En jij doet zeker VWO maar kan je eige ketting niet eens terug erop zetten?quote:
sucks 2B on the last placequote:Op dinsdag 23 september 2008 23:00 schreef anoniemm het volgende:
VMBO :")_!
bij sommige meiden op het VWO vraag je je soms ook af wat ze daar doen...
Eentje wilde een duitse tekst maken.. pakte ze het Nederlands-Duitse woordenboek en merkte pas na 5 minuten dat ze de duits-nederlandse versie moest hebben_!
Uhm, als je een duitse tekst wilt gaan schrijven heb je toch ook een N-D woordenboek nodig?quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:00 schreef anoniemm het volgende:
VMBO :")_!
bij sommige meiden op het VWO vraag je je soms ook af wat ze daar doen...
Eentje wilde een duitse tekst maken.. pakte ze het Nederlands-Duitse woordenboek en merkte pas na 5 minuten dat ze de duits-nederlandse versie moest hebben_!
duitse tekst maken is bij ons altijd examen tekst lezen en daar vragen over maken.quote:Op woensdag 24 september 2008 09:50 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Uhm, als je een duitse tekst wilt gaan schrijven heb je toch ook een N-D woordenboek nodig?
Nu ben ik nieuwsgierig, vertel opquote:Op woensdag 24 september 2008 15:10 schreef Dennisweb het volgende:
Jup, dat soort meisjes heb ik ook in de klas zitten. Maar dan nog dommer!
Ze stellen soms vragen, of ondernemen zulke domme acties dat wij -klasgenoten - elkaar soms aankijken en dan vragen : "Zitten we hier wel op het juiste niveau, of zijn zij nou eenmaal verkeerd terechtgekomen"?
Ja, schrijver zit op het VMBO. Nee, dat is geen ramp.
Nee, ik ga later niet bij de MCDonalds / BurgerKing / Kentucky Fried Kippenhok werken.
Groeten, Dennis
Meende ze, want toen dr verteld werd da t 1 was, zat ze echt gewoon n minuut te kijken met een blik vanquote:Op woensdag 24 september 2008 15:58 schreef Maikuuul het volgende:
Dat er serieus mensen zijn die denken dat het antwoord op 1x1=2 te zeggen grappig is :/
Te sad
Dan moet je eens in dit topic kijken.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:58 schreef Maikuuul het volgende:
Dat er serieus mensen zijn die denken dat het antwoord op 1x1=2 te zeggen grappig is :/
Te sad
Inderdaad! En ik zit op het HAVO nota benequote:Op dinsdag 23 september 2008 21:49 schreef Quir het volgende:
Overigens zéér herkenbare klacht. [ afbeelding ]
Hoe komen ze dan op het gymnasium terecht ?quote:Op woensdag 24 september 2008 21:10 schreef Hagelkaas het volgende:
Ach, op het gymnasium heb ik ook genoeg achterlijke teven meegemaakt hoor. Van die bitches die na drie kwartier uitleg de meeste domme vragen weten te stellen.
easy targetsquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:35 schreef Feitosa het volgende:
Kerel, alle meiden van rond die leeftijd zijn allemaal giebelmiepen, dat is nu eenmaal zo als je 16 bent.
Gewoon mee aanpappen en batsen die handel....ze zijn namelijk ook erg onzeker rond die leeftijd.
domme vragen bestaan toch niet?quote:Op woensdag 24 september 2008 21:10 schreef Hagelkaas het volgende:
Ach, op het gymnasium heb ik ook genoeg achterlijke teven meegemaakt hoor. Van die bitches die na drie kwartier uitleg de meeste domme vragen weten te stellen.
owja, ze zijn lelijkquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:35 schreef Feitosa het volgende:
Kerel, alle meiden van rond die leeftijd zijn allemaal giebelmiepen, dat is nu eenmaal zo als je 16 bent.
Gewoon mee aanpappen en batsen die handel....ze zijn namelijk ook erg onzeker rond die leeftijd.
Het ging er inmiddels ook al om dat er op andere hogere niveaus je dit soort mensen ook had..quote:Op woensdag 24 september 2008 21:24 schreef mercurial3 het volgende:
TS doe geen moeite, tis VMBO
dat soort lui heb je nou eenmaal op vmbo.
quote:Op woensdag 24 september 2008 22:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Je kan die domme chicks juist makkelijk nemen! Dom bezig, TS!
Tevens fucking triest dat je VMBO doet
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |