We verkopen redelijk wat headphones. 3/4 per week ofzo gemiddeld.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:37 schreef Fiama het volgende:
Hoe gaat het trouwens verder met de shop Komakie? Al aan het verkopen of vooral nog aan het opbouwen?
Of het moet een grappige tekst zijn. Heb tijdje van Ride stickertje gehad op board. Snowjobs and Faceshots rules en Save the plastic for dildo's.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels stickers
We hebben 1 type. op zich wel een coole vind ik zelf. Staat alleen Gnarly (in geel) op met 2 customized smilies (groen) op een zwarte sticker. Aan elke kant 1. Dat is een beetje ons teken
ik wil later nog stickers laten maken met een webadres erop enzo, maar stickers volgebouwd met tekst enzo zijn meestal niet zo cool. Daarom wilde ik alleen de naam erop hebben. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar een sticker met veel tekst zal ik niet zo snel op me board plakken.
zitten er geen inserts op het balance board?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:25 schreef Basje_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe zal ik deze trick op dat balance board moeten doen?
De MC Kink of de Skate Banana. Beiden zijn niet stijf. De kink misschien nog net ietsje slapper maar dat scheelt bijna niets. Is ook een beetje afhankelijk van de lengte. Een kortere banana (korter dan 156) is slapper dan een MC Kink en een langere (156 of 159) is net ietsje stijver. Scheelt niet zo veel.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:07 schreef Basje_B het volgende:
Hey Komakie.
ff over die lib tech dingen he.
Zoek een BTX board die super speels is. Heb die TRS BTX gereden mar heb liever nog slapper. (ja inderdaad type vaatdoek)
Na de Box scratcher wat is dan een speelser board? Is dat die MC Kink?
Hij komt ook op de Wiiquote:Als we toch over blessures hebben.
Eerste dag na 2 uurtjes een kicker overlanden en meteen enkelbanden gescheurd. Week gips en dat mag eraf de ochtend dat je naar huis gaat. Altijd leuk dat iedereen vraagt hoe je wintersport was en je alles kan vertellen. Als je dan met gipse poot loopt hoef je niks te zeggen.
Ook altijd leuk schoudertje uit de kom. Zelf geprobeerd in te zetten op dranghek bij lift en dat de lift bediende komt vragen of je dat niet ff ergens anders kan doen.![]()
wel mooi ritje op de sneeuwscooter gemaakt in Westendorf en dat geld aan overhield is ook altijd leuk meegenomen.
Maar die mooie momenten maken zoveel goed!!!!![]()
Tricks worden steeds gekker. We hebben al raildancing he. Meerdere tricks op 1 rail.
Die Shaun White game lijkt me echt tof. Hopelijk komt ie ok voor de WII. Kan je met balance board in je kamer boarden.
Al je gear aan en op dat balanceboard gaan staan.
Wil voor die Kink 153 gaan of zijn me voeten daar te klein voor? Hij is ongeveer 2 mm breder als die ET die ik nu heb.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
De MC Kink of de Skate Banana. Beiden zijn niet stijf. De kink misschien nog net ietsje slapper maar dat scheelt bijna niets. Is ook een beetje afhankelijk van de lengte. Een kortere banana (korter dan 156) is slapper dan een MC Kink en een langere (156 of 159) is net ietsje stijver. Scheelt niet zo veel.
MC Kink is wel wat breder. Het is ff de vraag of dat met jouw kleine schoenmaat (handig die OP) nog echt relaxt is. 155 is al 25.9cm waist...
[..]
Heb ik wel is vaker gezien, is wel tof.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:38 schreef Komakie het volgende:
Geniaal.
Misschien is het een idee voor een reclamecampagne van Nintendo
btw, een jaar ofzo geleden hadden we het een keer erover om een fotoshoot te doen. Iedereen z'n gear aan en dan gewoon midden in de zomer in een stad gaan staan ofzo
Moet ik ineens aan denken
Als hij breder is dan de ET is dat toch geen probleem lijkt me?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:58 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Wil voor die Kink 153 gaan of zijn me voeten daar te klein voor? Hij is ongeveer 2 mm breder als die ET die ik nu heb.
Als toch Banana skate word wil ik wel die Skate Obama![]()
http://www.lib-tech.com/hype/sub/LibTechnoZine4.pdf
yep. Gewoon omdat het overal wel vreemd staat, behalve in de sneeuw.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb ik wel is vaker gezien, is wel tof.
Zag je mensen in de supermarkt rij in hun gear etc.
mogelijkheden zijn eindeloos. In de file, bioscoop,trein,restaurant ,op het strand etc.etc. het ziet er overal wel tof uit.
waar en wanneer?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:38 schreef Komakie het volgende:
Geniaal.
Misschien is het een idee voor een reclamecampagne van Nintendo
btw, een jaar ofzo geleden hadden we het een keer erover om een fotoshoot te doen. Iedereen z'n gear aan en dan gewoon midden in de zomer in een stad gaan staan ofzo
Moet ik ineens aan denken
Nee de ET is niet te breed maar omdat je zei met kleine voetjesquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als hij breder is dan de ET is dat toch geen probleem lijkt me?
Of is de ET eigenlijk te smal voor je
Ik niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:47 schreef Flaccid het volgende:
Ik heb een helm. Vind ik zelf fijner om mee te boarden.
Dit is een Neff beanie. Sinds ik het verkoop vind ik het een vet merk.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:02 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Nee de ET is niet te breed maar omdat je zei met kleine voetjes
Die beanie is echt vet.
Dunne beanies zijn relaxed. Burton heeft ze zelf All day beanie genoemd.
Ik heb nooit last van dat ventilatie probleem. Ik ga nog niet zo hoog, dusja, ik vind het gewoon fijn om de helm op te hebben.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik niet.
Als ik een helm op zet ga ik te hard/hoog waardoor ik onvoorzichtig wordt. Daarnaast val ik altijd op mijn hoofd op het moment dat ik een helm op heb. Ik weet niet hoe het komt. Ik val nooit op me hoofd (afkloppen) maar als ik een helm op heb elke keer
Daarnaast zit een helm nooit echt lekker. Ventilatie is ook nooit optimaal. Ik heb echt al 100 helmen op gehad en het is altijd hetzelfde geval. Komt gewoon omdat ik altijd een warm hoofd heb dus vandaar...
Ik heb hem trouwens soms wel op. Als ik echt serieus ga freeriden bijvoorbeeld. Maar dat komt maar zelden voor. Ik bedoel echt serieus freeriden. De normale runs meestal niet. Erg slecht eigenlijk, ik weet het.
Dat terwijl ik toch wel een vette heb sinds vorig jaar:
[ afbeelding ]
I know dat het Neff is.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:56 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dit is een Neff beanie. Sinds ik het verkoop vind ik het een vet merk.
Niet omdat ik het verkoop, maar omdat ze echt stoere opvallende dingen hebben
check de Neff Paint jacket maar eens
hoeveel euro leg je er bij de korf voor neer?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:10 schreef Basje_B het volgende:
[..]
I know dat het Neff is.
Mar die dunne beanies heten All Day Beanies.![]()
NEFF maakt vet shit. Soms iets te overdreven. Heb je dat vest van vorig jaar gezien met die vlietuigen? Die had aan de binnekant een print van een cockpit. Te vet gewoon.
Neff beanies zijn ook te koop bij de bijenkorf morgen.![]()
Me moeder zei Hey dit zijn toch die mutsen van die skatewinkel........ (ze verkopen ook WESC headphones)
Ach ventilatie probleem is misschien niet de goede omschrijving. Het komt er meer op neer dat ik gewoon een te warme kop heb. Ik heb het altijd heel snel warm. Als het min10 is kan ik nog zweten als ik druk ben.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:59 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik heb nooit last van dat ventilatie probleem. Ik ga nog niet zo hoog, dusja, ik vind het gewoon fijn om de helm op te hebben.
Ik heb de lelijke blauw oranje neff muts met ingebouwde headphones, opzich wel relaxed.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:56 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dit is een Neff beanie. Sinds ik het verkoop vind ik het een vet merk.
Niet omdat ik het verkoop, maar omdat ze echt stoere opvallende dingen hebben
check de Neff Paint jacket maar eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |