Theoretisch zou je het keyboard en de muis gewoon weg kunnen laten. Je kunt gebruik maken van een on-screen toetsenbord als je tekst moet invoeren, en de cursor kent 2 modi: 'button' en 'draw'. Bij button mode springt de muis bij elke nieuwe aanraking naar het punt waar je het scherm aanraakte. Beweeg je dan je vinger, dan blijft de cursor staan. In draw mode blijft de cursor je vinger volgen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:06 schreef ThE_ED het volgende:
Tof, ziet erg erg netjes uit, hoewel die losse componenten er toch ergens een beetje aan af doen. Maar verder een super mooi ding!
Ik heb de 900 en bij mij gaat ie ongeveer 3 uur mee, dan staat de wifi uit en het beeldscherm wat minder fel (dan ben ik een filmpje aan het kijken in de trein bijv). Dus bij mij houdt ie het over het algemeen wel langer uit dan 2.5 uurquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:44 schreef resque het volgende:
2,5 uur gaat ie op accu... volgens de specs dan...
hmm interessant om te weten! thnx!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb de 900 en bij mij gaat ie ongeveer 3 uur mee, dan staat de wifi uit en het beeldscherm wat minder fel (dan ben ik een filmpje aan het kijken in de trein bijv). Dus bij mij houdt ie het over het algemeen wel langer uit dan 2.5 uur
Ik weet alleen niet of deze zo ideaal is voor het typen: het gaat wel, maar een iets groter toetsenbord is geen overbodige luxe
en hoe doe je dat dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:32 schreef bukake het volgende:
Die van mij gaat 5 uur mee met mijn super batterij
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:37 schreef bukake het volgende:
Dure betere batterij kopen , erin doen, op Power drukken en 5 uur wachten.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:45 schreef bukake het volgende:
http://dealextreme.com/details.dx/sku.15973
Lees de reviews ook maar,
Pros: Really big battery, gives almost 6 hours of runtime when doing just some small things,
De 6 uur heb ik zelf nog niet gehaald , mischien me batterij een nachtje in de koelkast dan maar![]()
Via ebay zijn ze ook te vindenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:45 schreef resque het volgende:
[..]logisch, waar haal je die accu dan?
Ja, uiteraard, met de originele batterij werkt het prima.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:54 schreef bukake het volgende:
Weet je Xp wel dat je een laptop heb?
Zonee gaat ie ook niet de batterij status checken naturlich
[ afbeelding ]
Waarom zou dat specifiek eee pc zijn?quote:Op zondag 25 januari 2009 04:16 schreef Remake het volgende:
Is er nog intresse in een WEP cracking tutorialtje voor de eee pc?
jaquote:Op zondag 25 januari 2009 04:16 schreef Remake het volgende:
Of WPA for that matter, maar dat schijnt niet met alle Eee's te werken.quote:Op zondag 25 januari 2009 04:16 schreef Remake het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |