987 het volgende:
[..]
* crazy987 steekt heel gansterachtig een sigaretje op en zoek waarmee die kan gooien
kijk.. jij snapt hetquote:Op woensdag 24 september 2008 09:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
beteken ik zo weinig voor je dat je me niet eens even persoonlijk gedag zegt?
word die zooi niet ergens eerst disk to disk gebackupt?quote:Op woensdag 24 september 2008 09:45 schreef renedis het volgende:
SHIT... problemen op het werk..
ik moet een restore uitvoeren voor die mail MAAR de toegang tot de kluis (waar de tapes liggen) is geblokkeerd! (pasjes-systeem, en die is kapot!)
kan ik ook niets aan doen dus eerst maar eens even "brainstormen" (lees: niets doen) totdat er een oplossing is.
quote:
quote:Op woensdag 24 september 2008 09:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
word die zooi niet ergens eerst disk to disk gebackupt?
* crazy987 pakt een nieuwe sigaretr, steekt hem aan, en gooit Gila naar de andere kant van het kantoorquote:Op woensdag 24 september 2008 09:44 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
* GilaMonyet Pakt de peuk van crazy987 en drukt hem uit, daarna attendeerd die crazy987 erop dat je niet meer binnen mag roken!
luie donderquote:Op woensdag 24 september 2008 09:41 schreef Logician het volgende:
mogguh iedereen die er net bij is (verkapt ik ben te lui om de precieze naamspelling van iedereen op te zoeken)
Alles werkt wel vlekkeloos bij jou hequote:Op woensdag 24 september 2008 09:45 schreef renedis het volgende:
ik moet een restore uitvoeren voor die mail MAAR de toegang tot de kluis (waar de tapes liggen) is geblokkeerd! (pasjes-systeem, en die is kapot!)
kan ik ook niets aan doen dus eerst maar eens even "brainstormen" (lees: niets doen) totdat er een oplossing is.
loper op de deur ?quote:Op woensdag 24 september 2008 09:45 schreef renedis het volgende:
WOEIquote:
ik heb nog wat spul liggen om die kluis open te blazen hoorquote:Op woensdag 24 september 2008 09:45 schreef renedis het volgende:
ze hebben jou wel nodig vandaag hequote:
Mwah het is hier redelijk rustigquote:Op woensdag 24 september 2008 09:48 schreef tripack het volgende:
tis best wel rustig vandaagof ligt dat aan mij?
en ze negeert me ook nog !quote:
is idd overal rustig,quote:Op woensdag 24 september 2008 09:48 schreef tripack het volgende:
tis best wel rustig vandaagof ligt dat aan mij?
quote:Op woensdag 24 september 2008 09:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
beteken ik zo weinig voor je dat je me niet eens even persoonlijk gedag zegt?
quote:Op woensdag 24 september 2008 09:47 schreef renedis het volgende:
[..]
zo slim zijn ze niet bij de gemeente..
quote:Op woensdag 24 september 2008 09:52 schreef Logician het volgende:
[..]
![]()
![]()
HOI BarraCupraCuda!
![]()
![]()
![]()
![]()
HOI BarraCupraCuda!
![]()
![]()
![]()
![]()
HOI BarraCupraCuda!
![]()
![]()
![]()
![]()
HOI BarraCupraCuda!
![]()
![]()
![]()
![]()
HOI BarraCupraCuda!
![]()
![]()
![]()
![]()
HOI BarraCupraCuda!
![]()
![]()
![]()
![]()
HOI BarraCupraCuda!
![]()
![]()
![]()
![]()
HOI BarraCupraCuda!
![]()
![]()
![]()
![]()
HOI BarraCupraCuda!
![]()
![]()
![]()
![]()
HOI BarraCupraCuda!
![]()
![]()
![]()
![]()
HOI BarraCupraCuda!
![]()
![]()
tevreden?
Dan mag je ook wel is naar Den Haag komenquote:Op woensdag 24 september 2008 09:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb bij de gemeente amsterdam over dit probleem gebrainstormd en die hebben dit soort problemen nu niet meer
aandachtshoertjequote:
hoezo, jij bent icter, voer het inquote:Op woensdag 24 september 2008 09:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dan mag je ook wel is naar Den Haag komen!
* Crazy-M wijst WL de deur.quote:Op woensdag 24 september 2008 09:56 schreef WhiteLightning het volgende:
godverdomme ik wil naar huis!!
Ben helemaal geen ICT-er hahaquote:Op woensdag 24 september 2008 09:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoezo, jij bent icter, voer het in
quote:Op woensdag 24 september 2008 09:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dan mag je ook wel is naar Den Haag komen!
* Dr.Droxz geeft Crazy een dikke trap onder hol! ik AZ fan?!...quote:Op woensdag 24 september 2008 09:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
DROXZIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
GOEDEMORGEN AZ FAN
* Crazy-M gaat maar rondjes rennen ofzo
zeg dat nu nietquote:Op woensdag 24 september 2008 09:57 schreef Olep het volgende:
[..]
Aww sorryWat kan ik doen om het goed te maken?
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |