Dit speelde zich af in de drukke KFC op de Vredenburg in Utrecht.
Hotwings zijn te erg, dus die shit moet ik af en toe gewoon fixen. Dus ik doe een bucket hotwings, en geef die kassabek tegenover me een briefje van 20 euro. Voor een bucket, krijg ik zeker wel minstens een briefje van 10 terug, maar ik kreeg van die mafkees alleen maar muntjes. Heb geen zin in gezeik, maar ben gaan tellen, en men die shit was gewoon niet genoeg. Ik besluit om het volgende gesprek te beginnen:
TS: hey man, ik heb je 20 gegeven
crackhoofd: nee je gaf me 10 euro kerel
TS: ben je kleurenblind ofzo, ik gaf je toch een blauwe brief
crackhoofd: nee het was rood
TS: het was blauw
crackhoofd: nee het was rood jonge
TS: (ik kijk naar de camera in de rechterhoek) roep je baas, ik ga niet weg zonder mn geld
crackhoofd loopt naar achter en komt 5 minuten latercrackhoofd komt terug: we hebben de camerabeelden bekeken en het was 10 euro
TS: gefeliciteerd maar waar is je baas, ga je keuken weer in ouwe.
crackhoofd word nu woedend en zijn collega begint mij vies aan te kijken, die dwergtantoe denkt ik breng de psychologische overwicht in deze shit, laat me niet lachen
crackhoofd: wacht heel even
op dit moment komt een matti van me en ik leg hem alles uit, zieke timing..TS: is goed, ik ga nergens heen
crackhoofd komt terug en zegt: je kijgt van ons de voordeel van de twijfel
TS: is cool (ik pak die 10 euro van hem aan)
crackhoofd: maar.. (collega van hem gaat nu overdreven naast staan)
TS: ??
crackhoofd: zodra je de winkel uit loopt, mag je niet meer terug komen
TS: wat zeg je nou?
crackhoofd: je staat nu op onze zwarte lijst, je bent verbannen en nu oprotten
matti en ik lachen ons kapot om deze sukkelTS: alsof ik hier ooit nog wil komen, geef me mn hotwings en ik ben weg hier
en ik stap weg met een wtf gevoel, en besef me dat het een bullshitverhaal is van die mogool3 weken later ga ik met paar mattis weer bij de KFC langs om mijn buik blij te maken, terwijl we in de rij staan te wachten, zie ik dat dat wijf van vorige keer me spot en licht de crackhoofd in (ik voel m al, dit gaat m niet worden), en juist..niks aarzelen, ze maakten er een drama van en schopten me eruit. Matties wisten van mijn geschiedenis met deze kutfiliaal en kwamen niet bij van het lachen, het was ook funny shit.
Klacht:
- wtf ik ben verbannen van een goedkope chickenschuur.