Jij had verwacht dat je betaald zou krijgen om in plaats van te werken een sjekkie te gaan roken?quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:55 schreef YoopY het volgende:
O ja, uitklokken >>> in eigen tijd roken dus.![]()
quote:
Nou ook klokken dan als je ff met je collega bijklept over het weekend, of als je 10 minz gaat schijten, daar wordt je ook niet voor betaald....quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:58 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Jij had verwacht dat je betaald zou krijgen om in plaats van te werken een sjekkie te gaan roken?
Ik krijg gewoon doorbetaald. Ik rook zoveel ik wil tijdens werktijd. Mensen die bij het koffiezetapparaat rondhangen krijgen ook gewoon doorbetaald. Als ik het einde van de dag/week/maand m'n werk maar afheb.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:58 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Jij had verwacht dat je betaald zou krijgen om in plaats van te werken een sjekkie te gaan roken?
Ja, maar men gaat wel zeiken als ik als niet-roker ff Fok! 5 minuten lang F5.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon doorbetaald. Ik rook zoveel ik wil tijdens werktijd. Mensen die bij het koffiezetapparaat rondhangen krijgen ook gewoon doorbetaald. Als ik het einde van de dag/week/maand m'n werk maar afheb.
In de kledingwinkel?quote:Op donderdag 25 september 2008 08:21 schreef Cloud_SB het volgende:
Op school gewoon voor de deur, is compleet overdekt en er staan meerdere bankjes. Goed geregeld dus.
Op het werk, gewoon overal in het gebouw. Staan ook overal asbakken. Maarja elke werknemer + de baas rookt bij ons. Dus ik rook gewoon tijdens het werken.
je kan op de site van de vwa een formulier invullen, dan krijgt je bedrijf een brief. Lastig als het een heel klein bedrijf is, maar als je anoniem op kunt gaan ind e massa wellicht het proberen waard. Jij hebt iig recht op je rookvrije werkplek en je baas is er plicht daarvoor te zorgen en een goede baas doet dat dan ook.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:13 schreef Breaker.Faker het volgende:
Werk ---> Bij ons moet je buiten roken dus niet in de werkplaats of in de loods.
Maar ze gaan toch binnen roken alleen 1 iemand rookt buiten. Ook al staan van anti rook stickers. We hebben auto's rookvrij willen maken maar dat helpt ook niet.
De directie heeft weleens wat van gezegd maar wordt gewoon niets mee gedaan.
Ik zie het graag dat ze de regels naleven. Ik vindt het niet prettige dat ik in de rook lucht moet werken..
Ik zelf rook niet. En ik zelf durf er niets over te zeggen. Omdat ik weet dat het toch niet helpt.
Dan moet je het lekker anoniem melden, als een echte vent.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:13 schreef Breaker.Faker het volgende:
Werk ---> Bij ons moet je buiten roken dus niet in de werkplaats of in de loods.
Maar ze gaan toch binnen roken alleen 1 iemand rookt buiten. Ook al staan van anti rook stickers. We hebben auto's rookvrij willen maken maar dat helpt ook niet.
De directie heeft weleens wat van gezegd maar wordt gewoon niets mee gedaan.
Ik zie het graag dat ze de regels naleven. Ik vindt het niet prettige dat ik in de rook lucht moet werken..
Ik zelf rook niet. En ik zelf durf er niets over te zeggen. Omdat ik weet dat het toch niet helpt.
Ja, niet direct naast de kleding offcourse.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
In de kledingwinkel?
Lekker klantvriendelijk
Vindt ik ook zo wat wil geen verrader worden.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:55 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
je kan op de site van de vwa een formulier invullen, dan krijgt je bedrijf een brief. Lastig als het een heel klein bedrijf is, maar als je anoniem op kunt gaan ind e massa wellicht het proberen waard. Jij hebt iig recht op je rookvrije werkplek en je baas is er plicht daarvoor te zorgen en een goede baas doet dat dan ook.
