abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_223727
Ik heb van daag even zin om wat te barten. wat ik er mee bedoel? net als met Biancaans gedrag is er volgens mij ok een nieuw werkwoord en dat is: Barten.

Het onnodig ter discussie stellen van zaken die niet relevant zijn. Dus gewoon voor de fun een beetje zieken, maar met als doel om mensen wakker te schudden en ze uit hun ingeslopen ritme of bekrompen wereldje te helpen.

Daar heb ik vandaag even zin in, wie nog meer?

fake a dream
pi_223728
Kom maar op met dat Barten...
Ik sta altijd open vor onzinnige discussies.
Loose all time, Love your mind, Free your soul
pi_223729
Nou...
Daar heb ik dus vandaag helemaal geen zin in!!!!! En ik wil NU een kat en een molton!!!!

Of toch

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_223730
Gisteren liep ik langs het clubgebouw van de uvsv (het uffenhuis van anouk), daar stond op een poster in het raam dat de eerst volgende zuipfeest zou plaatsvinden in cafe BARTJE!

Is ze nog niet van hem af, haha!!

Ik ben online
  donderdag 25 november 1999 @ 13:02:00 #5
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_223731
wie het eerst is uit gebart mag van mij de bart aan de wilgen hangen, dat bartje staat ons allemaal.....

Doei?

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_223732
quote:
op 11-25-1999 om 01:02 PM schreef Jumparound het volgende:
wie het eerst is uit gebart mag van mij de bart aan de wilgen hangen, dat bartje staat ons allemaal.....

Doei?

Hee jump in the field, wat is er met je plaatje gebeurt?

Ik ben online
  donderdag 25 november 1999 @ 13:06:00 #7
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_223733
ging wat fout met omzetten, weet niet hoe dat moet, was de homepage van bart, stond ik ook op, maar ja volgende keer beter(lees gebeurt nog wel eens)

Doei?

Ecosia
  donderdag 25 november 1999 @ 13:08:00 #8
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_223734
Doei & ik niet van jou!

You Bart-Wannabee.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_223735
quote:
op 11-25-1999 om 01:08 PM schreef BadGirl het volgende:
Doei & ik niet van jou!

You Bart-Wannabee.

Ik wel van jou, toch.. of, jawel!!

Ik ben online
  donderdag 25 november 1999 @ 13:12:00 #10
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_223736
Ik ook wel van jou Hawk.

Ben vroeger veel gepest snap je.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_223737
Deze Topic is gewoon weer het bewijs dat Bart moet blijven tot het einde, want zeg nou zelf.. zonder Bart kunnen we ook niet meer Barten.
Greetz Tina

donderdag 25 november 1999 @ 13:14:00 #12
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_223738
BadGirl kan je niet ff ergens anders de bitch gaan uithangen, ik weet dat je me alleen maar probeert te stangen, ok ik geef het toe, door jou comentaar wil ik me echt gaan verhangen, oh het verlangen.....
Ecosia
  donderdag 25 november 1999 @ 13:15:00 #13
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_223739
quote:
op 11-25-1999 om 01:06 PM schreef Jumparound het volgende: ging (...)Doei?
Hé Hump a Hound,

Probeer eens

code:
http://home.kabelfoon.nl/~reba/bart/liefde1.jpg

Dan krijg je dit

Haalt gelijk bij rechter.
  donderdag 25 november 1999 @ 13:17:00 #14
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_223740
he bedankt he, kan ik ook weer me ego gaan opveizelen aan dit leuke doch naife plaatje, je ziet vanmiddag de uitslag wel

Doei?

[Dit bericht is gewijzigd door Jumparound (Datum 25 November 1999).]

Ecosia
  donderdag 25 november 1999 @ 13:17:00 #15
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_223741

Leuke Ponie!

quote:
op 11-25-1999 om 01:15 PM schreef GHaven het volgende:

Hé Hump a Hound,

Probeer eens [code]...

pi_223742
wat is dit nu weer?

Jumpers delight?

Ik ben online
pi_223743
Nee wat een kut idee zeg

Het lijkt me veel leuker om te gaan Barten vandaag!

Kapot is leuker
pi_223744
[quote]op 11-25-1999 om 01:20 PM schreef Dion het volgende:
Nee wat een kut idee zeg

Het lijkt me veel leuker om te gaan Barten vandaag!
Wat dacht je van darten, ook leuk!!

Ik ben online
pi_223745
ff een geintje,

In wat voor auto rijdt de tante van bart?

een trab-ant!

Ik ben online
  donderdag 25 november 1999 @ 13:37:00 #20
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_223746
Voor wie heeft de ponie-broer van Bart model gestaan?

BART simpson

donderdag 25 november 1999 @ 14:12:00 #21
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_223747
quote:
op 11-25-1999 om 01:37 PM schreef BadGirl het volgende:
Voor wie heeft de ponie-broer van Bart model gestaan?

BART simpson

hahahahahahahahahahahahahaha, BadGirl zeker o j nu moet ik aftaaien, gaat wel heel erug ver, maar ik ben ook wel benieuwd wat BadGirl als volgende move bedacht heeft

Doei?

Ecosia
pi_223748
Ik weet het niet Badgirl maar ook ik lag helemaal dubbel om de opmerking vna Morries:
zie signature.

Het was trouwens niet de bedoeling dat dit een zielige pro bart topic zou worden, liever vnadaag weg dan morgen die Bart hahaha.

Sorry maar ik lag me suf vandaag

fake a dream
  donderdag 25 november 1999 @ 14:17:00 #23
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_223749
quote:
op 11-25-1999 om 01:14 PM schreef Jumparound het volgende: BadGirl kan je niet ff ergens anders de bitch gaan uithangen(...)
Hoi Burpasound.

Ik vind je een sypathieke snaak, maar imho maak je het er zelf een beetje naar. Ik geloof er in elk geval geen achterwerk van dat je familie van Bart bent, maarrrrrrr

Als dat wel zo zou zijn dan vind ik het des te lullig dat je in VvP mee zit te roddelen over psyche van je eigen (? broer/zoon/kleinzoon/bed-achter-schoon-neef ?).

Als mijn (? broer/moeder/oma/over-over-schoon-nicht ?) me zoiets zou flikken zou ik hem/haar kielhalen.

Haalt gelijk bij rechter.
  donderdag 25 november 1999 @ 14:25:00 #24
1323 Piccolo
 Verdiepinkje hoger
pi_223750
T.K. aangeboden :

Molton i.z.g.s. Slechts 70 nachten op gezweet. t.e.a.b.
Reacties:

Het Huis
Camera(noglangniet)weg 2
6660 BB Almere

Met de groeten van BART

Moderator donderdag 25 november 1999 @ 14:40:00 #25
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_223751
Jumparound,
Sorry voor de achterdocht, maar kun jij de naam afmaken van een meisje waarvan de voornaam begint met een I, en die meegeweest is om Bart weg te brengen naar het BB-huis?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 25 november 1999 @ 14:43:00 #26
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_223752
I
quote:
op 11-25-1999 om 02:40 PM schreef Gert het volgende:
Jumparound,
Sorry voor de achterdocht, maar kun jij de naam afmaken van een meisje waarvan de voornaam begint met een I, en die meegeweest is om Bart weg te brengen naar het BB-huis?

Bedoels je soms Isolde T. of wordt iknu achterdochtig

Ecosia
  Moderator donderdag 25 november 1999 @ 15:16:00 #27
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_223753
Yep, die bedoelde ik. Zusje van J en B. Nu weet ik tenminste zeker dat je heel dicht bij het vuur zit.

Hé, het wordt niet écht spannend denk ik, vanavond

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_223754
Nog een popquiz voor de Bart kenner. Spring in 't Veld, hoe reageerde die boer toen man van Boreel Bart met zijn tankje dwars door het kippehok was gemanoeuvreerd?
Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

donderdag 25 november 1999 @ 15:41:00 #29
1660 amappa
is BB a young one?
pi_223755
Voor de quizz. Wie sloeg Bart in elkaar na schooltijd? En wie er voor?
Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
pi_223756
nog een voor de quizz:

is Bart appa too?

Ik ben online
  donderdag 25 november 1999 @ 15:52:00 #31
1660 amappa
is BB a young one?
pi_223757
quote:
op 11-25-1999 om 03:48 PM schreef Hawkwind het volgende:
nog een voor de quizz:

is Bart appa too?

Nee, Bart's A is niet ma pappa!

pi_223758
quote:
op 11-25-1999 om 03:52 PM schreef amappa het volgende:
Nee, Bart's A is niet ma pappa!

Da's grappa!

Ik ben online
  donderdag 25 november 1999 @ 16:03:00 #33
1660 amappa
is BB a young one?
pi_223759
grappa:
is barbamamma in barbapappa
Huup huup Bar(t)batruuc
Ba(r)tgirl heet nu luuk
  donderdag 25 november 1999 @ 16:28:00 #34
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_223760
He Kimmie,

Vallen de dingen die Bart allemaal met Sabine gedaan heeft ook onder het werkwoord 'barten'? In dat geval Bart ik lekker mee..alleen niet op tevee

Casey

donderdag 25 november 1999 @ 19:18:00 #35
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_223761
quote:
op 11-25-1999 om 03:16 PM schreef Gert het volgende:
Yep, die bedoelde ik. Zusje van J en B. Nu weet ik tenminste zeker dat je heel dicht bij het vuur zit.

Hé, het wordt niet écht spannend denk ik, vanavond

Nee dat denk ik ook niet, was je gister ook in de Saloon, of was je ergens anders?

Ecosia
  donderdag 25 november 1999 @ 21:06:00 #36
1749 drummergirl
nee, ik speel niet in een band
pi_223762
niet om 't een of ander, maarruh als ik mijn spigologische ontleding op Badgirl loslaat, dan kan ik die actieve Bartkift wel plaatsen;
eigenlijk ben je zelf net zo'n dwarsliggert om niks!
jaloers soms???
Eigenlijk ben je wellicht meer een Bartgirl
dan een Badgirl.........
live life in beats per minute
  Moderator vrijdag 26 november 1999 @ 08:53:00 #37
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_223763
quote:
op 11-25-1999 om 07:18 PM schreef Jumparound het volgende:

Nee dat denk ik ook niet, was je gister ook in de Saloon, of was je ergens anders?

Nee, kom zelf niet uit 't Veen, ken alleen mensen die er wel vandaan komen (allemaal snoevers :-)
Maar: gefeliciteerd, en mijn voorspelling is: de volgende ronde kickt Bart Maurice eruit.

vrijdag 26 november 1999 @ 09:10:00 #38
1660 amappa
is BB a young one?
pi_223764
quote:
op 11-26-1999 om 08:53 AM schreef Gert het volgende:
Nee, kom zelf niet uit 't Veen, ken alleen mensen die er wel vandaan komen (allemaal snoevers :-)
Maar: gefeliciteerd, en mijn voorspelling is: de volgende ronde kickt Bart Maurice eruit.

Nee, je komt uit Den Haog, alsof wij dat niet kunnen horen!

Moderator vrijdag 26 november 1999 @ 09:37:00 #39
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_223765
quote:
op 11-26-1999 om 09:10 AM schreef amappa het volgende:
Nee, je komt uit Den Haog, alsof wij dat niet kunnen horen!

Krèg nah puîste! Derrick dat je d'r bent. En de groeten aan Nathalie

pi_223766
Drummer, het lijkt inderdaad wel Bartgirl i.p.v. Badgirl, misschien is dit Bart zijn onechte dochter van een jaar of drie, die door de Duitse Eva na een weekje zwangerschap eruit heeft geperst. Anyway, ik ben blij dat de oude garde nog bijelkaar is, alleen wil ik wel graag een nieuw topicje openen over de meesterlijk irritante Willem.

RRRRRRR!!!!
  vrijdag 26 november 1999 @ 10:34:00 #41
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_223767
Corona en Drummer,
Mijn echte naam is Isolde, ik ben de ex van Bart en de enige echte liefde van zijn leven.
De reden dat ik Bart nu eng vind is logisch want het is tenslotte mijn ex.

Als ik dit lang genoeg zou volhouden gaat ook iedereen geloven dat ik Isolde ben.
Daarom zit ik (eigenlijk zat ik) Jump te FOKKEN. Vinnut een beetje goedkoop namelijk om steeds iets te beweren maar het niet te willen/kunnen bewijzen. Volgens mij zit ie iedereen hier te FOKKEN. Als hij echt sjoerd blijkt te zijn is mijn argwaan voor niets geweest maar tot die tijd geloof ik het niet.

En mij bestempelen als een BartGirl is echt een insult hoor!

pi_223768
quote:
op 11-26-1999 om 10:34 AM schreef BadGirl het volgende:
Corona en Drummer,
Mijn echte naam is Isolde, ik ben de ex van Bart en de enige echte liefde van zijn leven.

Als ik dit lang genoeg zou volhouden gaat ook iedereen geloven dat ik Isolde ben.
Daarom zit ik (eigenlijk zat ik) Jump te FOKKEN. Vinnut een beetje goedkoop namelijk om steeds iets te beweren maar het niet te willen/kunnen bewijzen. Volgens mij zit ie iedereen hier te FOKKEN. Als hij echt sjoerd blijkt te zijn is mijn argwaan voor niets geweest maar tot die tijd geloof ik het niet.

En mij bestempelen als een BartGirl is echt een insult hoor!

Trek het je niet aan meid, badgirl is gewoon badgirl!!

Ik ben online
  vrijdag 26 november 1999 @ 10:47:00 #43
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_223769
Ja maar...iedereen denkt dat ik heel gemeen ben...en dat maakt me aan het huilen...ik kan ook echt wel lief zijn...maar tegen sommige mensen gewoon niet...daar heb ik het niet mee...daar heb ik geen verbindingslijn mee in het eneagram...daar doe ik boosaardig tegen...shit ben ik dan toch een BARTgirl???

quote:
op 11-26-1999 om 10:43 AM schreef Hawkwind het volgende:
Trek het je niet aan meid, badgirl is gewoon badgirl!!

pi_223770
quote:
op 11-26-1999 om 10:47 AM schreef BadGirl het volgende:
Ja maar...iedereen denkt dat ik heel gemeen ben...en dat maakt me aan het huilen...ik kan ook echt wel lief zijn...maar tegen sommige mensen gewoon niet...daar heb ik het niet mee...daar heb ik geen verbindingslijn mee in het eneagram...daar doe ik boosaardig tegen...shit ben ik dan toch een BARTgirl???

Niemand hoeft alleen maar goed of slecht te zijijijn!

En denk erom niet huilen he!, anders gaan ze je nog Anoukgirl noemen, en dat willen we niet

Ik ben online
  vrijdag 26 november 1999 @ 11:10:00 #45
1660 amappa
is BB a young one?
pi_223771
quote:
op 11-26-1999 om 09:37 AM schreef Gert het volgende:

Krèg nah puîste! Derrick dat je d'r bent. En de groeten aan Nathalie

Je krijgt de groeten terug.

Gert hoe loopt dat nu af met dat parkje van je?

Trouwens nog gefeliciteerd met je nichte Nina. Dat het maar een mooie meid mag worden
------------------
Liever vandaag nog dan morgen!
Maar vandaag lukt niks.
Dan maar overmorgen.

[Dit bericht is gewijzigd door amappa (Datum 26 November 1999).]

Moderator vrijdag 26 november 1999 @ 11:21:00 #46
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_223772
quote:
op 11-26-1999 om 10:34 AM schreef BadGirl het volgende:
Corona en Drummer,

Daarom zit ik (eigenlijk zat ik) Jump te FOKKEN. Vinnut een beetje goedkoop namelijk om steeds iets te beweren maar het niet te willen/kunnen bewijzen.

Jumparound noemde Isolde als antwoord op mijn vraag wie er destijds (o.a.) meegeweest was om Bart weg te brengen naar het BB-huis.
Dat antwoord was goed (weet ik toevallig via-via), en voor mij het bewijs dat Jumparound zich in the 'Inner Circle' rond Bart bevindt.

Je hoeft ook mij niet te geloven (misschien ben ik wel een handlanger), maar dan wil je het gewoon niet geloven volgens mij. Je kunt wel nakijken dat ik hier al veel langer post dan Jumparound.

Bovendien heeft Jumparound ook op andere vragen precies de goede antwoorden gegeven ('kom je nog op tv vanavond?' nee, item is al van tevoren opgenomen)

vrijdag 26 november 1999 @ 11:52:00 #47
1660 amappa
is BB a young one?
pi_223773
Zou het echt waar zijn dat Jumparound een broer is van Bart. Is dat dan de reden waarom hij de fanpage van Bart beheert, maar niet weet hoe hij hier zijn plaatje te voorschijn moet toveren?

Als het waar is dan is het dus niet de fanpage van Bart maar de broer-van-Bart-page en worden we niet alleen door Veronica gemanipuleerd maar ook al door de familie-leden van de BB-bewoners. Houdt dit dan echt nooit een keer op?

Jumparoud wijzig dit even voor je plaatje: http://home.kabelfoon.nl/~reba/bart/liefde1.jpg

vrijdag 26 november 1999 @ 12:13:00 #48
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_223774
Gert, als jij J kent en zeker weet dat hij is wie ie zegt te zijn dan ben ik geneigd het te geloven.
Helaas wist ik het antwoord op de vraag over zijn ex ook (isolde dus), die naam is hier al veel eerder besproken maar waar weet ik niet.

Daarnaast worden die interviews met familieleden altijd overdag opgenomen en weet heel Nederland dat het niet live is.

En, een zeer fanatieke fan van iemand weet vaak meer als mensen die echt dichtbij staan, denk maar de beruchte stalkers. Ze verzamelen alle feitjes over hun idool.

Ik zou het lachen vinden als ie het echt is maar dan moet hij toch echt met betere antwoorden op betere vragen aankomen.
En geloof me, ik ben vast niet de enige hier die twijfelt aan zijn oprechtheid.

quote:
op 11-26-1999 om 11:21 AM schreef Gert het volgende:
Jumparound noemde Isolde als antwoord op mijn vraag wie er destijds (o.a.) meegeweest was om Bart weg te brengen naar het BB-huis.

Bovendien heeft Jumparound ook op andere vragen precies de goede antwoorden gegeven ('kom je nog op tv vanavond?' nee, item is al van tevoren opgenomen)

Moderator vrijdag 26 november 1999 @ 13:54:00 #49
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_223775
quote:
op 11-26-1999 om 12:13 PM schreef BadGirl het volgende:
Gert, als jij J kent en zeker weet dat hij is wie ie zegt te zijn dan ben ik geneigd het te geloven.
Helaas wist ik het antwoord op de vraag over zijn ex ook (isolde dus), die naam is hier al veel eerder besproken maar waar weet ik niet.

Daarnaast worden die interviews met familieleden altijd overdag opgenomen en weet heel Nederland dat het niet live is.

En, een zeer fanatieke fan van iemand weet vaak meer als mensen die echt dichtbij staan, denk maar de beruchte stalkers. Ze verzamelen alle feitjes over hun idool.

Ik zou het lachen vinden als ie het echt is maar dan moet hij toch echt met betere antwoorden op betere vragen aankomen.
En geloof me, ik ben vast niet de enige hier die twijfelt aan zijn oprechtheid.

Ik begrijpt je achterdocht. Meer dan eens is die terecht gebleken. Maar wat betreft 'onze'Isolde: Jumparound gaf (zonder dat ik erom gevraagd had) ook de eerste letter van haar achternaam, de T. En die is echt niet eerder aan de orde geweest.
ps het is niet zijn ex, maar gewoon een vriendin voor zover ik weet.

vrijdag 26 november 1999 @ 14:13:00 #50
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_223776
Ik kan me herinneren dat er een tijdje geleden (net na vertrek van Sabine) een keer een heel artikel in zo'n roddelblad (Ook groot op de cover) stond over dat dat, Isolde dus, zijn enige echte ware liefde is die hem gekwetst zou hebben. Zo'n kop als : Het echte liefdesverdiet van BB'er Bart.
Wie heeft dit ook gezien?

quote:
op 11-26-1999 om 01:54 PM schreef Gert het volgende:
...betreft 'onze'Isolde: ...het is niet zijn ex, maar gewoon een vriendin voor zover ik weet.

vrijdag 26 november 1999 @ 15:00:00 #51
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_223777
J, dat was leuk he, nou die gast van de panorama kwam bij ons aan de deur om te vragen of BArt er woonde, ik zei dus "nee, die woont in almere" toen is die gast naar de snackbar gegaan en heeft aan de eigenaar theo gevraagd wie de liefde, faforitie eten enz. was, en toen zei die dus"Dat is Isolde"
Ecosia
  vrijdag 26 november 1999 @ 15:09:00 #52
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_223778
J, ik weet zeker dat het NIET op de Panorama stond. Het was een story, prive, party of weekend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')