Heb ik niet. Je denkt toch echt niet dat ik de openlucht ga rijden als ik een leaseauto zou hebben?quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:26 schreef Walter81 het volgende:
Pak dan de leaseauto.. doe ik ook :p
Wat de rapper zegtquote:Op dinsdag 23 september 2008 08:50 schreef ijsklont het volgende:
Ga gewoon op de fiets! Is meestal makkelijker te stallen dan een brommer.
Een fiets zou dus ook niet meer te stallen zijn geweest.quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:50 schreef ijsklont het volgende:
Ga gewoon op de fiets! Is meestal makkelijker te stallen dan een brommer.
Het signaal is dat we gewoon allemaal VEEL CO2 de lucht in moeten pompen door in luxe auto's te gaan rijden.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:12 schreef Metro2005 het volgende:
Dat is ook gewoon k*t, ik fiets dagelijks naar mijn werk maar ook daar moet je vroeg zijn want anders staat het piepkleine fietsenstallinkje al vol (bedrijf van 500 werknemers en maar liefst 6 plaatsen om je fiets te plaatsenmaar wel genoeg parkeerplek!
Ik ook WHAHAquote:
Hoort wie het zegtquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:20 schreef Kerol het volgende:
zo te zien doe je niks anders dan klagen op FOK! in je vrije tijd dus succes ermee.
Ja dat zal helpen zegquote:Op dinsdag 23 september 2008 08:19 schreef Keiichi het volgende:
Ik pleur dat ding nu gewoon willekeurig ergens op het terrein weg, in de hoop dat het eens duidelijk word dat het fietsenhok gewoonweg te klein is
Als ik 'm pontificaal ergens wegpleur waar graag de directeur met z'n vette Audi wilt staan. Dat zal toch wel een signaal af moeten geven?quote:
Daar ben jij echt niet mans genoeg voorquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:39 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Als ik 'm pontificaal ergens wegpleur waar graag de directeur met z'n vette Audi wilt staan. Dat zal toch wel een signaal af moeten geven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |