heuj!quote:
I know. Daarom ga ik ookquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Jullie zijn mijn enige digitale vrienden.
Ik heb een keer een klasgenoot ammonia laten snuiven.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:53 schreef Demon_Hunter het volgende:
Zo .. de hele dag met amoniak gewerkt.. koppijn!
Ik heb dat ook een keer gedaan, was iets met een open dag ofzoquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:55 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik heb een keer een klasgenoot ammonia laten snuiven.
2 vrienden van me hadden dat laatst ook gedaan, en niet zo'n klein beetje ook.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:55 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik heb een keer een klasgenoot ammonia laten snuiven.
Wat studeer je danquote:
Blijvende schade zo te zien.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een keer gedaan, was iets met een open dag ofzo
Bij een maat gedaan ja, l-e-z-e-n.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Blijvende schade zo te zien.
Is dat vanavond?quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:59 schreef afcajos het volgende:
Vanavond wint jong psv van psv
Ik stond daar zo met die pot. Ik zeg tegen die gast "als ik de deksel er af haal dan moet je in één keer diep inademen" Hij deed dat zo, ik kwam niet meer bijquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
2 vrienden van me hadden dat laatst ook gedaan, en niet zo'n klein beetje ook.Goddomme zeg
![]()
![]()
Blijvende schade zo te zien.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Bij een maat gedaan ja, l-e-z-e-n.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |