Feest, en nu?quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:27 schreef NanKing het volgende:
Nou vooruit dan maar, je mag blijven
OMG meis, wat doe jequote:Op dinsdag 30 september 2008 18:45 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
en van pure wanhoop werd ik verliefd op een man.
Ik vertrouw NanKinkongs vertaling niet hoorquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:49 schreef maedel het volgende:
Ok, iedereen weet wat het betekent behalve ik?
Kijk goed naar mn avatarquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:49 schreef maedel het volgende:
Ok, iedereen weet wat het betekent behalve ik?\
Altijd maar vloeibaar voedsel lijkt me anders ook erg engquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Altijd maar vloeibaar voedsel lijkt me anders ook erg eng!
omg noeesquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:45 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
maedel![]()
Ik was jullie helemaal kwijt enzo. Ik wist niet meer wat ik moest met mijn leven, en van pure wanhoop werd ik verliefd op een man.
Ok, wat? Jouw vriendin lijkt op Sandra Bullock?quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:11 schreef BlueMage het volgende:
Heel erg random maar mijn vriendin lijkt op Sandra Bullock. Mensen denken soms dat ze 't echt is.
M.
Yep. Ik dacht serieus ff 'omg hoe komt d'r een pic van m'n vriendin op FOK!' bij de eerste post.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 06:22 schreef maedel het volgende:
[..]
Ok, wat? Jouw vriendin lijkt op Sandra Bullock?![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:12 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Yep. Ik dacht serieus ff 'omg hoe komt d'r een pic van m'n vriendin op FOK!' bij de eerste post.Ik zal ff de foto zoeken waar ze echt heel erg op elkaar lijken.
Gevonden!
M.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |