abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 september 2008 @ 19:21:26 #21
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61884277
tvp, wil wel een 9 of 10 inch hebben. Toetsenbordje van 7 inch is echt te klein.
Confidence through competence
pi_61884312
Ah, hier is ook een topic van op FOK! ? Leuk, mijn 701 draait nog steeds perfect sinds december, met xp SP2.
Perfect ding
.
pi_61884432
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:21 schreef Stereotomy het volgende:
tvp, wil wel een 9 of 10 inch hebben. Toetsenbordje van 7 inch is echt te klein.
Het toetsenbordje van de 9" is net zo groot als die van de 7", dan weet je dat
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_61884437
quote:
Op woensdag 24 september 2008 08:49 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Er is een speciale eeebuntu versie. Of gewoon even googelen op Xandros. Alle linux distro's zijn te vinden en zelf te downloaden, dus voor de volgende keer: zoekt en gij zult vinden
Dus je kan linux gewoon downloaden?
Nou, da's fijn om te weten Marijke.
Maar ik bedoelde dus gewoon de asus restore image, voor een 900.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  woensdag 24 september 2008 @ 19:28:51 #25
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61884473
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Het toetsenbordje van de 9" is net zo groot als die van de 7", dan weet je dat
En die van 10 inch is groter?
quote:
The 700 and 900 series are equipped with similar keyboards, 83% size of a generic one. The 1000 series, as it fits in a spacier case, offers an almost full-sized (92%) keyboard.
nevermind

Hoe vinden jullie het toetsenbordje typen? Ik heb nogal kleine handen, maar vond het toch krap.
Confidence through competence
  woensdag 24 september 2008 @ 19:30:44 #26
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_61884540
Ik heb vandaag de roze in het echt gezien. En aangeraakt.
Nu wil ik de mijne spuiten.
Of ook zo'n stomme sticker.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_61885838
quote:
Op woensdag 24 september 2008 18:10 schreef sonnie het volgende:
Nee er komt gelukkig geen zooi uit.

Als het een bekend probleem is dan kunnen ze er toch wat aan doen en de klaten een goede geven. Beetje raar van een bedrijf als het probleem bekend is om dan de accu die je gaat opsturen niet te testen...
er loopt al een hele tijd een thread over op het eeeusersforum. Asus ontkent dat er een probleem is. Het ligt overigens zeer waarschijnlijk niet aan de batterij, maar aan de 900 zelf. Het lijkt dat het USB circuit, of iets wat er aan zit, stroom blijft trekken. Zet je alle USB settings uit in het BIOS, dan is het probleem weg. Maar ja, zet je het niet elke keer weer aan, dan heb je geen poorten, geen cam, geen cardreader. Dus dat is ook niet echt een oplossing.

Ik hoop zelf dat het binnenkort eens met een bios-update verholpen wordt.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_61900093
Bij mij ligt het duidelijk wel aan de batterij hoor.
Als ik hem 100% pomp en dan uit de EEEpc haal is hij alsnog na 3 dagen helemaal leeg.
pi_61905737
quote:
Op donderdag 25 september 2008 11:49 schreef sonnie het volgende:
Bij mij ligt het duidelijk wel aan de batterij hoor.
Als ik hem 100% pomp en dan uit de EEEpc haal is hij alsnog na 3 dagen helemaal leeg.
Dus dan zou het niet aan het verbruik van de 900 liggen maar aan deze serie batterijen?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_61905851
Ja, het batterijverbruik valt me ook tegen moet ik nu langzamerhand bekennen. Ik wil hem het liefst gewoon een tijd in de tas kunnen laten zitten om hem dan toch na een dag of 2 zeker nog een half uur kunnen gebruiken oid zonder opladen, maar dat redt ie nooit.

Nou ja, ik koop wel een keer een grotere accu ofzo..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')