Ik vind ook dat de nadruk te veel op springen en freestyle ligt tegenwoordig.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:10 schreef KneusTeun het volgende:
ja das idd een mooie uitspraak van een oude boarder, gaat denk ik voor alle extreem sports wel op.
Maar soms als ik sommige video parts zie....dab gaat t' nergens meer over hoe ver en hoog die gasten springen!!!!!!
Zal wel niet 1 keer zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:57 schreef Flaccid het volgende:
Ik maak nog nauwelijks dikke jumps enzo. Ik ben as ik een grote wil nemen altijd bang om te vallen, in de tiefsnee is dat veel minder. Is dat een kwestie van 1keer eroverheen zetten?
Dude, ik kan me er niet eens een voorstelling bij makenquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:27 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ik ben wel eens op m'n achterste gevallen (na het verliezen van evenwicht tijdens de vlucht van een kicker af), waarbij je ene bil in het sneeuw blijft hangen als het ware en de rest verder wil gaan. Wordt je kont opengereten als het ware, was niet echt een prettige ervaring. Meer mensen last van gehad?
haha nooit op je achterste bil vallen inderdaad.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:27 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ik ben wel eens op m'n achterste gevallen (na het verliezen van evenwicht tijdens de vlucht van een kicker af), waarbij je ene bil in het sneeuw blijft hangen als het ware en de rest verder wil gaan. Wordt je kont opengereten als het ware, was niet echt een prettige ervaring. Meer mensen last van gehad?
Daarom doe ik dus geen railsquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:47 schreef KneusTeun het volgende:
probeer is off-piste met topsnelheid controle kwijtraken en boom aantikken,na weet ik veel hoeveel keer over de kop vliegen niet meer weten wat dal en wat berg is. en dan paar honderd meter omhoog klimmen om je handschoenen,koptelefoon,muts en goggles weer te vinden. ook een aanrader.
Een andere zware was vanaf een klif op een boomstronk landen en me eigen board kussen ( binding kapot en hoofd)
Maar de pijnlijkste was met een grind,voorover klappen en lip kapot, kop en voor de tweede keer een tand kwijt!( en volgende morgen merken dat me rib gebroken is, en een barst in me schedel)
Kortom: Leuk dat snowboarden. en dat meen ik! It's the price you pay!
Achterste bil? lopen jouw billen polonaise ofzoquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:12 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
haha nooit op je achterste bil vallen inderdaad.
dat is het eerste dat we aan vrienden vertelden als ze met boarden begonnen.
het is me gelukkig nooit gebeurd en dat wil ik graag zo houden.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
Achterste bil? lopen jouw billen polonaise ofzo
Als je regular rijdt staat je linkerbeen voor en je rechterbil dus achterquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
Achterste bil? lopen jouw billen polonaise ofzo
quote:
Doe maar! maak ook maar ff een foto, en post hem hier. Dan ben je zeker een baasquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:07 schreef Basje_B het volgende:
Die Shaun White game lijkt me echt tof. Hopelijk komt ie ok voor de WII. Kan je met balance board in je kamer boarden.
Al je gear aan en op dat balanceboard gaan staan.
Ik heb inmiddels stickersquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:40 schreef Bramvanlith het volgende:
@ komakie, heb je al stickers? Mn helm kan er wel een gebruiken, bovendien kan ik mensen dan makkelijker verwijzen als ze mn banaan zien..
Gewoon over het teken heen plakkenquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:56 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik heb helm die leeg is. Van redd, van burton. Is het dan cool om er stikkertjes op te plakken?
[ afbeelding ]COOOOL. NEEE KAK
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Doe maar! maak ook maar ff een foto, en post hem hier. Dan ben je zeker een baas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |