Ik zou eens binnenstappen bij een Mediamarkt en op alle netbooks rammelen. Even gewoon wat tekst tikken e.d. Ik krijg morgen de 10inch Samsung NC10 vind m qua toetsen stuk beter ingedeeld (rechter shift toets bijv) en hij gaat ook behoorlijk lang mee. Ook is het toetsenbord degelijk en zit er standaard XP op.quote:Op maandag 17 november 2008 15:00 schreef Lois het volgende:
BE je hebt het nu al kapot gemaakt
Ik zit al een tijdje te denken aan een EEE, maar ik ga nu even rustig BE's avonturen afwachten voor ik een beslissing neem
bijna compleet geloof ik:quote:Op woensdag 19 november 2008 11:28 schreef wc-eend het volgende:
Weet iemand een website die alle EEE laptops naast elkaar zet waar ik de specificaties kan bekijken en dergelijke?
Ik een fles wijn en een zakje nootjes.quote:Op maandag 15 december 2008 22:00 schreef remlof het volgende:
Schop, ik heb een Asus EEE PC 900 met Xandros van m'n baas gekregen voor kerst
Voor "licht" internetgebruik gaat het prima, maar als je de hele dag op zo'n klein toetsenbordje moet typen denk ik dat je gek wordtquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:44 schreef hierissieweer het volgende:
zijn die mini pc's nou bruikbaar als desktop vervanger als in de zin van. Internetten, uitzendinggemist.nl, af en toe een brief schrijven?
Internetten - jaquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:44 schreef hierissieweer het volgende:
zijn die mini pc's nou bruikbaar als desktop vervanger als in de zin van. Internetten, uitzendinggemist.nl, af en toe een brief schrijven?
Troost je, die fles wijn was de laatste 10 jaar ook mijn deel.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:24 schreef mgerben het volgende:
[..]
Ik een fles wijn en een zakje nootjes.
Mijn afgunst kent geen einde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |