quote:
is zeker aan te radenquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:33 schreef Crazy-M het volgende:
ok wij hebben topdesk professional 3.7.398 maar gaan naar enterprise
ja we gaa nook naar landeskquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:39 schreef renedis het volgende:
[..]
is zeker aan te radenje kan met enterprise wéér meer
Ouch...quote:
hard core!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:01 schreef renedis het volgende:
doei! ik mag lekker samen met barra door tot half 6!
x2!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hard core!
ik begin wel pas om 9 uur sochtens
lekker lekker.. ik snap dat niet heh..quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:08 schreef Sgele het volgende:
Fijn... Iemand zich tegen een trein aan gesmeten.... Trein staat nu ook in de hens.... Vertraging!
mensen met humor daar dusquote:
Sommigen kunnen er wel mee door jaquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mensen met humor daar dus
weer de ns?quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:32 schreef Sgele het volgende:
Nu pas thuis(dan ga je om half 5 weg
)
Tot morgen mensen
Ongeveer wel ja, iemand had zich voor de trein gegooidquote:
slaap lekker barraquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
koppijn en moe,... ga zo maar ff slapen denk ik
lang leve de paracetamolquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:54 schreef crazy987 het volgende:
[..]
slaap lekker barra
en sterkte met je hoofdpijn
welke verslavingquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
lang leve de paracetamol
ga zo kappen... he verslaving! :p
welke niet... fok vrouwen drankquote:
klinkt bekendquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
welke niet... fok vrouwen drank
haha ik ook aan die van mijquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
bij mij ook alleen ben wel verslaaft aan haar
roken niet meer....
owja en ..got root? linux nerd
quote:Op woensdag 24 september 2008 07:44 schreef lynda het volgende:
Stemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm? Waar ben je nouuuuuuuuuuuuuuuuuu
* lynda gaat denk ik schandelijk veel geld uitgeven en anders mijn mama wel vandaag..
Draakje!quote:
Tja...is het de ene vrouw niet, dan de andere welquote:Op woensdag 24 september 2008 07:44 schreef lynda het volgende:
Stemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm? Waar ben je nouuuuuuuuuuuuuuuuuu
* lynda gaat denk ik schandelijk veel geld uitgeven en anders mijn mama wel vandaag..
Nu al?quote:Op woensdag 24 september 2008 08:21 schreef crazy987 het volgende:
mogge iedereen, lekker geslapen ?
heb men 1e satebroodje alweer op
Jazeker, heerlijk geslapen! Eerst gistermiddag van 4 tot 9, en toen nog maar ffies tussen half2 en 5quote:Op woensdag 24 september 2008 08:21 schreef crazy987 het volgende:
mogge iedereen, lekker geslapen ?
heb men 1e satebroodje alweer op
ja die dingen zijn verslavendquote:
awwwquote:Op woensdag 24 september 2008 08:25 schreef Crazy-M het volgende:
mogguh
zucht,
* Crazy-M mist gisteravond
SGELE BADEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND !!!!!!!!!!quote:
Smokez verklapt het alquote:
wat heb je met zen moeder gedaanquote:
mag ik niet vertellen, komen kleine mensen hier he Crazyquote:Op woensdag 24 september 2008 08:33 schreef crazy987 het volgende:
[..]
wat heb je met zen moeder gedaan
Ze wilde vanmorgen haar bed al niet uitkomen omdat ze naar eigen zeggen 'slecht te been was'... Nou, dan weet ik wel weer genoeg als Crazy-M er gisteren ook wasquote:Op woensdag 24 september 2008 08:33 schreef crazy987 het volgende:
[..]
wat heb je met zen moeder gedaan
Sgele bad eend?? wtf?quote:Op woensdag 24 september 2008 08:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
SGELE BADEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND !!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe is het ermee
Ze hoeft d'r bed toch niet uit te komen om... never mindquote:Op woensdag 24 september 2008 08:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ze wilde vanmorgen haar bed al niet uitkomen omdat ze naar eigen zeggen 'slecht te been was'... Nou, dan weet ik wel weer genoeg als Crazy-M er gisteren ook was
je bent dus, om het netjes te zeggen, met dr naar bed geweestquote:Op woensdag 24 september 2008 08:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mag ik niet vertellen, komen kleine mensen hier he Crazy
Dat heb je heel zacht uitgedrukt!quote:Op woensdag 24 september 2008 08:49 schreef crazy987 het volgende:
[..]
je bent dus, om het netjes te zeggen, met dr naar bed geweest
1 voordeel als bad eend.quote:
Nu is ze ECHT slecht ter beenquote:Op woensdag 24 september 2008 08:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat heb je heel zacht uitgedrukt!
Prehistorisch uit elkaar getrokken bedoelen we!
Dude... mensen hebben het geld niet voor een bad waar ik in zou passenquote:Op woensdag 24 september 2008 08:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
1 voordeel als bad eend.
Je ligt wel bij alle lekkere vrouwen in bad
Relaxed begin van je dag dus!quote:Op woensdag 24 september 2008 08:49 schreef GilaMonyet het volgende:
Pfft,
Wat een begin van de dag alweer!
Ik als keurige werknemer een keer op tijd (half 9)
Kom ik daar is ALLES nog dicht..
Alles nog op slot, metalen deur nog naar beneden..
Maarja wel relaxed want begin nu 20min later zonder problemen altijd leuk!
Owja en goeiemorgen!
dan had ik net zo goed volgeblaft kunnen zeggenquote:Op woensdag 24 september 2008 08:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat heb je heel zacht uitgedrukt!
Prehistorisch uit elkaar getrokken bedoelen we!
Droooxzz!!!!!quote:Op woensdag 24 september 2008 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
Goede morgen!
Ik heb geen zin meer...
Haha ik ook niet!quote:Op woensdag 24 september 2008 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
Goede morgen!
Ik heb geen zin meer...
Smerigquote:Op woensdag 24 september 2008 08:55 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik had je gisteren lekker volgeblaft, zou je kunnen zeggen
Toch Crazy![]()
![]()
![]()
![]()
en nu ga ik je baffen
Mogguh Droxzquote:Op woensdag 24 september 2008 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
Goede morgen!
Ik heb geen zin meer...
het is nog geen vrijdagquote:
quote:
DROXZIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 24 september 2008 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
Goede morgen!
Ik heb geen zin meer...
DUDE.quote:Op woensdag 24 september 2008 09:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Moment dat ik erachter kwam dat ik met de hond bezig was moest ik
Maar dat vond ik toen weer zo geil dat ik niet meer kon stoppen.
Dit is de voicemail van Logican,quote:Op woensdag 24 september 2008 09:05 schreef Logician het volgende:
Ik heb zo van 10u tot 17u trainingjoehooe... oh en mijn systeem ligt er uit... handig als mensen bellen enzo
Ok, nu wordt het TE erg voor een woensdagquote:Op woensdag 24 september 2008 09:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh Droxz![]()
Ga maar krom staan dat ik je vol blaf
![]()
![]()
denk niet dat mijn baas dat op prijs zou stellenquote:Op woensdag 24 september 2008 09:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dit is de voicemail van Logican,
Aangezien ik druk met GRTDOJW bezig ben heb ik helaas geen tijd om uwe telefoon aan te pakken.
U kunt altijd proberen later terug te bellen maar dan zeg ik:
FUCK OFF!!! IK NEEM NIET OP
Gast...quote:Op woensdag 24 september 2008 09:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dit is de voicemail van Logican,
Aangezien ik druk met GRTDOJW bezig ben heb ik helaas geen tijd om uwe telefoon aan te pakken.
U kunt altijd proberen later terug te bellen maar dan zeg ik:
FUCK OFF!!! IK NEEM NIET OP
Olepquote:
ok, dat is een minpunt jequote:Op woensdag 24 september 2008 09:08 schreef Logician het volgende:
[..]
denk dat mijn baas dat niet op prijs zou stellen![]()
we toveren je gewoon om tot kleine badeendquote:Op woensdag 24 september 2008 08:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dude... mensen hebben het geld niet voor een bad waar ik in zou passen
RUSTIG ???quote:
Te kort geslapen, en zwaar pijn in mijn kopquote:
Okee, het verhaal opzich is grappig, maar het is de bedoeling dat je de voorgaande tekst gebruikt als basis.quote:
Die is ook teveel bewerktquote:Op woensdag 24 september 2008 09:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ok, nu wordt het TE erg voor een woensdag
Geen Reet Te Doen Op Je Werk?quote:Op woensdag 24 september 2008 09:12 schreef Logician het volgende:
goddomme.. belt er iemand hangt ie op voor ik oe of a kan zeggen
ps: GRTDOJW... do explain? (iets met sgele?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |