quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je moet het prullenbakje in OS X ook even leeggooien..
ik heb windowsquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Heb je OSX of Windows? Heb je onder OSX iets verplaatst/hernoemd? Beheer je je muziek handmatig of laat je iTunes dat doen?
Ongeveer 90 cm , excl. verlengkabel.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:50 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hoi.
Hoe lang is de kabel van een alu keyboard? M'n oude wireless heeft het begeven.En met die nieuwe wireless kan ik niet overweg.
Thnx.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:13 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ongeveer 90 cm , excl. verlengkabel.
De verlengkabel zit ook bij het toetsenbord ja.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:17 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Thnx.Verlengkabel wordt niet meegeleverd neem ik aan?
Net opgehaald. Wat een verademing vergeleken met m'n dell backup toetsenbord.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:23 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
De verlengkabel zit ook bij het toetsenbord ja.
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:27 schreef SlaggY het volgende:
Sinds gister ook Mac eigenaar. Ik heb de zwarte macbook gekocht.
Even mee lezen hier.
Ah, You gotta love the smell of a Mac Pro in the morning!!quote:I haven't found any recent postings about this so here goes. Does anyone notice a musty smell with the new Mac Pros? I recently purchased the new 8-core and it emits a very musty odor when powered up. My entire room soon smells bad and I have had to resort to a few air fresheners just to be able to work on it. I thought it might have something to do with it coming from China but we also purchased a 2.66 GHZ MAc Pro, that was assembled in CA, at work and it smells the same. I removed the side cover while it was running and the smell is most noticable in the front fan area. Any thoughts on what this might be and how/if it could be fixed. I am hoping it will eventually go away, but I've had the 8-core for over a month and it hasn't so far
Bron
Mooi is dat , staat niet eens bij de specificaties.. ! Overigens heb ik hem al bijna 2 jaar dus is het al te laat ..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ah, You gotta love the smell of a Mac Pro in the morning!!
Nou Jomo0, van een Mac Pro krijg je kanker...
Que? die heb ik heul niet..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:23 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
De verlengkabel zit ook bij het toetsenbord ja.
Je bent opgelicht! Bij mij zat 'ie er steeds bij hoor ( 3 keer ) en trouwens :quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Que? die heb ik heul niet..
Ik had graag de kabel wat langer gewild, hij is eigenlijk te kort nu om em ook voor m'n normale PC te gebruiken..
quote:What’s in the Box
Apple Keyboard
USB extension cable
Printed documentation
Ik heb ook voor die vraag gestaan. Vraag jezelf af wat je doet of wil doen met de iPod. In mijn geval is het muziek luisteren en af en toe een video podcast bekijken. Dus kwam ik tot de conclusie dat een Nano voor mij een betere keus was.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:01 schreef Suga_Mama het volgende:
Ohja, dit topic was er ook nog
Maar, mijn iPod staat vol. Dus ik heb een nieuwe nodig. Nog iemand tips of ik beter een iPod Touch of gewoon een Nano kan nemen? 8GB is goed voor mij.
Een mini laser-projector?quote:We have received more information. This will be huge.
We'll have more for you this weekend....
(sorry guys, this isn't about the book...just came with the other stuff)
Het wordt ook steeds erger. Nu komen zelfs de rumorsites met teasersquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:12 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
9to5mac zegt nieuwe info te hebben over de mysterieuze Brick. Meer info dit weekend.
[..]
Een mini laser-projector?
Ik heb nog een hele mooie muis liggen die ik persoonlijk heb gebruikt. Kan ik je opsturen voor 2499 euro?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo, financiële meevaller van iets meer dan 2500 euro.![]()
Wat zal ik 's gaan aanschaffen?
Een mooie laser-enhanced brick, bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik zou een zooitje aandelen aanschaffen. Het kan alleen maar omhoogquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nou....quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zou een zooitje aandelen aanschaffen. Het kan alleen maar omhoog
Ooit van 1929 gehoord?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zou een zooitje aandelen aanschaffen. Het kan alleen maar omhoog
quote:
Canon EOS 5D Mark IIquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik houd het nog even bij mijn 400D en twee lenzenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:12 schreef Junkie het volgende:
[..]
Canon EOS 5D Mark II
En Check dan de film en foto's op
http://blog.vincentlaforet.com
Making of:
http://vincentlaforet.smu(...)78608891_Jd2CT-XL-LB
Foto's:
http://www.usa.canon.com/dlc/controller?act=GetArticleAct&articleID=2128
Eerst maar eens kijken hoe de geluidskwaliteit is .. want de huidige zijn absoluut bagger ondanks dat ze gratis waren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:30 schreef Kremers het volgende:
iPod nano is binnenWat een verschil met een Nano 1G zeg
Nu is het wachten op de nieuwe in-ear phone
Ik wacht sowieso reviews af voordat ik ¤79 aan oordoppen ga uitgevenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:32 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken hoe de geluidskwaliteit is .. want de huidige zijn absoluut bagger ondanks dat ze gratis waren.
Geniaal is 'ie inderdaad , het Apple logo op de achterzijde krast wel. En het universal dock vind ik te duur 50 euro voor een dock... nu dus maar de het 3G dock aangeschaft voor de Nano.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:14 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik wacht sowieso reviews af voordat ik ¤79 aan oordoppen ga uitgevenMaar de reden van de nieuwe versie is juist de bagger kwaliteit van de huidige in-ear phones, dus ik verwacht wel iets goeds
De Nano 4G is trouwens wel geniaal zegGeen wonder dat Apple een marktaandeel van zo'n 85% heeft in de MP3 markt
MickySoft en Creative
Het leukst van dat ding vind ik de airtunes mogelijkheidquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:20 schreef Ludacriss het volgende:
Airport extreme gekocht tijdens de korting actie van dixons. Nog nooit zo snel en makkelijk een router ingesteld, geweldig ding. Bereik is van matig in een keer heel goed geworden
Volgens mij heeft alleen de airport express die mogelijkheid. Toch..? Ik heb nl. wel AirTunes, maar die loopt via de AppleTV.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:29 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Het leukst van dat ding vind ik de airtunes mogelijkheid
De Airport Extreme heeft inderdaad geen AirTunes.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Volgens mij heeft alleen de airport express die mogelijkheid. Toch..? Ik heb nl. wel AirTunes, maar die loopt via de AppleTV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |