Hij zal wel door de deuren blijven passen die er toch niet zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:55 schreef Re het volgende:
enige idee of projectie hoe groot onze geert/willem/xito/sid/2-bier/joey gaat worden trouwens?
Ziggy mag alleen haar dieetvoer. Ik denk niet dat het heel slecht is als [kitten] daar af en toe iets van eet, zolang hij haar medicijnen maar niet eet. Zijn (veel lekkerderequote:Op dinsdag 23 september 2008 22:03 schreef Sanne het volgende:
Miss Bliss, bij mij krijgen de kittens inderdaad hoog hun eten. Verder staat er laag neutraal voer wat voor niemand slecht is. En 's avonds voer ik ze dus met de hand nog hun eigen brokjes. Bora de light senior brokjes en de kittens de kittens brokjes.
Dat denk ik ook!quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:10 schreef Maes het volgende:
Ik ben wel blij dat hij gay is. Het is gewoon bewezen dat oudere dames een zwak hebben voor knappe, jonge, goedverzorgde jongens. Dat kan dus alleen maar goed gaan tussen die twee
Omg, dat is helemaal in het thema!quote:
Wat een leuk filmpjequote:Op dinsdag 23 september 2008 22:28 schreef Sanne het volgende:
Vind je de naam echt niet leuk?
Het doet me denken aan Kyto, en dat is ook zo'n leuk katje.
Spike?quote:Op woensdag 24 september 2008 13:10 schreef Dizer het volgende:Een tweede kat!! Wat leukIggy is wel een leuke naam
![]()
Of Buffy
.
Die sjaggie naam vind ik eerder bij Ziggy passenquote:
Ik vind Ziggy meer lijken op die oude Engelse ventquote:Op woensdag 24 september 2008 13:19 schreef Dizer het volgende:[..]Die sjaggie naam vind ik eerder bij Ziggy passen![]()
Wat is Devo nou weer?quote:Op woensdag 24 september 2008 12:55 schreef Giechel_Ho het volgende:
Jazz is tofZo heet een van de autobots (transformers) ook
![]()
![]()
Wat vinden jullie van Devo? Om het bij de oude bandjes te houden?
Dizer!quote:Op woensdag 24 september 2008 13:10 schreef Dizer het volgende:
Een tweede kat!! Wat leuk
Iggy is wel een leuke naam![]()
Of Buffy.
Dat wordt hem nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |