quote:
Op maandag 29 december 2008 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:[..]
Maar als je hem enkel gebruikt voor internet, mail en filmpjes kijken dan hoef je er ook weinig aan te tweaken

Ik vond het gewoon leuk om dingen aan te passen naar mijn wensen

mwah, hangt er een beetje vanaf.. M'n vriendin heeft de eee pc 4g, ook wel de Surf.. Ennuh, MSN..? Gaat het niet doen..? Ja, Pidgin staat erop geloof ik, maar die ondersteunt de ingebouwde cam niet. Zit er een geintegreerde cam in je laptopscherm, doet ie het niet.

Anyways, uiteindelijk een client gevonden die het wel doet met de cam, maar die was ook niet zo 1-2-3 geïnstalleerd.
Overigens laatst bij Dynabyte binnen stond een vrouwtje haar beklag te doen dat ze het schandalig vond dat die dingen met Windows duurder waren. Was op een aanbieding afgekomen en toen een verkoper vertelde dat er Linux op stond en dattie daarom zo goedkoop was, was er niets mee aan de hand. Toen het vrouwtje uiteindelijk te horen kreeg dat Linux toch niet helemaal hetzelfde is en werkt als Windows, en zeker z'n beperkingen heeft voor iemand die er geen kaas van gegeten heeft (helemaal als je überhaupt niet weet wat een besturingssysteem is als je zo'n ding koopt

), was het opeens schandalig.
Bottomline: mijn visie erop: Mensen willen zo'n ding omdat het "cute" en leuk is, maar Linux IS niet voor de massa, dat blijkt maar weer eens.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?