quote:Op woensdag 24 september 2008 07:44 schreef lynda het volgende:
Stemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm? Waar ben je nouuuuuuuuuuuuuuuuuu
* lynda gaat denk ik schandelijk veel geld uitgeven en anders mijn mama wel vandaag..
Draakje!quote:
Tja...is het de ene vrouw niet, dan de andere welquote:Op woensdag 24 september 2008 07:44 schreef lynda het volgende:
Stemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm? Waar ben je nouuuuuuuuuuuuuuuuuu
* lynda gaat denk ik schandelijk veel geld uitgeven en anders mijn mama wel vandaag..
Nu al?quote:Op woensdag 24 september 2008 08:21 schreef crazy987 het volgende:
mogge iedereen, lekker geslapen ?
heb men 1e satebroodje alweer op
Jazeker, heerlijk geslapen! Eerst gistermiddag van 4 tot 9, en toen nog maar ffies tussen half2 en 5quote:Op woensdag 24 september 2008 08:21 schreef crazy987 het volgende:
mogge iedereen, lekker geslapen ?
heb men 1e satebroodje alweer op
ja die dingen zijn verslavendquote:
awwwquote:Op woensdag 24 september 2008 08:25 schreef Crazy-M het volgende:
mogguh
zucht,
* Crazy-M mist gisteravond
SGELE BADEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND !!!!!!!!!!quote:
Smokez verklapt het alquote:
wat heb je met zen moeder gedaanquote:
mag ik niet vertellen, komen kleine mensen hier he Crazyquote:Op woensdag 24 september 2008 08:33 schreef crazy987 het volgende:
[..]
wat heb je met zen moeder gedaan
Ze wilde vanmorgen haar bed al niet uitkomen omdat ze naar eigen zeggen 'slecht te been was'... Nou, dan weet ik wel weer genoeg als Crazy-M er gisteren ook wasquote:Op woensdag 24 september 2008 08:33 schreef crazy987 het volgende:
[..]
wat heb je met zen moeder gedaan
Sgele bad eend?? wtf?quote:Op woensdag 24 september 2008 08:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
SGELE BADEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND !!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe is het ermee
Ze hoeft d'r bed toch niet uit te komen om... never mindquote:Op woensdag 24 september 2008 08:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ze wilde vanmorgen haar bed al niet uitkomen omdat ze naar eigen zeggen 'slecht te been was'... Nou, dan weet ik wel weer genoeg als Crazy-M er gisteren ook was
je bent dus, om het netjes te zeggen, met dr naar bed geweestquote:Op woensdag 24 september 2008 08:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mag ik niet vertellen, komen kleine mensen hier he Crazy
Dat heb je heel zacht uitgedrukt!quote:Op woensdag 24 september 2008 08:49 schreef crazy987 het volgende:
[..]
je bent dus, om het netjes te zeggen, met dr naar bed geweest
1 voordeel als bad eend.quote:
Nu is ze ECHT slecht ter beenquote:Op woensdag 24 september 2008 08:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat heb je heel zacht uitgedrukt!
Prehistorisch uit elkaar getrokken bedoelen we!
Dude... mensen hebben het geld niet voor een bad waar ik in zou passenquote:Op woensdag 24 september 2008 08:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
1 voordeel als bad eend.
Je ligt wel bij alle lekkere vrouwen in bad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |