abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 september 2008 @ 09:19:36 #1
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61843743
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 08:35 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Gijs, wil je niet tenminste één game spelen die geen sequel is? Nieuwe games moeten ook gesteund worden. Anders halen we volgend jaar Fable 3, Gears 3, Fallout 4...
Het gaat me niet om sequels of de introductie van een nieuw genre. Een game als LBP zal gruwelijk verkopen,... ook zonder mij. Het gaat me even meer om de ervaring. Ik denk dat als ik zou moeten kiezen dat ik Gears of War 2 dan voorbij zou laten varen,.... die lijkt me het minst vernieuwend.

Maar Far Cry 2 biedt me echt alles wat ik zoek in een spel momenteel. Daar heb ik echt zin in. En ik wacht al op een Oblivion beater sinds in het spel uitspeelde,... dus ook Fallout 3 is voor mij een musthave. De sprookjes sfeer die Fable 2 op je tv tovert is ongekend. Ook die game, die in mijn ogen de Fable is die Peter wilde maken is voor mij een must-have.

Als ik een ander spel zou moeten proberen dan zou het een van onderstaande titels zijn:

Valkyrie Of The Battlefield
Dead Space
Left For Dead

Maar serieus Gijs,.... ik wil echt eerst voor die vier super games gaan. Ik laat zelfs Lara voorbij varen, aangezien ik de afgelopen 2 jaar al 2 titels gespeeld heb van haar. Die kan ook nog wel even wachten.

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  dinsdag 23 september 2008 @ 09:29:22 #2
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61843911
  dinsdag 23 september 2008 @ 09:37:16 #3
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61844049

dinsdag 23 september 2008 @ 09:46:47 #4
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61844225
Happy feet nog kopen.
The truth was in here.
pi_61844245
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:19 schreef Chocobo het volgende:
Het gaat me niet om sequels of de introductie van een nieuw genre. Een game als LBP zal gruwelijk verkopen,... ook zonder mij. Het gaat me even meer om de ervaring. Ik denk dat als ik zou moeten kiezen dat ik Gears of War 2 dan voorbij zou laten varen,.... die lijkt me het minst vernieuwend.

Maar Far Cry 2 biedt me echt alles wat ik zoek in een spel momenteel. Daar heb ik echt zin in. En ik wacht al op een Oblivion beater sinds in het spel uitspeelde,... dus ook Fallout 3 is voor mij een musthave. De sprookjes sfeer die Fable 2 op je tv tovert is ongekend. Ook die game, die in mijn ogen de Fable is die Peter wilde maken is voor mij een must-have.

Als ik een ander spel zou moeten proberen dan zou het een van onderstaande titels zijn:

Valkyrie Of The Battlefield
Dead Space
Left For Dead

Maar serieus Gijs,.... ik wil echt eerst voor die vier super games gaan. Ik laat zelfs Lara voorbij varen, aangezien ik de afgelopen 2 jaar al 2 titels gespeeld heb van haar. Die kan ook nog wel even wachten.

[ afbeelding ]
Ik snap die ontwikkelaars niet. Zoveel aanbod in oktober en november. Er gaan onherroepelijk goede games die het verdienen om een succes te worden floppen.

Ik ga zelf in elk geval absoluut voor Fable 2 en Fallout 3. Far Cry 2 begin ik langszaam voor gehyped te worden. Maar ik wacht tof de reviews af, ik ben namelijk bang dat het besluipen/aanvallen van vijandelijke dorpen op den duur eentonig wordt. Maar ik laat me graag overtuigen dat dit niet zo is! Gameplay en graphics zien er in elk geval fantastisch uit. Eigenlijk vertegenwoordigen deze drie games next-gen gaming zoals het zou moeten zijn: een prachtige, gedetailleerde wereld waar je naast een hoofd verhaallijn ook veel side quests hebt.

Gears of War 2 haal ik ook, maar die ga ik co-op doorlopen met een aantal vrienden. Dat betekent dat ik dat spel een á twee keer in de week zal spelen. Die is er dus meer voor erbij. Zelfde geldt eigenlijk voor Left4Dead. Online game die je even een half uur intensief speelt om af te reageren.

Valkyrie Of The Battlefield wordt mijn must have voor december. Een tactische JRPG van de makers van Skies of Arcadia met een prachtige en originele art style. Dat is echt wat voor mij! Voor de DS wil ik Chrono Cross nog halen. Maar goed, dat zijn dus 7 games (!) in 2 maanden tijd.

