quote:"Over de wereld leven ongeveer 100 miljoen daklozen"
- Is dat alleen voor Nederland, of over de hele wereld?
"Bij Fotosynthese wordt glucose aangemaakt door de plant, als je dit eet, of een dier dit eet krijgt hij dit in zijn lichaam, zo krijg je als je vlees of groente eet glucose in je lichaam. Je lichaam zet dit met verbranding om in energie"
- Maar ehh, die glucose he, stoppen ze die er in een fabriek bij dan ofzo?
"maak de volgende wiskunde opgaven"
1x1=2 toch mevrouw?
Je doet zelf VMBO dus bek dicht.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:56 schreef moonmovies het volgende:
Op school (hahaha! ts zit op school) zit ik nu in een klas, waar van een stuk of 4 leerlingen echt gewoon te dom zijn voor woorden (hahaha! ts zit op vmbo
) zelfs voor het vmbo. Ze kunnen hun bek nooit houden, elke les het zelfde;
-"blablabla, hahaha!! giegelgiegelhahaha blablablaaat!"
kun je stil zijn?, de les begint![]()
-?... "blablabla, hahaha!! giegelgiegelhahaha blablablaaat"
stilte graag![]()
-"blablabla, hahaha!! giegelgiegelhahaha blablablaaat"KOP DICHT!
-"sorry hoor"
*telt af, 5, 4, 3, 2, 1, 0*
- "blablabla, hahaha!! giegelgiegelhahaha blablablaaat"
En de vragen die ze stellen
[..]
klacht: Kutdozen met het IQ van een naaktslak, die de rest van de klas ophouden met hun gekwek en hun domme vragen
Tuurlijk, met mensen zoals jou komen we er welquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:04 schreef Dayuum het volgende:
[..]
Ik ben iig een betere aanwinst voor de maatschappij dan jij met je VMBO diploma
Moet je geen taal- en cultuurstudie gaan doenquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:04 schreef Dayuum het volgende:
[..]
Ik ben iig een betere aanwinst voor de maatschappij dan jij met je VMBO diploma
Met mensen zoals jij niet.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:07 schreef Mattt het volgende:
[..]
Tuurlijk, met mensen zoals jou komen we er wel.
Wel even normaal doenquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:07 schreef Mattt het volgende:
[..]
Tuurlijk, met mensen zoals jou komen we er wel.
Oh wacht! Jij bent natuurlijk de persoon met een brilletje die altijd alleen zijn boterham met pindakaas op zit te eten in de aula terwijl iedereen op je spuugt?
Ik kots op je !
Hebben ze jou wel is getest op een autistische stoornis ?quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:19 schreef Dayuum het volgende:
[..]
Wel even normaal doen
Ik betaal tenslotte jouw uitkering
de wereld zit er vol mee, deal with it. TS kan er niet mee omgaanquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:56 schreef moonmovies het volgende:
klacht: Kutdozen met het IQ van een naaktslak, die de rest van de klas ophouden met hun gekwek en hun domme vragen
Gewoon het nekkie omdraaien.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:56 schreef moonmovies het volgende:
Op school (hahaha! ts zit op school) zit ik nu in een klas, waar van een stuk of 4 leerlingen echt gewoon te dom zijn voor woorden (hahaha! ts zit op vmbo
) zelfs voor het vmbo. Ze kunnen hun bek nooit houden, elke les het zelfde;
-"blablabla, hahaha!! giegelgiegelhahaha blablablaaat!"
kun je stil zijn?, de les begint![]()
-?... "blablabla, hahaha!! giegelgiegelhahaha blablablaaat"
stilte graag![]()
-"blablabla, hahaha!! giegelgiegelhahaha blablablaaat"KOP DICHT!
-"sorry hoor"
*telt af, 5, 4, 3, 2, 1, 0*
- "blablabla, hahaha!! giegelgiegelhahaha blablablaaat"
En de vragen die ze stellen
[..]
eh, heel de klas haat die 4, je hoort de hele klas vragen of nu eens ff hun kop dicht kunnen houden.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:05 schreef afcajos het volgende:
En jij ben het vriendloze bebrilde lievelingetje van de meester die tegen zijn medeklasgenootjes zegt dat ze stil moeten zijn?
te veel vriendenquote:
zelfs op het VMBO zijn er mensen die willen leren...quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:59 schreef xminator het volgende:
Wat maakt het uit of ze stil zijn of niet, het is maar vmbo,
Daar heb je geen leraar voor nodig, het staat gewoon letterlijk in je boek daarzoquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:02 schreef Chocolate het volgende:
[..]
zelfs op het VMBO zijn er mensen die willen leren...
grappig, lig hier in een deukquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Daar heb je geen leraar voor nodig, het staat gewoon letterlijk in je boek daarzo.
Wat ken ik er aan doen dat er nog steeds kinderen tussen zitten die daar te dom voor zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:12 schreef Chocolate het volgende:
[..]
grappig, lig hier in een deukNOT
in elk boek staat het letterlijk, toch zijn er leraren...hmppff wat idioot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |