dat je dat niet weerquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat zit er in je specials droxz?
Ik ben er eigenlijk "altijd" ... vaker dan je denkt... maar weet niet zo goed wat ik moet zeggenquote:
je mag altijd reageren al is het uit het vorige topic (al moet je er dan denk ik wel ff naar verwijzenquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk "altijd" ... vaker dan je denkt... maar weet niet zo goed wat ik moet zeggen
En als ik dan weet dan is het te laat omdat jullie dan alweer 4 pagina's verder zijn, en dan hetgeen wat ik zei geen betrekking meer heeft op het onderwerp waar jullie het over hebben...
* LovelyLady neemt even adem....... lange zin
quote:
oke we nemen het!quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:37 schreef tripack het volgende:
[..]
dat je dat niet weer
cappucino met een sterke expresso erbij
Gewoon quoten op waar je op wilt reageren....quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk "altijd" ... vaker dan je denkt... maar weet niet zo goed wat ik moet zeggen
En als ik dan weet dan is het te laat omdat jullie dan alweer 4 pagina's verder zijn, en dan hetgeen wat ik zei geen betrekking meer heeft op het onderwerp waar jullie het over hebben...
* LovelyLady neemt even adem....... lange zin
C H A O Squote:Op dinsdag 23 september 2008 14:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gewoon quoten op waar je op wilt reageren....
het is niet zo dat wij een 'structuur' aanhouden ofzo
struct... watte? wat is dat?quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gewoon quoten op waar je op wilt reageren....
het is niet zo dat wij een 'structuur' aanhouden ofzo
wtf,quote:
Zie je, ik maak jullie wel gek van mijn mix!quote:
He wat?? moeilijk praten?quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wtf,
praat niet zo moeilijk man. Ga naar het professor forum als je zo wilt praten
quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:47 schreef Crazy-M het volgende:
whahahaha
hoe duf ik vanmorgen was hoe ctief nu
DAT klinkt pas foutquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zie je, ik maak jullie wel gek van mijn mix!
wanneer komt het nou op de markt?quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zie je, ik maak jullie wel gek van mijn mix!
Probeer ik eens netjes te doen, doen jullie het nietquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Probeer ik eens netjes te doen, doen jullie het niet
GODVER.. ik wil mijn film zien..
* Dr.Droxz beukt zijn F5 toets uit zijn toetsenbord!
Mixmaster Droxzquote:
Dat is liefquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:42 schreef tripack het volgende:
je mag altijd reageren al is het uit het vorige topic (al moet je er dan denk ik wel ff naar verwijzen)
lovelylady is de mama van dit topic, ze let op ons
Dus m'n moeder is even jong als mijquote:
Slapen op je toetsenbord is niet bevordelijk voor de rimpels in later stadia...quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:01 schreef renedis het volgende:
valt het jullie op.. dat ik vandaag als een dooie ben en amper actief hier post?
terwijl ik letterlijk geen reet te doen heb op me werk...
Wel lachen! Qwerty op je hoofdquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Slapen op je toetsenbord is niet bevordelijk voor de rimpels in later stadia...
wordt bij deze afgeraden
Hehe, ik had vanochtend niks te doen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:01 schreef renedis het volgende:
valt het jullie op.. dat ik vandaag als een dooie ben en amper actief hier post?
terwijl ik letterlijk geen reet te doen heb op me werk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |