abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61869584
Gisterenavond was ik in de stad (Zwolse benaming voor het gedeelte binnen de gracht waar het overgrote gedeelte van de kroegen zich bevinden), altijd gezellig op dinsdagavond. Zwolle is een echte studentenstad door het Windesheim, dus ook op een doordeweekse avond goed gezellig. In ieder geval, eerst even langs Domino (dus niet Domino's van de pizza) voor een raspatatje oorlog als extra bodem. En dan door naar de eerste kroeg. Even indrinken met het beste pils ter wereld: Hertog Jan. Daar al gelijk aandacht van twee vrouwen. Die baard doet het hem, niet iedereen houdt er van, maar die er wel van houden, kunnen maar bij één baas terecht (ja, bij mij dus).

Maar goed, de avond duurt nog lang en TS kan beter krijgen. Door naar de volgende kroeg waar al snel het 'euro-uur' zou beginnen. Daar ieders twee dienbladen bier gekocht (ik was met een maat), en eerlijk verdeeld over de arme studenten. Uiteraard zelf ook wat biertjes. Op dat moment komen er twee studentes bij mij staan. Goed gevormd en niet dom. Wij raken in gesprek en van het één komt het ander en TS slaat er één van de twee aan de haak. Toen begon de heibel. Die twee krijgen me daar een ruzie. Om mij nog wel. Nou ben ik wel wat gewend, maar zo'n ruzie tussen twee mooie dames om mij, dat is zo vlak voor mijn neus iets nieuws. Ik probeer het nog te sussen, maar helaas, de dames laten zich niet kalmeren. De meid waarmee ik niet stond te zoenen pakt haar jas en gaat er vandoor. Ik denk mooi, dan kan ik verder. Heeft die hoer er ook geen zin meer in.

'Beste vriendin, heb haar best gekwetst, ze is al zo'n tijd vrijgezel, ik ga maar naar huis, bla bla bla'. Dus omdat zo'n wijf al tijden geen kerel meer heeft mag ik dus niet neuken. Fijn is dat. Ach, ergens maar goed ook, moet vandaag gewoon werken en een hele nacht neuken is niet bevorderlijk voor mijn productiviteit.

Klacht: vrouwen die ruzie krijgen om mij en ik blijf met lege handen achter
pi_61869609
PRUTSER!!!!
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_61869639
En toen werd je wakker?
  woensdag 24 september 2008 @ 09:07:42 #4
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_61869647
Baarden .. Maar goed, wel relaxed voor je dat er soms wel meisjes voor gaan. Ik vind ze vies. In mijn hoofd zitten er altijd wel ergens stukjes in enzo.
pi_61869648
TS gaat naar de timeless / de toog
pi_61869762
Even vertalen naar een wat realistischer verhaal:

TS ziet 2 breezergurls. Hij lokt ze met zijn lokroep en de breezers komen op hem af. Breezer 1 zit beetje te flowen met TS maar haar beugel komt vast in TS zijn baard. Zij trekt drzelf los maar slaat daarbij breezer 2 op dr muil kopstoot liek. Die twee ruzie en gaan weg. TS moet zijn zoektocht opnieuw beginnen.
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
pi_61869767

foto van TS
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
pi_61869786

Een echte baas.
a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z
pi_61869791
Pics or it didn't happen.
pi_61869923
quote:
Op woensdag 24 september 2008 09:07 schreef krapula het volgende:
TS gaat naar de timeless / de toog
De timeless ben ik vorig jaar ergens voor het eerst in jaren weer eens binnen geweest. Jankend weer naar buiten, wat een droevige bende.

Dit verhaal speelde zich af in De Docter en in De Joffer.
pi_61869940
quote:
Op woensdag 24 september 2008 09:16 schreef Gentlemen. het volgende:
[ afbeelding ]

Een echte baas.
mjah

[ Bericht 0% gewijzigd door de_boswachter op 24-09-2008 09:32:47 ]
U MAD?
pi_61869966
quote:
Op woensdag 24 september 2008 09:25 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Hoe was het ook alweer: 1 smilie replies, TS is.. en oneliners zijn niet meer toegestaan op de KLB?
pi_61869972
Altijd leuk van die verhalen die toch bijna er op lijken dat het gewoon echt is gebeurd, maar als je hele verhaal door leest dat je toch er achter komt dat TS een nerd is.
pi_61869986
quote:
Op woensdag 24 september 2008 09:16 schreef Bananenman het volgende:
Pics or it didn't happen.
Wat zij zegt.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61870008
quote:
Op woensdag 24 september 2008 09:26 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Hoe was het ook alweer: 1 smilie replies, TS is.. en oneliners zijn niet meer toegestaan op de KLB?
Boswachters mogen dat wel vanwege hun geniale ouvre.
***** Kraak.....
pi_61870040
quote:
Op woensdag 24 september 2008 09:27 schreef Misstique het volgende:

[..]

Wat zij zegt.
Ik maak er geen gewoonte van om als een pubermeisje overal foto's van te maken met mijn mobiele telefoon. Dus helaas, geen foto's. Behalve dan van de baard, maar ja, die is hier al geplaatst.
pi_61870065
quote:
Op woensdag 24 september 2008 09:24 schreef stbabylon het volgende:

[..]

De timeless ben ik vorig jaar ergens voor het eerst in jaren weer eens binnen geweest. Jankend weer naar buiten, wat een droevige bende.

Dit verhaal speelde zich af in De Docter en in De Joffer.
ik mag hopen dat het dan om vrouwen gaat in de Joffer

vrouwen in de docter zijn over het algemeen within temptation luisterende polssnijdende heksen
pi_61870095
quote:
Op woensdag 24 september 2008 09:26 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Zo beter ?
U MAD?
pi_61870103
quote:
Op woensdag 24 september 2008 09:30 schreef stbabylon het volgende:
Ik maak er geen gewoonte van om als een pubermeisje overal foto's van te maken met mijn mobiele telefoon. Dus helaas, geen foto's. Behalve dan van de baard, maar ja, die is hier al geplaatst.
Je komt me overigens heel bekend voor, zonder die baard dan.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61870104
quote:
Zwolle is een echte studentenstad door het Windesheim, dus ook op een doordeweekse avond goed gezellig.
Hier stopte ik met lezen, grappenmaker
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  woensdag 24 september 2008 @ 09:34:21 #21
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_61870118
Amen brother.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  woensdag 24 september 2008 @ 09:36:46 #22
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_61870170
Keurig.
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_61870375
Naar de Joffer geweest?
pi_61870405
quote:
Op woensdag 24 september 2008 09:33 schreef Misstique het volgende:

[..]

Je komt me overigens heel bekend voor, zonder die baard dan.
Dat kan, ik loop nu iets meer dan een maand met baard, de jaren er voor zonder baard rond in Zwolle
pi_61870436
quote:
Op woensdag 24 september 2008 09:46 schreef Locusta het volgende:
Naar de Joffer geweest?
Gisteren wel, kom er niet heel vaak meer.

Pub, Heetebrij, Docter, Bloopers, 4, Keizer, Joffer, Mizu, heel soms Paard zijn de kroegen die ik wel eens bezoek (de één meer dan de andere).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')