In elk geval begin je de dag dan fris en schoon.quote:Op dinsdag 23 september 2008 05:37 schreef Dibble het volgende:
Erste is ook nog dat je het een kwartier blijft voelen. Op zo'n moment wil je gewoon een hogedrukspuit tegen je gat aan knallen.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 05:25 schreef Dibble het volgende:
die peper die k gister door me eten jankte voel ik wel nu
Het is "Zijn anus", niet die van jou!quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:29 schreef Walter81 het volgende:
Het is "M'n anus" of "Mijn anus", niet "Me anus"!!!!
Leer toch fatsoenlijk Nederlands !!!
1-0quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:32 schreef meh het volgende:
[..]
Het is "Zijn anus", niet die van jou!
Dat weet jij helemaal niet of dat bij mij ook is of niet. Dus zeggen dat het bij mij niet het geval is, is nergens op gebaseerd (waarmee ik niet zeg dat het bij mij wél in brand staat)quote:
Verkapt zie-mij-ook-een-brandend-sterretje-hebben-door-de-grote-neger-stanley postquote:Op dinsdag 23 september 2008 08:39 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dat weet jij helemaal niet of dat bij mij ook is of niet. Dus zeggen dat het bij mij niet het geval is, is nergens op gebaseerd (waarmee ik niet zeg dat het bij mij wél in brand staat)
1-1
quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:23 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Verkapt zie-mij-ook-een-brandend-sterretje-hebben-door-de-grote-neger-stanley post
quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:39 schreef Walter81 het volgende:
[..]
waarmee ik niet zeg dat het bij mij wél in brand staat
Nee, als het zover is dan stuur ik het jou in een PM, nou goed?quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:23 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Verkapt zie-mij-ook-een-brandend-sterretje-hebben-door-de-grote-neger-stanley post
En btw als jouw anus in brandt zou staan, dan zou jij er ook een topic voor openen. Dat weet ik zeker. Als je die kansloze reacties al bekijkt van jou![]()
Nicequote:Op dinsdag 23 september 2008 09:51 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Nee, als het zover is dan stuur ik het jou in een PM, nou goed?
in brandt??quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:23 schreef BK_102 het volgende:
[..]
En btw als jouw anus in brandt zou staan, dan zou jij er ook een topic voor openen. Dat weet ik zeker. Als je die kansloze reacties al bekijkt van jou![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |