Al jaren ben ik lid van de Quest. Leuk blad, leest lekker weg, en je steekt er meer van op dan Wikipedia. Alleen valt het me wel op dat ik hem altijd een week later in huis heb dan hij in de winkel ligt. Erg vreemd, want normaal krijgt een abonnee 'voorrang'. Daarbij valt het me op dat het blad er telkens verfomfaaid uitziet en beloofde 'speelgoedjes' er niet in zitten.
Normaal kreeg ik het blad altijd de dinsdag nadat hij in de winkel lag. Kan ik mee leven. Maar ik heb hem vandaag ook niet gehad, dus maar eens bellen met de abonneeservice die in het blad staat. Daar konden ze mijn gegevens niet vinden. Ze zeiden dat ik mijn abo had afgesloten via een ander bedrijf dat ook in Quest doet. Deze staat niet in het blad vermeld, en lijkt me een obscuur bedrijfje. Dat werd nogeens bevestigd door het netnummer van dat bedrijf (046, Limbo's

) en het feit dat je ze alleen 's ochtends kunt bereiken.
Heel erg vaag allemaal. Ik ga dus de Quest maar opzeggen na bijna vijf jaar lid te zijn geweest. Kan ik stiekem lid worden van de Playboy...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen.
Tuinbeeld kopen?