Een groot virtuoos worden is inderdaad onwaarschijnlijk, maar enigszins verdienstelijk leren spelen en vooral veel plezier hebben? Dat gaat nog uitstekendquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:22 schreef Mendeljev het volgende:
Ik ben overigens sowieso te oud (20) om het goed te leren denk ik.
van het weekend toevallig 1 keer gedaan... kwan niet voorbij de solo van paranoidquote:Op woensdag 24 september 2008 00:03 schreef Cynic het volgende:
Over een paar jaar speelt niemand meer echt, dan heeft iedereen zo'n guitarhero ding
Ik heb nu Rock Band hier staan (geleend) en ben daarmee voornamelijk aan het drummen. Dat is op zich wel tof maar ook best lastig.quote:Op woensdag 24 september 2008 07:19 schreef Aresdreams het volgende:
van het weekend toevallig 1 keer gedaan... kwan niet voorbij de solo van paranoid
dus hou het maar bij het echte gitaar spelen
Volgens mij bedoeld hij zijn brug elementquote:Op woensdag 24 september 2008 07:03 schreef Witchfynder het volgende:
Ziet er goed uit.. Wat is er precies niet geweldig aan je brug dan?
Nee zijn brug, in het vorige topic zei tie van: andere brug voor betere sustainquote:Op woensdag 24 september 2008 09:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld hij zijn brug element
Nee, hij bedoelt zijn brug. Dribbel lult weleens vaag, maar het verschil tussen een element en de brug maakt hij nog wel.quote:Op woensdag 24 september 2008 09:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld hij zijn brug element
Iedere willekeurige gitaarzaak voor een euro of 3 - 4quote:Op woensdag 24 september 2008 10:44 schreef Trigalti het volgende:
Waar haal je de beugels waar je hem aan ophangt?
Ok, bedanktquote:Op woensdag 24 september 2008 10:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Iedere willekeurige gitaarzaak voor een euro of 3 - 4![]()
Nee precies en nie tzo veilig voor je gitaarquote:Op woensdag 24 september 2008 10:49 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ok, bedankt![]()
Van de week ff halen, iedere keer neerleggen schiet ook niet op, en is niet erg ruimtebesparend
Nou ja, ik leg em altijd op mijn bureau (een leeg bureau) dus qua veiligheid valt het wel mee, maar ziet er idd veel vetter uit zo boven je bedquote:Op woensdag 24 september 2008 10:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee precies en nie tzo veilig voor je gitaar
en het ziet er wel tof uit vind ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |