Klopt, maar elke dag frituren is ook niet wat, maar elke dag fappen zeker wel.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
An sich, jij kunt ongegeneerd fappen en de frituur aangooien. Ik niet![]()
Ach, ik zit hier met een relaxed iemand. Een vrouwmens van 23.
Nee, normale schoenen, een spijkerbroek en alleen een overhemd als het moet. En dan met één of zonder borstzakjequote:Op dinsdag 23 september 2008 10:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Draag je ook mephisto's enzulks?En een overhemd met 2 borstzakjes?
Ik sta hoog, want stage.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Gevonden, best lachen, sta laag in de regionen, 134ste op vrijdag, maar ok, ik heb dan ook een leven...
Whehehehehe, jitzzzze draagt een spijkerbroek.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, normale schoenen, een spijkerbroek en alleen een overhemd als het moet. En dan met één of zonder borstzakje
quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Whehehehehe, jitzzzze draagt een spijkerbroek.![]()
![]()
![]()
![]()
Foto kan alleen als ik een superbreedbeeldlens heb.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:22 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Klopt, maar elke dag frituren is ook niet wat, maar elke dag fappen zeker wel.![]()
![]()
Pics van die vrouwmensch.
Mensen die rijles hebbenquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:28 schreef Broekpaling het volgende:
zometeen rijles bitch. 1,5 uur lang mensen doodrijden
quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:28 schreef Broekpaling het volgende:
zometeen rijles bitch. 1,5 uur lang mensen doodrijden
In de winter verbergen vrouwen hun ronde vormen door middel van dikke kledij. In de zomer niet.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:27 schreef gers het volgende:
waarom zijn vrouwen in de herfst aidslelijk en in de zomer spanglekkah
die zijn altijd lelijkquote:
ja als ze 3 meter 18 waren hadden ze een gezond gewichtquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dik is een relatief begrip.
Alles is relatiefquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dik is een relatief begrip.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
In de winter verbergen vrouwen hun ronde vormen door middel van dikke kledij. In de zomer niet.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Whehehehehe, jitzzzze draagt een spijkerbroek.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:41 schreef KingOfPop het volgende:
Mensen ga weer eens even douchen, ben om 11.30 wel weer. Later..!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |