Belachelijkquote:Op woensdag 24 september 2008 20:22 schreef Brennel het volgende:
[..]
Daar heb ik al bijna 3 jaar gewerkt, in de horeca. In de hoop dat ik door kon rollen naar de dierenverzorging. Maar zo'n beetje alle dierentuinen hebben een contract afgesloten met de opleiding Dierverzorging in Barneveld, dat ze alleen mensen aannemen die daar gestudeerd hebben. En laat ik nou in Nijmegen gestudeerd hebben
Dan is degene die je noemt primaquote:Op woensdag 24 september 2008 20:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je kan ook even wachten op de htc google phone
Dat dus!quote:Op woensdag 24 september 2008 20:22 schreef DomienVerschuuren het volgende:
WOEHOEEEE!! TAAADAAAADÁÁÁÁÁÁ!
quote:Op woensdag 24 september 2008 20:23 schreef Brennel het volgende:
Heet het origineel waar dit melodietje (nu al toeter!) in zit, ook Infinity dan?
Mjaquote:
Met mij prima, met m'n pa nog hetzelfde en de hond slaapt 's nachts door maar was net enorm vervelend hyperactief...quote:Op woensdag 24 september 2008 20:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Heeeeeeej![]()
hoe ist ie met je? en met je pa? en met je hond?
quote:Op woensdag 24 september 2008 20:32 schreef Broekie het volgende:
[..]
Met mij prima, met m'n pa nog hetzelfde en de hond slaapt 's nachts door maar was net enorm vervelend hyperactief...
Hij blijft netjes binnen inderdaad.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
super dat t oke met jou en hond gaat...ik hoop dat je pa snel wat verbetering laat zien...hij loopt nog niet weg en is de weg dan kwijt?
edit: tik nog gehad?
quote:Op woensdag 24 september 2008 20:37 schreef Brennel het volgende:
Zeg Domien, wil je even stoppen met het draaien van al die heerlijke platen? Ik wil me voor 9 uur gedoucht hebben, maar ik krijg mezelf niet bij de radio weg gerukt
ga je nu hier je eigen verjaardagskadotje vragen een doucheradioquote:Op woensdag 24 september 2008 20:37 schreef Brennel het volgende:
Zeg Domien, wil je even stoppen met het draaien van al die heerlijke platen? Ik wil me voor 9 uur gedoucht hebben, maar ik krijg mezelf niet bij de radio weg gerukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |