Gisterenavond was ik in de stad (Zwolse benaming voor het gedeelte binnen de gracht waar het overgrote gedeelte van de kroegen zich bevinden), altijd gezellig op dinsdagavond. Zwolle is een echte studentenstad door het Windesheim, dus ook op een doordeweekse avond goed gezellig. In ieder geval, eerst even langs Domino (dus niet Domino's van de pizza) voor een raspatatje oorlog als extra bodem. En dan door naar de eerste kroeg. Even indrinken met het beste pils ter wereld: Hertog Jan. Daar al gelijk aandacht van twee vrouwen. Die baard doet het hem, niet iedereen houdt er van, maar die er wel van houden, kunnen maar bij één baas terecht (ja, bij mij dus).
Maar goed, de avond duurt nog lang en TS kan beter krijgen. Door naar de volgende kroeg waar al snel het 'euro-uur' zou beginnen. Daar ieders twee dienbladen bier gekocht (ik was met een maat), en eerlijk verdeeld over de arme studenten. Uiteraard zelf ook wat biertjes. Op dat moment komen er twee studentes bij mij staan. Goed gevormd en niet dom. Wij raken in gesprek en van het één komt het ander en TS slaat er één van de twee aan de haak. Toen begon de heibel. Die twee krijgen me daar een ruzie. Om mij nog wel. Nou ben ik wel wat gewend, maar zo'n ruzie tussen twee mooie dames om mij, dat is zo vlak voor mijn neus iets nieuws. Ik probeer het nog te sussen, maar helaas, de dames laten zich niet kalmeren. De meid waarmee ik niet stond te zoenen pakt haar jas en gaat er vandoor. Ik denk mooi, dan kan ik verder. Heeft die hoer er ook geen zin meer in.
'Beste vriendin, heb haar best gekwetst, ze is al zo'n tijd vrijgezel, ik ga maar naar huis, bla bla bla'. Dus omdat zo'n wijf al tijden geen kerel meer heeft mag ik dus niet neuken. Fijn is dat. Ach, ergens maar goed ook, moet vandaag gewoon werken en een hele nacht neuken is niet bevorderlijk voor mijn productiviteit.
Klacht: vrouwen die ruzie krijgen om mij en ik blijf met lege handen achter