Omdat een penis daar, naar mijn mening, niet hoort. Er zijn genoeg andere gaten weer je hem in kan raggen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:52 schreef McFearless het volgende:
[..]
Wat is daar zo vreemd aan dan?
Er staat alleen kunuffelpool in z'n ondertitel, ik weet niet offie ook echt pool is.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:55 schreef superXmacho het volgende:
..ik vraag een keer wat serieus en dan krijg ik geen antwoord,
Vraag ik een keer iets totaal achterlijk dan staan jullie in de rij om te antwoorden.
Hij kan ook net doen als of hij geen Pool isquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er staat alleen kunuffelpool in z'n ondertitel, ik weet niet offie ook echt pool is.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:59 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Hij kan ook net doen als of hij geen Pool is![]()
Als ik Pool was geweest had ik dat ook verborgen.
ja,..quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:00 schreef McFearless het volgende:
[..]_! Als ik zo als jou was dan had ik mezelf van kant gemaakt.
Ga je dan ook n00bs op CoD4 ownen terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan je penis zuigt?quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:02 schreef McFearless het volgende:
Ik ga op verjaardag, bier zuipehhh!!!11
Waarom leef jij nog!quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:07 schreef superXmacho het volgende:
toen was het stil,..
Wel rustig hier zonder die Pool.
Doe jij is een topic openen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:43 schreef afcajos het volgende:
Owja, André Hazes vandaag 4 jaar dood.
Hazes
Over?quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doe jij is een topic openen.
Weet ik het, dat je geen inspiratie hebt om er een te openen?quote:
Het moet natuurlijk een traktatie blijven he. Komend weekend weer een avontuur!quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Weet ik het, dat je geen inspiratie hebt om er een te openen?![]()
Het moest van mij?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Weet ik het, dat je geen inspiratie hebt om er een te openen?![]()
Het moest van mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |