abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:34:43 #271
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_62314316
quote:
[b]Op zaterdag 11 oktober 2008 19:25
Waarschijnlijk M, heb maat 10US / 43EUR dus ligt wel net op de grens volgens mij. Wat heb je liggen dan?
P1's... Had ze in de uitverkoop gekocht aan het einde van vorig seizoen, maar vind L toch beter zitten. Ik weet dat sommigen zweren bij een M bij maat 10 maar ik vind het wat te krap. 150e stuur ik ze op, zitten nog nieuw in de doos.. Ben namelijk zo stom geweest om niet meteen bij thuiskomst te gaan proberen maar een aantal weken later, en dan is de mogelijkheid tot omruilen wel behoorlijk verstreken
Life's like music, get the rhythm..
pi_62315140
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 19:34 schreef NoComment het volgende:

[..]

P1's... Had ze in de uitverkoop gekocht aan het einde van vorig seizoen, maar vind L toch beter zitten. Ik weet dat sommigen zweren bij een M bij maat 10 maar ik vind het wat te krap. 150e stuur ik ze op, zitten nog nieuw in de doos.. Ben namelijk zo stom geweest om niet meteen bij thuiskomst te gaan proberen maar een aantal weken later, en dan is de mogelijkheid tot omruilen wel behoorlijk verstreken
Klinkt op zich wel ok, het is de 2008 versie neem ik aan? Alleen dat van die maat.. ik heb eigenlijk geen idee wat voor maat ik altijd heb gehad, dus ik weet niet zeker of M goed zit. Ik zal er iig ff over nadenken, kan je misschien een pic mailen? (zie profiel voor email adres) Zit er nog garantie op?
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 23:37:14 #273
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62319209
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 19:08 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Wat ik wel een beetje lees op internet is dat de wat goedkopere Burton boarden over het algemeen niet zo duurzaam zijn als de K2 en Salomon boarden van een vergelijkbare prijsklasse.
Hebben we net nog een discussie over gehad... (vorige week ofzo)

Burton is altijd een beetje het afgezeken kindje van de klas.
Voornamelijk omdat ze gewoon de grootste zijn en het meeste verkopen.

Burton maakt kwalitatief prima boards voor alle prijsklassen. Ze zijn dan ook niet minder dan andere boards.

Kijk bijvoorbeeld eens naar de goodwood tests van Transworld. Burton boards komen er prima uit en ik geloof dat de Burton Deuce zelfs eerste is geworden in het rijtje van boards onder de $500 (of iets in die richting)
Kortom, dat "goedkopere" Burton planken minder goed zijn dan van andere merken vind ik een beetje onzin....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_62326701
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 19:34 schreef NoComment het volgende:

[..]

Blegh je maakt het me wel moeilijk, ben niet zo'n ster in het nemen van beslissingen. Weet ook nog steeds niet welk board ik wil, terwijl ik wel snel moet zijn, anders is die eldorado weg, ze hadden er nog maar één. Wie helpt me.
  zondag 12 oktober 2008 @ 17:28:04 #275
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_62330543
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 14:13 schreef Schuifpui het volgende:

[..]

Blegh je maakt het me wel moeilijk, ben niet zo'n ster in het nemen van beslissingen. Weet ook nog steeds niet welk board ik wil, terwijl ik wel snel moet zijn, anders is die eldorado weg, ze hadden er nog maar één. Wie helpt me.
Probeer anders in een winkel een L en een M uit, dan weet je het
pi_62330624
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 17:28 schreef NoComment het volgende:

[..]

Probeer anders in een winkel een L en een M uit, dan weet je het
Check je mail.

Tevens de K2 eldorado gekocht, toch maar de knoop doorgehakt, binnenkort een keer proberen in snow world.
  zondag 12 oktober 2008 @ 17:47:35 #277
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_62330883
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 17:32 schreef Schuifpui het volgende:

[..]

Check je mail.

Tevens de K2 eldorado gekocht, toch maar de knoop doorgehakt, binnenkort een keer proberen in snow world.
Mét dikke P1's
  zondag 12 oktober 2008 @ 19:53:39 #278
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_62333330
ben overigens een nieuwe broek en muts rijker

gewoon een simpel broekje gekocht, weet niet eens meer welk merk En een leuke oneill muts.

In december even kijken voor kontbescherming en knieen. Wat raden jullie aan ? Ik heb allerlei moois zien liggen, maar de harde plastic varianten van dakine trekken mij toch het meest
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:20:28 #279
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62335651
Weer een aantal boardjes op de site erbij gezet
De Lib Tech en Gnu boards alvast voor de pre-order.

Ze staan er nog niet allemaal op (het is nogal een werk om alles erop te zetten dus dat gaat niet in 1 keer), maar ik ben er mee bezig en ik verwacht ze er dinsdag allemaal op te hebben
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_62336960
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 19:53 schreef Fugie het volgende:
ben overigens een nieuwe broek en muts rijker

gewoon een simpel broekje gekocht, weet niet eens meer welk merk En een leuke oneill muts.

In december even kijken voor kontbescherming en knieen. Wat raden jullie aan ? Ik heb allerlei moois zien liggen, maar de harde plastic varianten van dakine trekken mij toch het meest
Ik heb nog zo'n kontbescherming, van Dainese, large, was nieuw 90 euro geloof ik.

Draag em zelf eigenlijk nooit meer.

Interesse?
  zondag 12 oktober 2008 @ 23:36:58 #281
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62339818
Het lijkt ineens wel marktplaats hier
  zondag 12 oktober 2008 @ 23:54:49 #282
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_62340233
De doelgroep opzoeken heet dat.. Doe jij toch ook

Heb overigens gisteren een nieuwe stel handschoenen gehaald (oude waren al aardig aan vervanging toe, bovendien ben ik ze kwijt ) en een helm besteld, alleen is de laatste voor een andere veel te dure hobby

pi_62340287
kniebescherming heeft als nadeel dat je snel je broek kapot valt.. Bovendien val je als gevorderde niet meer zo vaak op je knieen... Wat ik altijd adviseer is om van die volleybal kniebeschermers te nemen als beginner zijnde, dat valt net iets zachter en verder is het gewoon doorbijten..
  maandag 13 oktober 2008 @ 00:58:33 #284
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62341216
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 23:54 schreef NoComment het volgende:
De doelgroep opzoeken heet dat.. Doe jij toch ook

Heb overigens gisteren een nieuwe stel handschoenen gehaald (oude waren al aardig aan vervanging toe, bovendien ben ik ze kwijt ) en een helm besteld, alleen is de laatste voor een andere veel te dure hobby

[ afbeelding ]

Ik zag die helm en dacht echt zo... "hij gaat toch niet zeggen dat hij die gaat gebruiken voor snowboarden he..."
had de post nog niet gelezen, maar sorry ik had je iets onderschat
  maandag 13 oktober 2008 @ 00:59:40 #285
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62341231
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 23:56 schreef Bramvanlith het volgende:
kniebescherming heeft als nadeel dat je snel je broek kapot valt.. Bovendien val je als gevorderde niet meer zo vaak op je knieen... Wat ik altijd adviseer is om van die volleybal kniebeschermers te nemen als beginner zijnde, dat valt net iets zachter en verder is het gewoon doorbijten..
Oei, leerlingen die na 2 dagen helemaal blauwe knieën hebben. Dat is altijd zo rot.

Van die zachte beschermers zijn wel ok idd. Of wat ik iets eerder zei. Dat spul van Sessions. Gewoon thermo aan doen met dat erin
  maandag 13 oktober 2008 @ 08:42:29 #286
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_62343149
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 22:02 schreef Batsiaan het volgende:

[..]

Ik heb nog zo'n kontbescherming, van Dainese, large, was nieuw 90 euro geloof ik.

Draag em zelf eigenlijk nooit meer.

Interesse?
denk het wel

Is dat met harde bescherming op je stuitje en dijbenen ?
  maandag 13 oktober 2008 @ 10:09:13 #287
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62344611
Gisteravond nog ff afgesproken dat ik nog een weekendje naar Oostenrijk ga voordat het seizoen begint. Ergens begin of halverwege november

Ik weet inmiddels waar de school ons wil stallen het komende seizoen dus wel fijn om dan ook ff te gaan kijken of dat wat is. Voor het seizoen kun je nog vragen of het niet ergens anders kan. Goed excuus om nog ff te gaan voordat het seizoen begint

Het is wel vet dat ik daar waarschijnlijk internet op de kamer heb. Dus ik kan jullie dagelijks vervelen met de saaie dagen met dingen zoals poederrijden, first tracks en nieuwe tricks enzo
  maandag 13 oktober 2008 @ 11:56:20 #288
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_62347111
jippie

ik ga binnenkort nog eens in terneuzen kijken, nieuwe indoorbaan

wou eigelijk zaterdag in zoetermeer boarden maar door blessures heb ik dat even niet gedaan.
  maandag 13 oktober 2008 @ 12:52:17 #289
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62348434
Terneuzen?
Is dat een beetje een baan dan? ik bedoel, hoe groot is ie?
  maandag 13 oktober 2008 @ 13:07:52 #290
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_62348812
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 12:52 schreef Komakie het volgende:
Terneuzen?
Is dat een beetje een baan dan? ik bedoel, hoe groot is ie?
weet ik niet

Maar ik heb vrienden in zeeland en die vinden terneuzen dichterbij dan zoetermeer (en ze zijn nog beginners) dus ik moet daar maar eens kijken. Ben ook wel nieuwsgierig, maar het schijnt niet heel bijzonder te zijn.
  maandag 13 oktober 2008 @ 13:36:51 #291
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62349617
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 13:07 schreef Fugie het volgende:

[..]

weet ik niet

Maar ik heb vrienden in zeeland en die vinden terneuzen dichterbij dan zoetermeer (en ze zijn nog beginners) dus ik moet daar maar eens kijken. Ben ook wel nieuwsgierig, maar het schijnt niet heel bijzonder te zijn.
Zal wel niet (lekker positief he )
Maar als we het hier nog niet echt kennen, dan kan het nooit groots.
Ach voor beginners maakt het toch niet uit. Ik hoop dan alleen voor jou dat je ze een beetje wilt gaan helpen en niet zelf vol wilt gaan knallen want dat zal er dan niet in zitten
  maandag 13 oktober 2008 @ 13:40:17 #292
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62349714
Ik heb trouwens al helemaal bedacht hoe ik mijn board ga versieren op het moment dat ik weet welke ik neem/krijg.
Heb het ff bedacht voor de T.Rice en de TRS.
Er komen iig stickers op van Neff, Skullcandy en natuurlijk van Gnarly
Misschien nog 1 van Analog ofzo. Maar ik moet nog ff kijken of ik daar plaats voor heb. Wil hem ook niet helemaal volstickeren natuurlijk. Alleen wat reclame en toffe dingen
  maandag 13 oktober 2008 @ 14:29:23 #293
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_62350879
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 13:36 schreef Komakie het volgende:

[..]

Zal wel niet (lekker positief he )
Maar als we het hier nog niet echt kennen, dan kan het nooit groots.
Ach voor beginners maakt het toch niet uit. Ik hoop dan alleen voor jou dat je ze een beetje wilt gaan helpen en niet zelf vol wilt gaan knallen want dat zal er dan niet in zitten
ik ga gewoon helpen en weer beetje inkomen / switch rijden en wat klooien. Indoor is sowieso alleen geschikt voor het betere nutteloze geklooi
pi_62351826
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 17:32 schreef Schuifpui het volgende:

[..]

Check je mail.

Goeie keuze denk ik (die Eldorado). Je hebt toch wel de 159 gekocht he?
pi_62352055
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 15:00 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Goeie keuze denk ik (die Eldorado). Je hebt toch wel de 159 gekocht he?
Yes uiteraard!
Morgen de P1 bindingen van nocomment.

Heb ook een dainese back-protecter gekocht, zie ik net dat ze dat diefstalbeveilingsding er op hebben laten zitten, bitches. Is al de tweede keer, vorig jaar stond ik in Frankrijk met zo'n ding aan m'n goggle.
  maandag 13 oktober 2008 @ 15:59:20 #296
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62353475
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 15:09 schreef Schuifpui het volgende:

[..]

Yes uiteraard!
Morgen de P1 bindingen van nocomment.

Heb ook een dainese back-protecter gekocht, zie ik net dat ze dat diefstalbeveilingsding er op hebben laten zitten, bitches. Is al de tweede keer, vorig jaar stond ik in Frankrijk met zo'n ding aan m'n goggle.
je bedoelt dat ding van de winkel?
haha dat is wel grappig. Alleen... hoe heb je dan de winkel uit kunnen lopen???
pi_62353527
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 08:42 schreef Fugie het volgende:

[..]

denk het wel

Is dat met harde bescherming op je stuitje en dijbenen ?
Geen hard plastic, van die foam dingen erin.
Maar het werkt wel, en ik voel het niet eens als ik er mee board.
pi_62353680
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 15:59 schreef Komakie het volgende:

[..]

je bedoelt dat ding van de winkel?
haha dat is wel grappig. Alleen... hoe heb je dan de winkel uit kunnen lopen???
Ja vraag ik me ook af, is dus al de tweede keer en geen van beide keren zijn die poortjes afgegaan.
pi_62358343
Komakie kan jij mij uitleggen waarom je alleen een TRS zou nemen met alleen MTX en niet 1 met ook nog eens BTX. Ik kan me bedenken dat zo'n TRS met alleen mtx meer een soort all mountain board is, maar ook voor een all mountain board zou ik dat btx best willen proberen.

Ik zie ook dat jij niet echt boards hebt voor de wat zwaardere onder ons (maatje 164 of 167). Krijg je die wel?

Ik zet zelf erg te twijfelen over een trs met of zonder btx of een skunkape met btx, maar kan niet helemaal inschatten wat het beste is.
pi_62358346
Worden ze niet gewoon ge deactiveerd? erafhalen is een 2de volgens mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')