abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 oktober 2008 @ 11:26:20 #126
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62046101
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 00:37 schreef Fiama het volgende:
Hoe gaat het trouwens verder met de shop Komakie? Al aan het verkopen of vooral nog aan het opbouwen?
We verkopen redelijk wat headphones. 3/4 per week ofzo gemiddeld.
De rest loopt nog niet zo hard. Staat ook nog niet heel erg veel op. Meestal grote merken komen nog. Duurt allemaal veel te lang

We proberen bij zo veel mogelijk plekken een linkje te krijgen. We krijgen er bijvoorbeeld 1 bij Taste snowboard magazine. Een linkje naar hun staat ook op onze site

En we gaan adverteren iig in de snowboarder mag. In de ShopGuide
Hopelijk komen daar ook nog wat inkomsten uit...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 1 oktober 2008 @ 11:28:32 #127
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_62046146
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 11:23 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels stickers
We hebben 1 type. op zich wel een coole vind ik zelf. Staat alleen Gnarly (in geel) op met 2 customized smilies (groen) op een zwarte sticker. Aan elke kant 1. Dat is een beetje ons teken

ik wil later nog stickers laten maken met een webadres erop enzo, maar stickers volgebouwd met tekst enzo zijn meestal niet zo cool. Daarom wilde ik alleen de naam erop hebben. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar een sticker met veel tekst zal ik niet zo snel op me board plakken.
Of het moet een grappige tekst zijn. Heb tijdje van Ride stickertje gehad op board. Snowjobs and Faceshots rules en Save the plastic for dildo's.
Altijd leuk die gezichten van skiers in de lift dan.

ww.gnarly.nl is toch geen lap tekst en onder teken valt reuze mee
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  woensdag 1 oktober 2008 @ 11:29:57 #128
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_62046182
je moet ook ff op snowboard.pagina.nl , google , en dat soort shit komen.

Ik heb hier de nieuwe burton film! mag ik hem alleen nog nie kijken moet ik wachten tot me vriendin terug is....
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  woensdag 1 oktober 2008 @ 11:34:09 #129
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_62046272
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 11:25 schreef Basje_B het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hoe zal ik deze trick op dat balance board moeten doen?
zitten er geen inserts op het balance board?
En ander boor je er ff gaten in.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 11:36:34 #130
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62046327
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 10:07 schreef Basje_B het volgende:
Hey Komakie.

ff over die lib tech dingen he.
Zoek een BTX board die super speels is. Heb die TRS BTX gereden mar heb liever nog slapper. (ja inderdaad type vaatdoek)
Na de Box scratcher wat is dan een speelser board? Is dat die MC Kink?
De MC Kink of de Skate Banana. Beiden zijn niet stijf. De kink misschien nog net ietsje slapper maar dat scheelt bijna niets. Is ook een beetje afhankelijk van de lengte. Een kortere banana (korter dan 156) is slapper dan een MC Kink en een langere (156 of 159) is net ietsje stijver. Scheelt niet zo veel.
MC Kink is wel wat breder. Het is ff de vraag of dat met jouw kleine schoenmaat (handig die OP ) nog echt relaxt is. 155 is al 25.9cm waist...
quote:
Als we toch over blessures hebben.
Eerste dag na 2 uurtjes een kicker overlanden en meteen enkelbanden gescheurd. Week gips en dat mag eraf de ochtend dat je naar huis gaat. Altijd leuk dat iedereen vraagt hoe je wintersport was en je alles kan vertellen. Als je dan met gipse poot loopt hoef je niks te zeggen.

Ook altijd leuk schoudertje uit de kom. Zelf geprobeerd in te zetten op dranghek bij lift en dat de lift bediende komt vragen of je dat niet ff ergens anders kan doen.
wel mooi ritje op de sneeuwscooter gemaakt in Westendorf en dat geld aan overhield is ook altijd leuk meegenomen.
Maar die mooie momenten maken zoveel goed!!!!

Tricks worden steeds gekker. We hebben al raildancing he. Meerdere tricks op 1 rail.

Die Shaun White game lijkt me echt tof. Hopelijk komt ie ok voor de WII. Kan je met balance board in je kamer boarden.
Al je gear aan en op dat balanceboard gaan staan.
Hij komt ook op de Wii
Hij komt zo ongeveer op elk platform
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  woensdag 1 oktober 2008 @ 11:38:02 #131
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62046360
Geniaal.
Misschien is het een idee voor een reclamecampagne van Nintendo

btw, een jaar ofzo geleden hadden we het een keer erover om een fotoshoot te doen. Iedereen z'n gear aan en dan gewoon midden in de zomer in een stad gaan staan ofzo
Moet ik ineens aan denken
  woensdag 1 oktober 2008 @ 11:58:17 #132
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_62046844
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 11:36 schreef Komakie het volgende:

[..]