Toestemming van je ouders om te roken op schoolquote:Op maandag 29 september 2008 22:45 schreef Rnie het volgende:
Bij ons op school hebben ze een apart bos waar je mag roken....je moet minimaal 16 jaar zijn + toestemming van je ouders hebben dat je mag roken....![]()
![]()
![]()
Je krijgt hiervoor een rookpasje....![]()
![]()
![]()
Te triest voor woorden...
als je me niet gelooft...check deze pagina maar:
http://www.aloysiuscollege.nl/index.php/studiezaken/schoolregels
scroll naar het gedeelte: het aloysius college is een rookvrij school
![]()
''Leerlingen die in het rokersbos roken en niet in het bezit zijn van een rookpas én leerlingen die buiten het rokersbos roken krijgen te maken met disciplinaire maatregelen. Bij herhaling is lesverbod niet uitgesloten ''quote:Op maandag 29 september 2008 22:45 schreef Rnie het volgende:
Bij ons op school hebben ze een apart bos waar je mag roken....je moet minimaal 16 jaar zijn + toestemming van je ouders hebben dat je mag roken....![]()
![]()
![]()
Je krijgt hiervoor een rookpasje....![]()
![]()
![]()
Te triest voor woorden...
als je me niet gelooft...check deze pagina maar:
http://www.aloysiuscollege.nl/index.php/studiezaken/schoolregels
scroll naar het gedeelte: het aloysius college is een rookvrij school
![]()
Valt wel mee hoor, zo erg is die school nou ook weer niet. alleen het rookbeleid is kankerkromquote:Op maandag 29 september 2008 23:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
''Leerlingen die in het rokersbos roken en niet in het bezit zijn van een rookpas én leerlingen die buiten het rokersbos roken krijgen te maken met disciplinaire maatregelen. Bij herhaling is lesverbod niet uitgesloten ''
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Krijgen jullie ook stokslagen als het huiswerk niet af is?
quote:Roken mag, achter de blauwe lijn!
Er is het nodige veranderd als het gaat om de rookvoorzieningen. Hieronder wordt dit duidelijk gemaakt.
Rookvoorzieningen
binnen mag niet meer gerookt worden en ook de ingangen van de gebouwen zijn rookvrij
iedereen wordt naar buiten verwezen -achter de blauwe lijn- voor het roken van een sigaret.
Hierdoor kunnen anderen een HAN-gebouw rookvrij betreden
bij de hoofd- en zij-ingangen van locaties zijn de asbakken verplaatst naar het rokersgebied
bij de meeste locaties staan rookpaviljoens, een overdekte rookruimte
roken mag dus wel, maar dan achter de blauwe lijn of in het rookpaviljoen.
Handhaving en uitvoering afspraken rookbeleid
dagelijks worden de stoepen bij de (hoofd)ingangen schoongehouden
conciërges verwijzen de rokende medewerker of student naar het rokersgebied
tijdens pauzes lopen de conciërges ook regelmatig buiten rond om rokers te
verwijzen naar het rokersgebied. In het begin van het studiejaar en na vakanties
zal dit vaker gebeuren dan in de andere weken.
Helpt positief verwijzen niet?
Dan zal een conciërge de volgende middelen kunnen gebruiken om de gebruiker
te dwingen om de HAN regels na te leven:
noteren van naam en opleiding of afdeling
geven van een 1e waarschuwing: campusbeheerder en leidinggevende en/of
begeleider hiervan op de hoogte stellen
bij een 2e waarschuwing: inname van medewerker- of studentenpas, de pas kan bij de
onderwijsmanager of direct leidinggevende wordt teruggehaald
na de 3e waarschuwing wordt de betreffende persoon door de afdelingsdirecteur
uitgenodigd voor een gesprek.
Nog even dit
7.3.1.5. De student is, conform het studentenstatuut, verplicht zich te gedragen conform de bevoegd gegeven aanwijzingen van medewerkers beslast met de zorg voor een schoon milieu in de gebouwen en op de terreinen die de HAN in gebruik heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |