Het onnodig ter discussie stellen van zaken die niet relevant zijn. Dus gewoon voor de fun een beetje zieken, maar met als doel om mensen wakker te schudden en ze uit hun ingeslopen ritme of bekrompen wereldje te helpen.
Daar heb ik vandaag even zin in, wie nog meer?
Of toch
Is ze nog niet van hem af, haha!!
Doei?
quote:
op 11-25-1999 om 01:02 PM schreef Jumparound het volgende:
wie het eerst is uit gebart mag van mij de bart aan de wilgen hangen, dat bartje staat ons allemaal.....Doei?
Hee jump in the field, wat is er met je plaatje gebeurt?
Doei?
You Bart-Wannabee.
quote:
op 11-25-1999 om 01:08 PM schreef BadGirl het volgende:
Doei & ik niet van jou!You Bart-Wannabee.
Ik wel van jou, toch.. of, jawel!!
Ben vroeger veel gepest snap je.
quote:Hé Hump a Hound,
op 11-25-1999 om 01:06 PM schreef Jumparound het volgende: ging (...)Doei?
Probeer eens
code:http://home.kabelfoon.nl/~reba/bart/liefde1.jpg
Dan krijg je dit
Doei?
[Dit bericht is gewijzigd door Jumparound (Datum 25 November 1999).]
Leuke Ponie!
quote:Hé Hump a Hound,
op 11-25-1999 om 01:15 PM schreef GHaven het volgende:
Probeer eens [code]...
Het lijkt me veel leuker om te gaan Barten vandaag!
Wat dacht je van darten, ook leuk!!
BART simpson
quote:
op 11-25-1999 om 01:37 PM schreef BadGirl het volgende:
Voor wie heeft de ponie-broer van Bart model gestaan?BART simpson
hahahahahahahahahahahahahaha, BadGirl zeker o j nu moet ik aftaaien, gaat wel heel erug ver, maar ik ben ook wel benieuwd wat BadGirl als volgende move bedacht heeft
Doei?
Het was trouwens niet de bedoeling dat dit een zielige pro bart topic zou worden, liever vnadaag weg dan morgen die Bart hahaha.
Sorry maar ik lag me suf vandaag
quote:Hoi Burpasound.
op 11-25-1999 om 01:14 PM schreef Jumparound het volgende: BadGirl kan je niet ff ergens anders de bitch gaan uithangen(...)
Ik vind je een sypathieke snaak, maar imho maak je het er zelf een beetje naar. Ik geloof er in elk geval geen achterwerk van dat je familie van Bart bent, maarrrrrrr
Als dat wel zo zou zijn dan vind ik het des te lullig dat je in VvP mee zit te roddelen over psyche van je eigen (? broer/zoon/kleinzoon/bed-achter-schoon-neef ?).
Als mijn (? broer/moeder/oma/over-over-schoon-nicht ?) me zoiets zou flikken zou ik hem/haar kielhalen.
Molton i.z.g.s. Slechts 70 nachten op gezweet. t.e.a.b.
Reacties:
Het Huis
Camera(noglangniet)weg 2
6660 BB Almere
Met de groeten van BART
quote:
op 11-25-1999 om 02:40 PM schreef Gert het volgende:
Jumparound,
Sorry voor de achterdocht, maar kun jij de naam afmaken van een meisje waarvan de voornaam begint met een I, en die meegeweest is om Bart weg te brengen naar het BB-huis?
Bedoels je soms Isolde T. of wordt iknu achterdochtig
Hé, het wordt niet écht spannend denk ik, vanavond
quote:
op 11-25-1999 om 03:48 PM schreef Hawkwind het volgende:
nog een voor de quizz:is Bart appa too?
Nee, Bart's A is niet ma pappa!
quote:
op 11-25-1999 om 03:52 PM schreef amappa het volgende:
Nee, Bart's A is niet ma pappa!
Da's grappa!
Vallen de dingen die Bart allemaal met Sabine gedaan heeft ook onder het werkwoord 'barten'? In dat geval Bart ik lekker mee..alleen niet op tevee
Casey
quote:
op 11-25-1999 om 03:16 PM schreef Gert het volgende:
Yep, die bedoelde ik. Zusje van J en B. Nu weet ik tenminste zeker dat je heel dicht bij het vuur zit.Hé, het wordt niet écht spannend denk ik, vanavond
Nee dat denk ik ook niet, was je gister ook in de Saloon, of was je ergens anders?
quote:
op 11-25-1999 om 07:18 PM schreef Jumparound het volgende:
Nee dat denk ik ook niet, was je gister ook in de Saloon, of was je ergens anders?
Nee, kom zelf niet uit 't Veen, ken alleen mensen die er wel vandaan komen (allemaal snoevers :-)
Maar: gefeliciteerd, en mijn voorspelling is: de volgende ronde kickt Bart Maurice eruit.
quote:
op 11-26-1999 om 08:53 AM schreef Gert het volgende:
Nee, kom zelf niet uit 't Veen, ken alleen mensen die er wel vandaan komen (allemaal snoevers :-)
Maar: gefeliciteerd, en mijn voorspelling is: de volgende ronde kickt Bart Maurice eruit.
Nee, je komt uit Den Haog, alsof wij dat niet kunnen horen!
quote:
op 11-26-1999 om 09:10 AM schreef amappa het volgende:
Nee, je komt uit Den Haog, alsof wij dat niet kunnen horen!
Krèg nah puîste! Derrick dat je d'r bent. En de groeten aan Nathalie
Als ik dit lang genoeg zou volhouden gaat ook iedereen geloven dat ik Isolde ben.
Daarom zit ik (eigenlijk zat ik) Jump te FOKKEN. Vinnut een beetje goedkoop namelijk om steeds iets te beweren maar het niet te willen/kunnen bewijzen. Volgens mij zit ie iedereen hier te FOKKEN. Als hij echt sjoerd blijkt te zijn is mijn argwaan voor niets geweest maar tot die tijd geloof ik het niet.
En mij bestempelen als een BartGirl is echt een insult hoor!
quote:
op 11-26-1999 om 10:34 AM schreef BadGirl het volgende:
Corona en Drummer,
Mijn echte naam is Isolde, ik ben de ex van Bart en de enige echte liefde van zijn leven.
De reden dat ik Bart nu eng vind is logisch want het is tenslotte mijn ex.Als ik dit lang genoeg zou volhouden gaat ook iedereen geloven dat ik Isolde ben.
Daarom zit ik (eigenlijk zat ik) Jump te FOKKEN. Vinnut een beetje goedkoop namelijk om steeds iets te beweren maar het niet te willen/kunnen bewijzen. Volgens mij zit ie iedereen hier te FOKKEN. Als hij echt sjoerd blijkt te zijn is mijn argwaan voor niets geweest maar tot die tijd geloof ik het niet.En mij bestempelen als een BartGirl is echt een insult hoor!
Trek het je niet aan meid, badgirl is gewoon badgirl!!
quote:
op 11-26-1999 om 10:43 AM schreef Hawkwind het volgende:
Trek het je niet aan meid, badgirl is gewoon badgirl!!
quote:
op 11-26-1999 om 10:47 AM schreef BadGirl het volgende:
Ja maar...iedereen denkt dat ik heel gemeen ben...en dat maakt me aan het huilen...ik kan ook echt wel lief zijn...maar tegen sommige mensen gewoon niet...daar heb ik het niet mee...daar heb ik geen verbindingslijn mee in het eneagram...daar doe ik boosaardig tegen...shit ben ik dan toch een BARTgirl???
En denk erom niet huilen he!, anders gaan ze je nog Anoukgirl noemen, en dat willen we niet
quote:
op 11-26-1999 om 09:37 AM schreef Gert het volgende:
Krèg nah puîste! Derrick dat je d'r bent. En de groeten aan Nathalie
Je krijgt de groeten terug.
Gert hoe loopt dat nu af met dat parkje van je?
Trouwens nog gefeliciteerd met je nichte Nina. Dat het maar een mooie meid mag worden
------------------
Liever vandaag nog dan morgen!
Maar vandaag lukt niks.
Dan maar overmorgen.
[Dit bericht is gewijzigd door amappa (Datum 26 November 1999).]
quote:
op 11-26-1999 om 10:34 AM schreef BadGirl het volgende:
Corona en Drummer,
Mijn echte naam is Isolde, ik ben de ex van Bart en de enige echte liefde van zijn leven.
De reden dat ik Bart nu eng vind is logisch want het is tenslotte mijn ex.Als ik dit lang genoeg zou volhouden gaat ook iedereen geloven dat ik Isolde ben.
Daarom zit ik (eigenlijk zat ik) Jump te FOKKEN. Vinnut een beetje goedkoop namelijk om steeds iets te beweren maar het niet te willen/kunnen bewijzen.
Jumparound noemde Isolde als antwoord op mijn vraag wie er destijds (o.a.) meegeweest was om Bart weg te brengen naar het BB-huis.
Dat antwoord was goed (weet ik toevallig via-via), en voor mij het bewijs dat Jumparound zich in the 'Inner Circle' rond Bart bevindt.
Je hoeft ook mij niet te geloven (misschien ben ik wel een handlanger), maar dan wil je het gewoon niet geloven volgens mij. Je kunt wel nakijken dat ik hier al veel langer post dan Jumparound.
Bovendien heeft Jumparound ook op andere vragen precies de goede antwoorden gegeven ('kom je nog op tv vanavond?' nee, item is al van tevoren opgenomen)
Als het waar is dan is het dus niet de fanpage van Bart maar de broer-van-Bart-page en worden we niet alleen door Veronica gemanipuleerd maar ook al door de familie-leden van de BB-bewoners. Houdt dit dan echt nooit een keer op?
Jumparoud wijzig dit even voor je plaatje: http://home.kabelfoon.nl/~reba/bart/liefde1.jpg
Daarnaast worden die interviews met familieleden altijd overdag opgenomen en weet heel Nederland dat het niet live is.
En, een zeer fanatieke fan van iemand weet vaak meer als mensen die echt dichtbij staan, denk maar de beruchte stalkers. Ze verzamelen alle feitjes over hun idool.
Ik zou het lachen vinden als ie het echt is maar dan moet hij toch echt met betere antwoorden op betere vragen aankomen.
En geloof me, ik ben vast niet de enige hier die twijfelt aan zijn oprechtheid.
quote:
op 11-26-1999 om 11:21 AM schreef Gert het volgende:
Jumparound noemde Isolde als antwoord op mijn vraag wie er destijds (o.a.) meegeweest was om Bart weg te brengen naar het BB-huis.Bovendien heeft Jumparound ook op andere vragen precies de goede antwoorden gegeven ('kom je nog op tv vanavond?' nee, item is al van tevoren opgenomen)
quote:
op 11-26-1999 om 12:13 PM schreef BadGirl het volgende:
Gert, als jij J kent en zeker weet dat hij is wie ie zegt te zijn dan ben ik geneigd het te geloven.
Helaas wist ik het antwoord op de vraag over zijn ex ook (isolde dus), die naam is hier al veel eerder besproken maar waar weet ik niet.Daarnaast worden die interviews met familieleden altijd overdag opgenomen en weet heel Nederland dat het niet live is.
En, een zeer fanatieke fan van iemand weet vaak meer als mensen die echt dichtbij staan, denk maar de beruchte stalkers. Ze verzamelen alle feitjes over hun idool.
Ik zou het lachen vinden als ie het echt is maar dan moet hij toch echt met betere antwoorden op betere vragen aankomen.
En geloof me, ik ben vast niet de enige hier die twijfelt aan zijn oprechtheid.
Ik begrijpt je achterdocht. Meer dan eens is die terecht gebleken. Maar wat betreft 'onze'Isolde: Jumparound gaf (zonder dat ik erom gevraagd had) ook de eerste letter van haar achternaam, de T. En die is echt niet eerder aan de orde geweest.
ps het is niet zijn ex, maar gewoon een vriendin voor zover ik weet.
quote:
op 11-26-1999 om 01:54 PM schreef Gert het volgende:
...betreft 'onze'Isolde: ...het is niet zijn ex, maar gewoon een vriendin voor zover ik weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |