quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:23 schreef Yi-Long het volgende:
Wat vaak het meest treurige is van zulke MSN-zinnetjes, is dat ze het wel in het engels opschrijven, maar het dan meestal fout engels is![]()
...en bij sommigen ga je je stiekum zorgen maken of ze niet van plan zijn hun polsen door te snijden...
dan is het enigzins nog begrijpelijk te lezenquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:23 schreef Yi-Long het volgende:
Wat vaak het meest treurige is van zulke MSN-zinnetjes, is dat ze het wel in het engels opschrijven, maar het dan meestal fout engels is![]()
...en bij sommigen ga je je stiekum zorgen maken of ze niet van plan zijn hun polsen door te snijden...
Dat jij alleen oude beppes van 40 in je lijst hebt staan kan ik ook niet helpen mijn vrindquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:28 schreef Rekkie het volgende:
Jij hebt ze in je MSN-lijst staan....
Knap dat jij denkt te weten wie ik mijn MSN lijst heb staan....quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:29 schreef donpsp het volgende:
[..]
Dat jij alleen oude beppes van 40 in je lijst hebt staan kan ik ook niet helpen mijn vrind
Dat dus.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:28 schreef Rekkie het volgende:
Jij hebt ze in je MSN-lijst staan....
quote:
Ehm, jij bent juist diegene die voorover gebukt staat.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:33 schreef donpsp het volgende:
[..]
Ik laat mijn tanden niet zien tijdens de seks. Het zou dan meer zoiets worden [ afbeelding ]
Da;s wel een vet kamasutra-standje, die kon ik nog niet. Alleen weet niet of mijn gevalletje zo elastisch is.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:35 schreef BreathMe het volgende:
[..]
Ehm, jij bent juist diegene die voorover gebukt staat.
En dan krijg je van die namen als 'bedankt schat!! ik hou ook van jou!!'quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:36 schreef Moozze het volgende:
Het is alleen maar omdat ze willen dat meer mensen een gesprek met ze gaan beginnen uit medelijden...
"<Naam> N.T.B HFSHESCVJJJJ!!!!"quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:37 schreef donpsp het volgende:
[..]
En dan krijg je van die namen als 'bedankt schat!! ik hou ook van jou!!'
Wordt dan gewoon pot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |