abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61873740
quote:
Op woensdag 24 september 2008 11:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

het is niet zo dat ik mezelf zielig vind, of beter of slechter of weetikveel wat, maar ik begrijp gewoon niet hoe mensen zo makkelijk over geld kunnen denken....

zeg maar...
Vroegerrrr
toen ik nog klein was (tot een jaartje of zeven ) woonde we in een huisje van 7*7 met z'n vieren en werkte mijn mama de hele week en mijn papa paste op en was bezig met afstuderen Ik ging nooit als verjaardags feestje naar de bioscoop of dat soort dingen. Maar ik had het wel heel leuk! En ja ik had kleding aan van andere mensen en speelgoed en alles gekregen van iemand anders. Maar dat heb je toch niet door

Daarna zijn we naar een iets groter apartementje gegaan, m'n papa had toen geloof ik een echte baan! Dat ging wel prima maar was eigenlijk ook niet zo heel groot (Amsterdam) Ik kreeg voor m'n verjaardag dingen zoals een bureau stoel etc. Oh en 1x een dure pop die heb ik nog

M'n ouders wilden verhuizen, een koophuis met een tuin. Nou hebben ze gedaan. De grond is iets van 750 m2 schat ik, het huis is ook enorm Maarrrr dan zouden we wel moeten bezuinigen blabla. Nou ja prima, geld is maar geld En toen kreeg m'n papa een andere baan, en nu zit ie prima in 't geld, bijna al het geld gaat op aan lekker ete (en wijn)

Ik krijg nog steeds dingen als bedden en kasten voor m'n verjaardag (of hardloop schoenen ) Maar dat is omdat ik dat zelf graag wil Eind goed al goed Ennn ik zie eigenlijk niet in waarom ik heel veel geld nodig heb, dan ga ik wel bezuinigen (jaaa ik heb een baantje, twee zelfs !)
  woensdag 24 september 2008 @ 11:59:56 #302
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61873799
quote:
Op woensdag 24 september 2008 11:52 schreef loveli het volgende:
Dank je voor het aanbod, maar als ik echt desperate word ga ik wel naar de bank.
Iets met gegeven zaad!...

Ik gebruik het toch niet

( grappie he )
Wat zou beter zijn om te slikken bij botbreuken en gescheurde banden? paracetamol of ibu?
Ik meen dat ibu ontstekingsremmend is en dat dit wellicht voordelig kan zijn voor mijn banden? Of is dit onzinnig?
Van de diclo word ik zo suf, dus ik wil eigenlijk overstappen naar paracetamol of ibuprofen.
( Diclofenac heeft toch geen meerwaarde tov die 2 of wel? )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')