Inderdaad.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:58 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind juist dat hij altijd bij z'n mening blijft. Petrovic, Jonker, Van Basten, wie er ook zit hij geeft niet in.
Totale onzin , deze man heeft een eigen mening en laat zich daar niet vanaf brengen als ze naast hem zitten in de studio.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:43 schreef Chadi het volgende:
Ik vind het maar ene lulhanes eerste klas. Altijd een grote bek maar als ze naast hem zitten durft hij niks en vlakt hij zijn commentaar af.
Ja dit blijft gewoon doorgaan, onze BN-er is er maar druk mee.quote:Op woensdag 24 september 2008 08:38 schreef Superfast het volgende:
Owja trouwens weet iemand of als het programma Voetbal International van start gaat de dagelijkse uitzendingen op VI.nl van voetbal insite en Beste Johan wel gewoon blijven bestaan?
Vergeet niet:quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Johan op de Radio:
Radio Veronica (Elke maandag bij 'Ook Goedemorgen!')
Volgens mij is johan een terminator uit de toekomst, die slapen ook nooitquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Johan op papier:
Column in Voetbal International (wekelijks)
Johan op TV:
Voetbal International (Vanaf 29 september wekelijks op RTL7)
Doordekken (dagelijks; Eredivisie Live)
TV Rijnmond (wekelijks)
Johan op Internet:
Waarde hoofdredacteur, Beste Johan (dagelijks; VI.nl)
Voetbal Insite (dagelijks; VI.nl)
Column uit de papieren Voetbal International (wekelijks; VI.nl)
Johan op de Radio:
Tevens is Johan te boeken voor feesten en partijen.
Misschien iets voor de OP.
Ik denk dat Johan Piet heeft ontdekt. God en Jezus zijn er niks bij.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:43 schreef sjimz het volgende:
Zal deze geweldenaar ook door Piet zijn ontdekt?
Kun je ook op de website van Eredivisie Live bekijken geloof ik. Maar daar begin ik zelf maar niet aan, dan zit ik straks de hele dag naar Johan te luisterenquote:Op woensdag 24 september 2008 13:38 schreef Zero2Nine het volgende:
Je moet het niet allemaal gaan kijken, vind er nu al veel herhaling inzitten en ik kijk doordekken niet eens (heb geen EDVlive)Overigens een TVP in dit geweldige topic.
Op den duur sta je met Johan op en ga je er mee naar bed he...quote:Op woensdag 24 september 2008 13:57 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Kun je ook op de website van Eredivisie Live bekijken geloof ik. Maar daar begin ik zelf maar niet aan, dan zit ik straks de hele dag naar Johan te luisteren.
Vergeet Johan op de Fiets: nietquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Johan op papier:
Column in Voetbal International (wekelijks)
Johan op TV:
Voetbal International (Vanaf 29 september wekelijks op RTL7)
Doordekken (dagelijks; Eredivisie Live)
TV Rijnmond (wekelijks)
Johan op Internet:
Waarde hoofdredacteur, Beste Johan (dagelijks; VI.nl)
Voetbal Insite (dagelijks; VI.nl)
Column uit de papieren Voetbal International (wekelijks; VI.nl)
Johan op de Radio:
Tevens is Johan te boeken voor feesten en partijen.
Misschien iets voor de OP.
quote:Op woensdag 24 september 2008 14:11 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
Vergeet Johan op de Fiets: niet
elke ochtend in de omgeving van Oudewater
Dat heeft alles te maken met het voorbereiden van zijn opvolging als hoofdredacteur bij VI.quote:Op woensdag 24 september 2008 14:53 schreef Rikketik het volgende:
Ik las in de VI dat hij nu ook creatief directeur wordt van het blad. Op zich wel logisch, anders zou hij zich toch maar gaan vervelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |