Dat laatste ;-)quote:Op woensdag 24 september 2008 19:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Al klaar voor de laatste Domien is Wakker? Of gaat je 4-6 programma ook zo heten?
Tuurlijk!quote:Op woensdag 24 september 2008 19:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kom je vrijdag muys ook uitzwaaien bij zijn laatste uitzending
Aargh, waarom moet ik vrijdag nou werkenquote:
Ik zou de nieuwe Killers wel leuk vinden als MH...quote:Op woensdag 24 september 2008 19:38 schreef -Hans- het volgende:
3FM Meeeeeeee-ga-hit !![]()
wat zal toch de nieuwe Megahit zijn? misschien de Sneaky sound system?! die is ook niet verkeerd.
edit:
of natuurlijk Novastar
Je blijft volhouden met de megahits promotenquote:Op woensdag 24 september 2008 19:38 schreef -Hans- het volgende:
3FM Meeeeeeee-ga-hit !![]()
wat zal toch de nieuwe Megahit zijn? misschien de Sneaky sound system?! die is ook niet verkeerd.
edit:
of natuurlijk Novastar
Zal inderdaad nog wel even duren tot de single officieel is uitgebracht, maar inderdaad dat zou een prima Megahit zijn. Killers zijn ook nog nooit Megahit geweest op 3FM.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zou de nieuwe Killers wel leuk vinden als MH...
Maar volgens mij is die nog niet als single uitgebracht, dus dan is de kans meteen erg klein.
Tuurlijk ! zit er toch vrijwel altijd naastquote:Op woensdag 24 september 2008 19:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
Je blijft volhouden met de megahits promoten
Kun je vast wennen aan de herfstvakantiequote:Op woensdag 24 september 2008 19:42 schreef Feivel1 het volgende:
Nee hoor, ik heb helemaaaaal geen huiswerk
En morgen niet..
.. en overmorgen niet.
Wat is het toch fijn, van die korte dagen zonder huiswerk
Valt dit jaar heel laat, en duurt slechts een aantal dagen ;-).quote:Op woensdag 24 september 2008 19:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kun je vast wennen aan de herfstvakantie
half oktober toch en volle week of is dat veranderdquote:Op woensdag 24 september 2008 19:56 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Valt dit jaar heel laat, en duurt slechts een aantal dagen ;-).
Ik vind al dat ge-spam zo langzamerhand toch best vervelend worden...quote:Op woensdag 24 september 2008 19:56 schreef muisje-eliza het volgende:
Wil echt niet vervelend doen maar is iedereen die hyves heeft al lid van DJ Sandstorm
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |