quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:35 schreef Rhythm het volgende:
Noel, het is dat je van goede muziek houdt anders had ik het gequote![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Marokkaan kun je eventueel ook vervangen door Sunchaser.
Wat een verschrikkelijk lelijke gifquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:46 schreef Rhythm het volgende:
[ afbeelding ]
Want jij weet zelf.![]()
En, hoe zit het met dat schoelje hier? Niet dat ik hier kom met contrecoeur hoor!!!!
U zei?quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:46 schreef Rhythm het volgende:
En, hoe zit het met dat schoelje hier? Niet dat ik hier kom met contrecoeur hoor!!!!
Is hij al afgelopenquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Rhythm, MONEY FOR NOTHING is nu op RADIO VERONICA
Bejaarden zonder hobby'squote:Op dinsdag 23 september 2008 21:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Weer oude mensen die ruzie maken om niks
prachtig toch ouwe veenlijken die ruzie maken over 10 cm grondquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Weer oude mensen die ruzie maken om niks
Nee, nog niet.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:51 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Is hij al afgelopen?
ONEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
!!!
Laatst nog, over een tuinhekje. Mevrouw was het niet eens met de beslissing van de rijdende rechter dus mochten ze haar wel meteen onder de grond stoppen en hoefde het niet meer van haar.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:52 schreef gers het volgende:
[..]
prachtig toch ouwe veenlijken die ruzie maken over 10 cm grond
quote:
prachtig en dat hekje was 20 cm hoog ofzoquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Laatst nog, over een tuinhekje. Mevrouw was het niet eens met de beslissing van de rijdende rechter dus mochten ze haar wel meteen onder de grond stoppen en hoefde het niet meer van haar.![]()
![]()
Inderdaad, ik dacht dat ik er middenin viel maar het was eerst een reclame. Jammer, je moet naar die geweldige solo toewerkenquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
De intro was wel verkort.
Ja, precies.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:54 schreef gers het volgende:
[..]
prachtig en dat hekje was 20 cm hoog ofzo
ook zo'n bejaarde zeikerdquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, precies.
Wij hebben ook zo'n buurman
Jup. Onze heg hangt een beetje over het pad naast ons huis, dus vond meneer het nodig om de politie te bellenquote:
Die begint op 1:35 uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:55 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Inderdaad, ik dacht dat ik er middenin viel maar het was eerst een reclame. Jammer, je moet naar die geweldige solo toewerken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |