Wayo, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..], * Da_Sandman ook gaat, VIP kaarten gekregen
.
Volgens mij heeft Sirolf 'm nogquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:49 schreef Qunix het volgende:
Heeft iemand nog een idee waar ik die uitzending kan terug luisteren?
Geduld, geduldquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:49 schreef muisje-eliza het volgende:
weinig dingetjes over DJ Sandstorm op joesoep eigenlijk
quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Sirolf 'm nog
[..]
Geduld, geduld
Maatje van me had er 8 (!) gewonnen via zijn werk. We gaan op 2 oktoberquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:46 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wayo, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
En ga je 2 of 3 oktober?
Had hij er niet wat aan mij kunnen geven?quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maatje van me had er 8 (!) gewonnen via zijn werk. We gaan op 2 oktober.
Copyright enzo hèquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:54 schreef muisje-eliza het volgende:
vind het stom dat er een uitzenidng van 11-1-2008 op you tube te vinden is met de titel DJ Sandstorm (die dag was ik bankgast) alleen t intervieuw met die beste man en zodra zn mix begint is het filmpje afgelopen
En dat is echt veel te veelquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:02 schreef Noortje. het volgende:
Het enige nadeel van radio luisteren is toch de reclame.
Ik ben ooit als VIP of hoe dat toen ook heette naar Vrienden van Amstel geweest in Ahoy'. Zaten we helemaal achterin de zaal, recht tegenover het podium. Niet te hopen dat dat volgende week ook zo is...quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:55 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Had hij er niet wat aan mij kunnen geven?
Nice hoor!
Wij hebben zitplaatsen. Ik neem dus een verrekijker mee.
Ik hoop het ook niet voor je! Mag je ze dan ook ontmoeten enzo?quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ben ooit als VIP of hoe dat toen ook heette naar Vrienden van Amstel geweest in Ahoy'. Zaten we helemaal achterin de zaal, recht tegenover het podium. Niet te hopen dat dat volgende week ook zo is...
ik zou t niet weten.....ben echt een noob met terugvinden van dingenquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:49 schreef Qunix het volgende:
@ muisje-eliza:
Thanks...
http://player.omroep.nl/?aflID=3059200
Dat is hem alleen bestaat hij niet meer.
Heeft iemand nog een idee waar ik die uitzending kan terug luisteren?
Niet te hopen voor emquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:00 schreef muisje-eliza het volgende:
wie weet of Sandstorm dit ook echt gemaakt heeft:
Oeh vet, wel veel foto's maken voor mij dan!quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Er zit een borrel na afloop bij het arrangement. Daar zullen de bandleden ook naar toe gaan.
Is er geen Zandstorm topic?quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:00 schreef muisje-eliza het volgende:
wie weet of Sandstorm dit ook echt gemaakt heeft:
Ik had het in ieder geval over die kinderdiscoplaat.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:54 schreef Piles het volgende:
Ja, ik reageerde op hem
Maar gaat over 2 verschillende platen he
Ik over Green Dayquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik had het in ieder geval over die kinderdiscoplaat.
Leukisanders-toppertje heb ik idd nog staan. Zal 'm zo even uploaden.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik wacht geduldig![]()
vind het stom dat er een uitzenidng van 11-1-2008 op you tube te vinden is met de titel DJ Sandstorm (die dag was ik bankgast) alleen t intervieuw met die beste man en zodra zn mix begint is het filmpje afgelopen
Inderdaad, die is ook prachtig..quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:25 schreef Toad het volgende:
Vast al hier genoemd: maar die MetMichiel naar USA trailer is prachtig.
Is al bekend langs welke plekken MichielV gaat?
Ow, omdat t bijna op t zelfde tijdstip werd gepostquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ik reageerde op hem
Maar gaat over 2 verschillende platen he
Het is idd een prachtige trailer. Het enige minpuntje is het zware Nederlandse accent van de VO. Als je de tekst al in het Engels inspreekt, doe het dan accentloos. Maar desalniettemin is het een geweldige trailer.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:25 schreef Toad het volgende:
Vast al hier genoemd: maar die MetMichiel naar USA trailer is prachtig.![]()
Inderdaad, dat accent is echt tenenkrommend. (valt ook wel erg op als je met een Engelstalige studie bezig bentquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:48 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Het is idd een prachtige trailer. Het enige minpuntje is het zware Nederlandse accent van de VO. Als je de tekst al in het Engels inspreekt, doe het dan accentloos. Maar desalniettemin is het een geweldige trailer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |