abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 december 2008 @ 22:26:57 #191
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_64481047
quote:
Op maandag 29 december 2008 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]
Maar als je hem enkel gebruikt voor internet, mail en filmpjes kijken dan hoef je er ook weinig aan te tweaken Ik vond het gewoon leuk om dingen aan te passen naar mijn wensen
mwah, hangt er een beetje vanaf.. M'n vriendin heeft de eee pc 4g, ook wel de Surf.. Ennuh, MSN..? Gaat het niet doen..? Ja, Pidgin staat erop geloof ik, maar die ondersteunt de ingebouwde cam niet. Zit er een geintegreerde cam in je laptopscherm, doet ie het niet. Anyways, uiteindelijk een client gevonden die het wel doet met de cam, maar die was ook niet zo 1-2-3 geïnstalleerd.

Overigens laatst bij Dynabyte binnen stond een vrouwtje haar beklag te doen dat ze het schandalig vond dat die dingen met Windows duurder waren. Was op een aanbieding afgekomen en toen een verkoper vertelde dat er Linux op stond en dattie daarom zo goedkoop was, was er niets mee aan de hand. Toen het vrouwtje uiteindelijk te horen kreeg dat Linux toch niet helemaal hetzelfde is en werkt als Windows, en zeker z'n beperkingen heeft voor iemand die er geen kaas van gegeten heeft (helemaal als je überhaupt niet weet wat een besturingssysteem is als je zo'n ding koopt ), was het opeens schandalig.

Bottomline: mijn visie erop: Mensen willen zo'n ding omdat het "cute" en leuk is, maar Linux IS niet voor de massa, dat blijkt maar weer eens.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 29 december 2008 @ 22:29:25 #192
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_64481143
Gebruiken jullie allemaal zo enthousiast die cam dan trouwens?
Gebruik ik eiigenlijk nooit, ook in windows op mijn PC niet.

Zal binnenkort eens kijken hoe ie het hier doet in pidgin. (Ik heb zelf wel een andere linuxdistro er op gezet. Zit ook nog een andere messenger client bij.)
[KNE]-Mod
  dinsdag 30 december 2008 @ 00:00:46 #193
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64484850
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:58 schreef Lois het volgende:
BE, en anderen , hoe lastig is dat Linux gebeuren? Wil je ogenblikkelijk terug naar windows of valt het erg mee?
*ben nog steeds aan het overwegen hoe en wat*
Als ik hem NU zou kopen, wetend wat ik nu weet en hoe kut het is om 3 dagen te zoeken naar drivers die er gewoon niet zijn, had ik ZEKER GEEN linux genomen.

Maar ja, ik heb nu eenmaal de linux en ik vind de specs te mager voor XP, dus ik doe het er maar mee.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 30 december 2008 @ 00:45:47 #194
104871 remlof
Europees federalist
pi_64486376
Ik heb op mijn 900 Xandros vervangen door Eeebuntu, dat heeft een gepatchte kernel speciaal voor EEE pc, en na installatie (kwarter ongeveer) werkt alle hardware perfect. Ok, de webcam van dat ding heb ik nog nooit geprobeerd
pi_64486939
Hoi,

Weet iemand hier wat project managers precies moeten doen?
  dinsdag 30 december 2008 @ 01:07:34 #196
104871 remlof
Europees federalist
pi_64486976
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 01:05 schreef duncannn het volgende:
Hoi,

Weet iemand hier wat project managers precies moeten doen?
Interessant met hun EEE PC?

Waarom je vraag in dit topic?
pi_64487123
Poef, ik dacht dus dat er [slowchat] stond.
Maar weet remlof het?
pi_64490292
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 00:45 schreef remlof het volgende:
Ik heb op mijn 900 Xandros vervangen door Eeebuntu, dat heeft een gepatchte kernel speciaal voor EEE pc, en na installatie (kwarter ongeveer) werkt alle hardware perfect. Ok, de webcam van dat ding heb ik nog nooit geprobeerd
Bij mij krijg ik USB sticks niet meer aan de gang, krijg de melding dat ik Superuser moet zijn om de stick te mounten. Werkt het bij jou wel?
  dinsdag 30 december 2008 @ 09:02:54 #199
104871 remlof
Europees federalist
pi_64490375
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 08:54 schreef Mex_ het volgende:

[..]

Bij mij krijg ik USB sticks niet meer aan de gang, krijg de melding dat ik Superuser moet zijn om de stick te mounten. Werkt het bij jou wel?
Ik zit nu op m'n triple-eetje, effe proberen...

Ja hoor, geen probleem, usb-stick inpluggen en ik krijg een extra icoontje op de desktop via welke ik de bestanden kan benaderen als gewone user.

Misschien zijn de bestanden op jouw usb-stick allemaal owned by root?
  dinsdag 30 december 2008 @ 09:50:05 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64491029
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:58 schreef Lois het volgende:
BE, en anderen , hoe lastig is dat Linux gebeuren? Wil je ogenblikkelijk terug naar windows of valt het erg mee?
*ben nog steeds aan het overwegen hoe en wat*
Ik weet niet of ik heel representatief ben, want ik gebruik eigenlijk alleen internet op de EEE, mail gaat via webmail enzo.
Maar ik vind het verder niet moeilik of lastig ofzo.
Zit nog wel te denken om een keertje bij HW langs te gaan voor windows, maar dat is meer omdat ik bijv. nu geen foto's van mijnc amera getrokken krijg. En een beetje gemakzucht, maar echt nodig is het niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')