*centjes telt*

Mirror’s Edge, Tomb Raider, Dead Space, Alone in the Dark, Prince of Persia en Little Big Planet hebben mijn interesse, maar die haal ik later waarschijnlijk wel een keer. Heeft geen haast.

Pffff…mijn projectplanning om het werk is er niks bij vergeleken.

Ik ben trouwens nog steeds aan het wachten op Yakuza 2. Eerste keer dat VGP me teleurstelt qua leveringstijd.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 23 september 2008 @ 09:50:52 #6
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61844312
En Kebab connection
The truth was in here.
  dinsdag 23 september 2008 @ 09:51:13 #7
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61844319
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:47 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik ben trouwens nog steeds aan het wachten op Yakuza 2. Eerste keer dat VGP me teleurstelt qua leveringstijd. –O-
Ik krijg vandaag pas mijn nieuwe zwarte 360 pad! Van Playasia,... kans ik groot dat ik alsnog invoerrechten moet betalen. Had ik hem net zo goed hier kunnen halen
  dinsdag 23 september 2008 @ 09:51:48 #8
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61844335
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:50 schreef Bastard het volgende:
En Kebab connection
Twee omgekeerde 'd' 's !
pi_61844342
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:50 schreef Bastard het volgende:
En Kebab connection
Beter haal je leuke films Gijs.
  dinsdag 23 september 2008 @ 09:53:25 #10
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61844376
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:46 schreef Bastard het volgende:
Happy feet nog kopen.
Daar vond ik niet veel aan Gijs. Zelfs Daan en Jort liepen weg
  dinsdag 23 september 2008 @ 09:53:50 #11
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61844391
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:47 schreef Strolie75 het volgende:

, ik ben namelijk bang dat het besluipen/aanvallen van vijandelijke dorpen op den duur eentonig wordt.
Dat is het toch ook? Het ziet er alleen fantastisch uit, het zal best een ervaring zijn om dit op je HD te spelen met surround. Schitterende kleuren als de avond valt.. maar persoonlijk kijk ik dan liever een natuurdocu om te genieten van het zonlicht in Afrika dan dat ik het spel zou spelen.
Het is mooi meegenomen, maar dat went snel .. en dan heb je de gameplay over, dorpen aanvallen en move on to the next village.
Zeg me dat het niet zo is
The truth was in here.
  dinsdag 23 september 2008 @ 09:54:32 #12
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61844410
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:52 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Beter haal je leuke films Gijs.
Zo om gelachen Gijs, zo droog
The truth was in here.
  dinsdag 23 september 2008 @ 09:55:35 #13
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61844430
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:53 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Daar vond ik niet veel aan Gijs. Zelfs Daan en Jort liepen weg
Bij mij lopen ze weg bij die carwash film, sharktale .. blijf ik zitten
The truth was in here.
pi_61844483
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:51 schreef Chocobo het volgende:
Ik krijg vandaag pas mijn nieuwe zwarte 360 pad! Van Playasia,... kans ik groot dat ik alsnog invoerrechten moet betalen. Had ik hem net zo goed hier kunnen halen
Ik had Yakuza 2 ook beter bij Play kunnen halen. Goedkoper en als de PS3 ooit nog eens backward compatible zou worden kan ik hem ook daar op spelen. Wel jammer aangezien dat mijn game zou zijn die ik tot Fable 2 wilde spelen. Nu verdwijnt hij waarschijnlijk op de backlog stapel voor als ik ooit werkloos zou raken.

Ik vermaak me intussen nog prima met C&C3. Blijft een tof spel! Ben tussendoor ook nog steeds Guitar Hero 3 aan het spelen. Wel een fantastisch spel hoor! Je merkt ook dat je oog/hand coördinatie gaandeweg steeds beter wordt. Maar na een half uur heb ik meestal pijn aan mijn vingers.
  dinsdag 23 september 2008 @ 09:58:24 #15
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61844484
http://www.play.com/DVD/D(...)le-Pack/Product.html

Deze is ook wel leuk denk ik voor ze. :0
The truth was in here.
  dinsdag 23 september 2008 @ 09:58:29 #16
34586 kepler
No bounce, no play
pi_61844491
Ik ga dit jaar voor Fable 2, Gears 2 en heel misschien FallOut 3

Ik kan alle games bij Gamehubs bestellen, dan kan ik een derde game bestellen. Maar dan moet ik wel een week wachten op Fable 2
The line is a dot to you!
pi_61844519
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:53 schreef Bastard het volgende:
Dat is het toch ook? Het ziet er alleen fantastisch uit, het zal best een ervaring zijn om dit op je HD te spelen met surround. Schitterende kleuren als de avond valt.. maar persoonlijk kijk ik dan liever een natuurdocu om te genieten van het zonlicht in Afrika dan dat ik het spel zou spelen.
Het is mooi meegenomen, maar dat went snel .. en dan heb je de gameplay over, dorpen aanvallen en move on to the next village.
Het ziet er echt fantastisch uit. Ik moet er wel bijzeggen dat de vuurgevechten in Halo me ook nooit gingen vervelen. Dus als ze dat weten te recreëren is het wel goed.
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:00:49 #18
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61844545
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:53 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ok ! Het gaat om zoveel meer dan dorpen aanvallen Gijs Maar ieder zijn ding,... als het je niet ligt kan niemand je overhalen. Maar check deze interviews maar eens en luister wat ze te zeggen hebben over de missie structuur, het verhaal, de open wereld, de buddies, de negen speelbare characters, de sub missies en de extra's.

http://www.gametrailers.com/player/36555.html

http://www.gametrailers.com/player/39279.html
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:02:10 #19
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61844582
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:59 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Het ziet er echt fantastisch uit. Ik moet er wel bijzeggen dat de vuurgevechten in Halo me ook nooit gingen vervelen. Dus als ze dat weten te recreëren is het wel goed.
Je maakt de gameplay zelf,... alleen is het niet zo liniear als Halo En persoonlijk trek ik dit 10x meer dan Halo overigens,... was met de vorige Far Cry alleen al uren zoet met de level-creator.
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:02:50 #20
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61844607
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:59 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Dat is waar... dat zou inderdaad erg cool zijn, helemaal als de AI zelf ook nadenkt en niet in een open veld blijft staan, dat je shootouts gaat krijgen.
Maar de basis is denk ik, sneaky spelen, target uitschakelen.

Maar goed, zelf vind ik het ook een leuke titel hoor.. ik snap wel dat mensen hem gaan halen!
Had hem ook wel gehaald als Fallout 3 niet kwam.. nu wacht ik er gewoon mee en zie wel later.
The truth was in here.
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:03:45 #21
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61844634
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:00 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ok ! Het gaat om zoveel meer dan dorpen aanvallen Gijs Maar ieder zijn ding,... als het je niet ligt kan niemand je overhalen. Maar check deze interviews maar eens en luister wat ze te zeggen hebben over de missie structuur, het verhaal, de open wereld, de buddies, de negen speelbare characters, de sub missies en de extra's.

http://www.gametrailers.com/player/36555.html

http://www.gametrailers.com/player/39279.html
* Bastard thuis checkt
The truth was in here.
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:03:56 #22
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61844639
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:02 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat is waar... dat zou inderdaad erg cool zijn, helemaal als de AI zelf ook nadenkt en niet in een open veld blijft staan, dat je shootouts gaat krijgen.
Maar de basis is denk ik, sneaky spelen, target uitschakelen.

Maar goed, zelf vind ik het ook een leuke titel hoor.. ik snap wel dat mensen hem gaan halen!
Had hem ook wel gehaald als Fallout 3 niet kwam.. nu wacht ik er gewoon mee en zie wel later.
Gijs hoe gaat het met Orange Box?
pi_61844641
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:54 schreef Bastard het volgende:
Zo om gelachen Gijs, zo droog
There will be Blood
No Country for Old Men
Iron Man
Gone Baby Gone
The Bank Job
Doomsday
Cloverfield
Love Caution
Rec
Assembly

Allemaal goede films die al verschenen zijn of binnenkort uitkomen.
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:04:25 #24
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61844653
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:03 schreef Bastard het volgende:

[..]

* Bastard thuis checkt
Serieus,.. echt doen. Misschien dat je deze later als classic kan halen dan ofzo,.... denk echt dat het wat voor je is!
pi_61844660
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:58 schreef Bastard het volgende:
http://www.play.com/DVD/D(...)le-Pack/Product.html

Deze is ook wel leuk denk ik voor ze. :0
Ik heb in het vliegtuig stiekem heel erg om Kung Fu Panda moeten lachen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')