De MC Kink of de Skate Banana. Beiden zijn niet stijf. De kink misschien nog net ietsje slapper maar dat scheelt bijna niets. Is ook een beetje afhankelijk van de lengte. Een kortere banana (korter dan 156) is slapper dan een MC Kink en een langere (156 of 159) is net ietsje stijver. Scheelt niet zo veel.
MC Kink is wel wat breder. Het is ff de vraag of dat met jouw kleine schoenmaat (handig die OP ) nog echt relaxt is. 155 is al 25.9cm waist...
[..]

Wil voor die Kink 153 gaan of zijn me voeten daar te klein voor? Hij is ongeveer 2 mm breder als die ET die ik nu heb.
Als toch Banana skate word wil ik wel die Skate Obama
http://www.lib-tech.com/hype/sub/LibTechnoZine4.pdf

[ Bericht 2% gewijzigd door Basje_B op 01-10-2008 12:04:36 ]
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  woensdag 1 oktober 2008 @ 12:02:06 #133
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_62046924
[quote]Op woensdag 1 oktober 2008 11:58 schreef Basje_B het volgende:

[..]
Klote kleine knopjes
  woensdag 1 oktober 2008 @ 12:13:03 #134
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_62047137
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 11:38 schreef Komakie het volgende:
Geniaal.

btw, een jaar ofzo geleden hadden we het een keer erover om een fotoshoot te doen. Iedereen z'n gear aan en dan gewoon midden in de zomer in een stad gaan staan ofzo
Heb ik wel is vaker gezien, is wel tof.
Zag je mensen in de supermarkt rij in hun gear etc.
mogelijkheden zijn eindeloos. In de file, bioscoop,trein,restaurant ,op het strand etc.etc. het ziet er overal wel tof uit.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 12:29:10 #135
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62047482
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 11:58 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Wil voor die Kink 153 gaan of zijn me voeten daar te klein voor? Hij is ongeveer 2 mm breder als die ET die ik nu heb.
Als toch Banana skate word wil ik wel die Skate Obama
http://www.lib-tech.com/hype/sub/LibTechnoZine4.pdf
Als hij breder is dan de ET is dat toch geen probleem lijkt me?
Of is de ET eigenlijk te smal voor je
  woensdag 1 oktober 2008 @ 12:31:43 #136
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62047528
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 12:13 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Heb ik wel is vaker gezien, is wel tof.
Zag je mensen in de supermarkt rij in hun gear etc.
mogelijkheden zijn eindeloos. In de file, bioscoop,trein,restaurant ,op het strand etc.etc. het ziet er overal wel tof uit.
yep. Gewoon omdat het overal wel vreemd staat, behalve in de sneeuw.
Het beste vind ik nog in een stad als het warm is. Of in een zonnig park ofzo Dan zie je iedereen in korte broek lopen en dan jij in je snowboardsjizzle. Uiteraard met board erbij

Ik zal trouwens foto's maken van het weekend.
We staan wel waarschijnlijk op -1 vrouw. Ziek

Gelukkig is er nog 1 over
pi_62048249
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 11:38 schreef Komakie het volgende:
Geniaal.

waar en wanneer?
pi_62048501
indd vol bij, heb ook nog zo'n russische muts liggen
  woensdag 1 oktober 2008 @ 13:34:21 #139
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62048768
btw voordat ik komend weekend naar oostenrijk ga, ga ik nog ff een beanie uit eigen voorraad halen denk ik

Ik vind hem echt vet.
Een beanie voor als het niet zo koud is. vrij dun, maar wel stylish
Ik heb verder alleen maar dikkere mutsen dus een dunne is wel fijn. Vooral als je ergens binnen bent ofzo. Hoewel zo'n vet grote muts wel btje apart staat
  woensdag 1 oktober 2008 @ 14:02:14 #140
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_62049391
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 12:29 schreef Komakie het volgende:

[..]

Als hij breder is dan de ET is dat toch geen probleem lijkt me?
Of is de ET eigenlijk te smal voor je
Nee de ET is niet te breed maar omdat je zei met kleine voetjes

Die beanie is echt vet.
Dunne beanies zijn relaxed. Burton heeft ze zelf All day beanie genoemd.
pi_62050630
Ik heb een helm. Vind ik zelf fijner om mee te boarden.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 14:53:51 #142
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62050806
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:47 schreef Flaccid het volgende:
Ik heb een helm. Vind ik zelf fijner om mee te boarden.
Ik niet.
Als ik een helm op zet ga ik te hard/hoog waardoor ik onvoorzichtig wordt. Daarnaast val ik altijd op mijn hoofd op het moment dat ik een helm op heb. Ik weet niet hoe het komt. Ik val nooit op me hoofd (afkloppen) maar als ik een helm op heb elke keer

Daarnaast zit een helm nooit echt lekker. Ventilatie is ook nooit optimaal. Ik heb echt al 100 helmen op gehad en het is altijd hetzelfde geval. Komt gewoon omdat ik altijd een warm hoofd heb dus vandaar...

Ik heb hem trouwens soms wel op. Als ik echt serieus ga freeriden bijvoorbeeld. Maar dat komt maar zelden voor. Ik bedoel echt serieus freeriden. De normale runs meestal niet. Erg slecht eigenlijk, ik weet het.

Dat terwijl ik toch wel een vette heb sinds vorig jaar:

woensdag 1 oktober 2008 @ 14:56:06 #143
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62050870
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:02 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Nee de ET is niet te breed maar omdat je zei met kleine voetjes

Die beanie is echt vet.
Dunne beanies zijn relaxed. Burton heeft ze zelf All day beanie genoemd.
Dit is een Neff beanie. Sinds ik het verkoop vind ik het een vet merk.
Niet omdat ik het verkoop, maar omdat ze echt stoere opvallende dingen hebben

check de Neff Paint jacket maar eens
pi_62050966
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:53 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik niet.
Als ik een helm op zet ga ik te hard/hoog waardoor ik onvoorzichtig wordt. Daarnaast val ik altijd op mijn hoofd op het moment dat ik een helm op heb. Ik weet niet hoe het komt. Ik val nooit op me hoofd (afkloppen) maar als ik een helm op heb elke keer

Daarnaast zit een helm nooit echt lekker. Ventilatie is ook nooit optimaal. Ik heb echt al 100 helmen op gehad en het is altijd hetzelfde geval. Komt gewoon omdat ik altijd een warm hoofd heb dus vandaar...

Ik heb hem trouwens soms wel op. Als ik echt serieus ga freeriden bijvoorbeeld. Maar dat komt maar zelden voor. Ik bedoel echt serieus freeriden. De normale runs meestal niet. Erg slecht eigenlijk, ik weet het.

Dat terwijl ik toch wel een vette heb sinds vorig jaar:
[ afbeelding ]

Ik heb nooit last van dat ventilatie probleem. Ik ga nog niet zo hoog, dusja, ik vind het gewoon fijn om de helm op te hebben.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 15:02:41 #145
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_62051050
Ben wel een paar keer gevallen op mijn hoofd maar nooit zo hard dat ik een helm wil.

Overigens speel ik sinds kort american football incl helm en daar heb ik totaal geen problemen mee, maar het is wel prettig als ik dat ding van mijn hoofd af is
  woensdag 1 oktober 2008 @ 15:10:26 #146
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_62051251
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:56 schreef Komakie het volgende:

[..]

I know dat het Neff is.
Mar die dunne beanies heten All Day Beanies.

NEFF maakt vet shit. Soms iets te overdreven. Heb je dat vest van vorig jaar gezien met die vlietuigen? Die had aan de binnekant een print van een cockpit. Te vet gewoon.
Neff beanies zijn ook te koop bij de bijenkorf morgen.
Me moeder zei Hey dit zijn toch die mutsen van die skatewinkel........ (ze verkopen ook WESC headphones)
pi_62051838
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:10 schreef Basje_B het volgende:

[..]

I know dat het Neff is.
Mar die dunne beanies heten All Day Beanies.

NEFF maakt vet shit. Soms iets te overdreven. Heb je dat vest van vorig jaar gezien met die vlietuigen? Die had aan de binnekant een print van een cockpit. Te vet gewoon.
Neff beanies zijn ook te koop bij de bijenkorf morgen.
Me moeder zei Hey dit zijn toch die mutsen van die skatewinkel........ (ze verkopen ook WESC headphones)
hoeveel euro leg je er bij de korf voor neer?
  woensdag 1 oktober 2008 @ 15:50:04 #148
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_62052423
Ik weet niet wat het is maar ik heb een of ander instinct dat ik mezelf bij vallen altijd direct zo klein mogelijk maak door mezelf op te krullen (foetushouding). Dus ik val bijna altijd op m'n heup of schouder ofzo en volgens mij heeft me dat al veel blessures gescheeld
Age of fruity enlightenment!
  woensdag 1 oktober 2008 @ 15:59:59 #149
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62052675
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:59 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Ik heb nooit last van dat ventilatie probleem. Ik ga nog niet zo hoog, dusja, ik vind het gewoon fijn om de helm op te hebben.
Ach ventilatie probleem is misschien niet de goede omschrijving. Het komt er meer op neer dat ik gewoon een te warme kop heb. Ik heb het altijd heel snel warm. Als het min10 is kan ik nog zweten als ik druk ben.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:05:39 #150
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_62052855
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:56 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik heb de lelijke blauw oranje neff muts met ingebouwde headphones, opzich wel relaxed.

Edit: N.Muller is een keizer . Wat heerlijk is het om die man bezig te zien! daar straalt plezier van af!
En ik denk dat hij qua stijl erg dichtbij de legendarische terje!

[ Bericht 20% gewijzigd door KneusTeun op 01-10-2008 16:36:03 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')