quote:
Precies, staat al maanden in mijn favorietenquote:Op woensdag 24 september 2008 12:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Echt niet![]()
Heb m toch vaak genoeg gepost hier
quote:Op woensdag 24 september 2008 12:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Echt niet![]()
Heb m toch vaak genoeg gepost hier
quote:Op woensdag 24 september 2008 12:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Precies, staat al maanden in mijn favorieten.
niet? die is briljantquote:
Stond er gisteren ook alquote:Op woensdag 24 september 2008 13:21 schreef Feivel1 het volgende:
Huh? Er staat op de 3FM site: "Stenders Eetvermaak, omroep: VPRO", heeft ie een overstap gemaakt, of een foutje?
Dat ze dat niet wistenquote:Op woensdag 24 september 2008 13:26 schreef Feivel1 het volgende:
Het antwoord is Anouk
"Nobody's wife".
Hadden ze voor mij ook niet hoeven doen.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:38 schreef cosmick het volgende:
Infinity 2008? Vooruit dan maar.
Voor Rob ook nietquote:Op woensdag 24 september 2008 13:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hadden ze voor mij ook niet hoeven doen.
quote:Op woensdag 24 september 2008 13:54 schreef Piles het volgende:
Stenders Reetvermaak is nooit grappig
Optie II wint.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:05 schreef borisz het volgende:
Speciaal voor Cosmick een nieuw cdtje erin
Hij mag doormidden. HAKKKKKUUUHHH om half 4 met...?
Party Animals - Hava Naquila
Flamman & Abraxas - Good to go
Club X - The Sequel (la la la)
Favorieten add toquote:Op woensdag 24 september 2008 12:33 schreef Piles het volgende:
LL, ken je deze al wel:
Eine Deutsche Schallplate
Alle 13 Cartman
Romantisch gedicht (al moet je daar eerst deze voor gezien hebben eigenlijk)
quote:Op woensdag 24 september 2008 14:56 schreef borisz het volgende:
Ik heb eens een dagje BNR aan staan.
Wat is Harmke pijpers toch een raar mens.
MetMichielZonderMichielMetDomien dus.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:40 schreef gerbenp het volgende:
Vanavond geen MetMichiel, maar wel MetMichiel met Domien..
Ik tune vanavond denk ik wel in op 3FM.
Zo snel alquote:Op woensdag 24 september 2008 18:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
Voor de 3fmfan verdwaalden, het topic is weer toegevoegd
Als ze niets hebben aangepast aan de plaatsen van de camera's is dit zelfs gewoon de 'oude' webcam (dus die niet vanuit de regiekamer te regelen is en er al hing voordat alle Serious TV-dingen begonnen). Die is dus ook nog best goed.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:04 schreef Feivel1 het volgende:
Scherpe cam @ Domien
Aha, ben je heel stiekem een insider @ 3 ofzo?quote:Op woensdag 24 september 2008 19:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als ze niets hebben aangepast aan de plaatsen van de camera's is dit zelfs gewoon de 'oude' webcam (dus die niet vanuit de regiekamer te regelen is en er al hing voordat alle Serious TV-dingen begonnen). Die is dus ook nog best goed.
Nee, ik heb teveel naar de webcam gekeken (en 'm natuurlijk ook een keer in de studio zien hangen)...quote:Op woensdag 24 september 2008 19:10 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Aha, ben je heel stiekem een insider @ 3 ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |