En nee, ik heb geen levenquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:44 schreef muisje-eliza het volgende:
*en leest iets interesants...Piles*![]()
Toma lieverd je weet toch dat als je een nieuw topic wil openen dat je het gewoon op pagina 12 kan mededelenquote:
Snel editten hèquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Toma lieverd je weet toch dat als je een nieuw topic wil openen dat je het gewoon op pagina 12 kan mededelen
quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Snel editten hè
Maakte ik je in de war?
Heb ik nooitquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:48 schreef muisje-eliza het volgende:
jah sorrie...heb je dat weleens...je gaat in bed liggen en opeens ben je no-way moe.....eerst beetje tv loeren en dan toch maar weer ff beneej internetten en straks een film aanzetten
ik heb maar 7 pagina'squote:Op dinsdag 23 september 2008 23:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Toma lieverd je weet toch dat als je een nieuw topic wil openen dat je het gewoon op pagina 12 kan mededelen
Kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:52 schreef on_air het volgende:
Net klaar zijn met werken is ook niet bevoordelijk voor het slapen gaan.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:53 schreef on_air het volgende:
[..]
Twee keer Giel en nog wat dingen die pijn aan de ogen doen.
12u weer.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen
Morgen hoef je dan toch niet vroeg neem ik aan
En slaap je tijdens Gielquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:58 schreef on_air het volgende:
[..]
Zekes. Dit keer lekker kort ook.
En hoor ik Ekdom nog.
Ja, proberen om Giel die award NIET te laten winnen...quote:Op woensdag 24 september 2008 00:01 schreef paultjuhhh het volgende:
Gaan jullie nog stemmen op de radio ring
Dan wint Evers hemquote:Op woensdag 24 september 2008 00:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, proberen om Giel die award NIET te laten winnen...
Maar tot die tijd...3fm!quote:Op woensdag 24 september 2008 00:02 schreef Sirolf het volgende:
Ah, het is weer woensdag. Nog een paar dagen drukte en het is weer weekend.
Die heeft de RadioRing al eens gewonnen, en die kan je voor hetzelfde programma niet 2 keer winnen.quote:
Wat is dat voor maffe regelquote:Op woensdag 24 september 2008 00:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die heeft de RadioRing al eens gewonnen, en die kan je voor hetzelfde programma niet 2 keer winnen.
Radioster kan wel meerdere keren.
Ik heeft geen Hyvesquote:Op woensdag 24 september 2008 00:06 schreef muisje-eliza het volgende:
iedereen al lid van mn nieuw-bakken hyves?
DJ Sandstorm
Ja, lekker handig. Hoor je straks je request nietquote:Op woensdag 24 september 2008 00:11 schreef muisje-eliza het volgende:
kheb n request verstuurd
*edit* oh jah ga zow filem kijke![]()
quote:Op woensdag 24 september 2008 00:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heeft geen Hyves
[..]
Ja, lekker handig. Hoor je straks je request niet![]()
Welke?
Misschien dat ik zo nog ff Theo Maassen opzet, maar vermaak me nu prima met de mixenquote:Op woensdag 24 september 2008 00:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik weet t nog niet...ben in the mood for Tarantino achtig iets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |