quote:Bron
Joey in spin-off van Friends!Friends-acteur Matt Le Blanc zal waarschijnlijk zijn eigen serie krijgen. Het gaat om een spin-off van 'Friends' en Joey zal hierin in Los Angeles wonen en daar proberen door te breken.
Matt is ontzettend blij met de aanbieding, maar heeft wel al aangegeven minder dom te willen zijn dan in 'Friends'. Joey zal o.a. een baan krijgen in een Dynasty-achtige serie, waarin hij een playboy-zoon zal spelen.
Minder dom? Dat is toch juist leuk?
(trouwens, waarom niet in Friends [Deel 2] )
quote:Empty Nest was een spin-off van Golden Girls hoor.
Op woensdag 20 maart 2002 21:14 schreef SunChaser het volgende:
Frasier was anders succesvoller dan Cheers. En de Golden Girls sucecsvoller dan Empty Nest.
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 21:16 schreef StrayDog het volgende:
Friends was al niet leuk, dus weer zo'n serie met van die echte suffe amerikaanse humor (wat iemand ook zegt, we vinden het allemaal even leuk!) is al helemaal om te
quote:Klopt
Op woensdag 20 maart 2002 21:19 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Empty Nest was een spin-off van Golden Girls hoor.
AS diffrent world was een hele goede en succesvolle spinoff van de Cosby Show.
quote:Dank Sunchaser. Ik was al lang aan het nadenken over hoe die serie met die dochter van Cliff Huxtable ook alweer heette. Met Dwayne Wayne
Op woensdag 20 maart 2002 21:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
AS diffrent world was een hele goede en succesvolle spinoff van de Cosby Show.
quote:En er was na het laatste Golden Girls seizoen toch nog een andere spinoff zonder Dorothy?
Op woensdag 20 maart 2002 21:23 schreef SunChaser het volgende:[..]
Klopt
quote:Dat was een remake van Fawlty Towers.
Op woensdag 20 maart 2002 23:17 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
En er was na het laatste Golden Girls seizoen toch nog een andere spinoff zonder Dorothy?
quote:Omdat dit over een andere serie gaat.
Op woensdag 20 maart 2002 20:30 schreef _Fulton_ het volgende:
(trouwens, waarom niet in Friends [Deel 2] )
Er moeten natuurlijk wel interessante mensen omheen "bedacht" worden, maar ik vind het een zeer geruststellende gedachte dat we toch een beetje Friends blijven houden na s9!!
lijkt me ook erg leuk dat af en toe wat ex-Friendsjes op bezoek komen. Dat ie wat minder dom gemaakt moet worden is logisch.. trouwens je ziet nu al de ontwikkeling dat ie steeds volwassener wordt, dus dat zou een goed vervolg daarop zijn...
Heeft slechts 1 seizoen gelopen, maar een spin-off is een spin-off.
dat zou net zoiets zijn als Kramer (uit Seinfeld) een spin-off laten beginnen waar ie minder dom zou zijn
Af en toe duikt Ursula ook op in Friends.
quote:nee, Ursula kwam ook voor in Friends. Ursula is van oorsprong een Mad About You personage. Ross deed ooit mee in The Single Guy.
Op donderdag 21 maart 2002 22:54 schreef Marble het volgende:Echt waar? Komt Ursula ook voor in Mad About You? Wat cool zeg!
quote:Hm ik heb daar een paar episodes van gedownload, maar dat was inderdaad een flop. Het liep allemaal heel traag en de humor was echt zuur en flauw. Goed dat ze daar niet verder mee zijn gegaan gelukkig
Op donderdag 21 maart 2002 12:27 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
als we dan toch goede spin-offs aan het noemen zijn, het heerlijke THE LONE GUNMEN, spinoff van The X-Files, dat helaas maar een half seizoen heeft gelopen...
quote:De helft was geweldig, de helft matig (vond ik). Misschien had je net de verkeerde te pakken... of misschien is het idd je smaak niet.
Op donderdag 21 maart 2002 23:41 schreef MadScientist het volgende:[..]
Hm ik heb daar een paar episodes van gedownload, maar dat was inderdaad een flop. Het liep allemaal heel traag en de humor was echt zuur en flauw. Goed dat ze daar niet verder mee zijn gegaan gelukkig
quote:het is niet voor niks snel gecanceld natuurlijk.
Op vrijdag 22 maart 2002 10:42 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:of misschien is het idd je smaak niet.
Wel leuk trouwens dat Joey een spinoff krijgt, daar kun je veel mee doen. Al had ik graag gezien dat Ross' karakter ook blijft bestaan.
quote:Het werd gecancelled omdat het geen succes was (slechte promotie, veel concurrentie), niet omdat het slecht was.
Op vrijdag 22 maart 2002 10:59 schreef SunChaser het volgende:[..]
het is niet voor niks snel gecanceld natuurlijk.
quote:O.a. die episode waar ze een oude Duitse vrouwtje moesten schaduwen of zoiets en een van de gunmen zich moest verkleden als haar Duitse zoon...
Op vrijdag 22 maart 2002 10:42 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:[..]
De helft was geweldig, de helft matig (vond ik). Misschien had je net de verkeerde te pakken... of misschien is het idd je smaak niet.
Dat was echt een enorm slechte aflevering, met van die humor waar je een onprettig gevoel bij krijgt omdat het zo schrijnend is...
NBC has denied a report that it plans to spin off a new series based on Matt LeBlanc's character Joey Tribbiani when Friends folds after next season. The report, which appeared in Wednesday's London Daily Mirror, said that the show's premise would center around Joey moving to Hollywood after landing the role of a playboy in a Dynasty-type show. A source told the paper that Joey will "definitely be less dumb" in the series. An NBC spokeswoman said Wednesday that "there are no discussions whatsoever" about such a series.
quote:yep die vond ik ook niet goed. Goede eps vond ik de pilot (waarin op het laatste moment werd voorkomen dat terroristen een vliegtuig het WTC in vlogen...), de ep waarin ze Jimmy ontmoetten (met z'n blinde footballers), de tango-ep, die met Skinner...
Op vrijdag 22 maart 2002 13:02 schreef MadScientist het volgende:[..]
O.a. die episode waar ze een oude Duitse vrouwtje moesten schaduwen of zoiets en een van de gunmen zich moest verkleden als haar Duitse zoon...
Dat was echt een enorm slechte aflevering, met van die humor waar je een onprettig gevoel bij krijgt omdat het zo schrijnend is...
de serie had zeker potentieel (vind ik)... maar goed we dwalen af
quote:Nu ff in het Dutch.
Op vrijdag 22 maart 2002 16:36 schreef SunChaser het volgende:
Spin-Off In The Works For LeBlanc?
NBC has denied a report that it plans to spin off a new series based on Matt LeBlanc's character Joey Tribbiani when Friends folds after next season. The report, which appeared in Wednesday's London Daily Mirror, said that the show's premise would center around Joey moving to Hollywood after landing the role of a playboy in a Dynasty-type show. A source told the paper that Joey will "definitely be less dumb" in the series. An NBC spokeswoman said Wednesday that "there are no discussions whatsoever" about such a series.
Geen spin-off voor Joey
Kevin Bright, de executive producer van 'Friends' ontkent dat er een spin-off met één van de 'Friends'-sterren zal komen na het einde van het negende seizoen. Eerder waren er geruchten dat Matt LeBlanc een eigen serie zou krijgen, die zich in LA zou afspelen.
Toch laat Bright een klein kiertje open naar een serie met één van de 'Friends'-personages: hij bevestigt dat er een mogelijkheid is dat Gunther zijn eigen serie krijgt. Je weet wel, die veel te blonde gast, achter de bar van Central Perk!
(Bron:Veronica.nl)
quote:Chandler is veel te blah voor een eigen serie.
Op donderdag 25 april 2002 14:09 schreef breaky het volgende:
Waarom wordt hier nergens Chandler genoemd? Ik vond 'm zeer leuk in die ene film met Bruce Willis, The whole nine yards.
Mischien dat hij wel qua acteer-talent een spin-off kan dragen...
quote:Ja echt wel!!!!
Op donderdag 25 april 2002 12:06 schreef SunChaser het volgende:
Ghunter is al jaren ondergewaardeerd in Friends!
Laats nog in de aflevering waar nederlands sproken, daarin was Ghunter zo leuk
Gunther is echt een humoristisch personage. Ook al zegt hij helemaal niks. Als die een eigen serie krijgt, ga ik zeker kijken.
En verder.. tja.. Jennifer, Courtney, Lisa, Matthew, Matt en David zullen toch altijd wel hun 'Friends' imago houden. Misschien wel een klein nadeeltje van het succes van de serie.
Men blijft ze vaak zo zien..
Bij Frasier is het misschien gelukt (ook al was het een wat andere situatie imho), maar of het bij Joey ook lukt? Zijn personage is een stuk platter dan Frasier.
Maar wie weet...Zou het niet leuk zijn om een spin-off te maken met Chandler en Joey samen? Zeker in het verleden vond ik hun scenes samen echt briljant!
quote:Doh.
Op zondag 28 april 2002 17:02 schreef Marble het volgende:
Het gaat niet door hoor, Lithion. Zie een paar posts boven de jouwe.
quote:goede beslissing, die "friends" afleveringen waren op den duur ook niet meer zo.. dus een spin-off
Op donderdag 25 april 2002 11:40 schreef NewBeatle het volgende:
Geen spin-off voor Joey
quit while you're ahead
quote:Welke bron gebruik jij?
Op zaterdag 10 mei 2003 09:43 schreef Patch het volgende in Het grote Friends topic: deel vijf/ :
Het is natuurlijk allang bekend dat Joey zijn eigen serie krijgt als Friends is afgelopen, net als Frasier na Cheers..."New York New York" heet de sitcom, CNSL reports that Joe Pesci is rumoured to be co-starring with Matt LeBlanc in the "Friends" spin-off.
quote:Ik vind Gunther maar een raar figuur, hij is gewoon TE afwezig, en zegt bijna niks. Maar Joey in een spin-off lijkt me ook niet echt leuk
Op zaterdag 10 mei 2003 11:45 schreef SunChaser het volgende:
Chandler is al 6 seizoenen niet meer leuk. Ghunter is de enige die een spinn-off verdient.
quote:Dat is omdat hij niet meer tekst krijgt
Op zaterdag 10 mei 2003 11:51 schreef Bami_EWOK het volgende:[..]
Ik vind Gunther maar een raar figuur, hij is gewoon TE afwezig, en zegt bijna niks.
en ik gok dat in de aller aller aller laatste aflevering een zeer belangrijke functie / rol is weg gelegd voor Gunther
Matt LeBlanc is likely to star in a Friends spinoff based on his Joey Tribbiani character when the long-running sitcom finally fades after next season, published reports said today (Monday). The Hollywood Reporter reported that negotiations are "accelerating" between NBC and Warner Bros. TV on the one hand and LeBlanc on the other. Meanwhile, today's New York Times said that NBC plans to present several all-time-favorite Friends episodes, voted on by viewers, during the coming season, which will consist of only 18 original episodes versus a typical season's 24.
quote:word volgens mij niks
Op maandag 21 juli 2003 20:10 schreef SunChaser het volgende:
NBC May Spin Off 'Friends' Character Joey
Matt LeBlanc is likely to star in a Friends spinoff based on his Joey Tribbiani character when the long-running sitcom finally fades after next season, published reports said today (Monday). The Hollywood Reporter reported that negotiations are "accelerating" between NBC and Warner Bros. TV on the one hand and LeBlanc on the other. Meanwhile, today's New York Times said that NBC plans to present several all-time-favorite Friends episodes, voted on by viewers, during the coming season, which will consist of only 18 original episodes versus a typical season's 24.
quote:ok begin het toch langzaam te snappen
Op maandag 28 juli 2003 02:55 schreef SunChaser het volgende:
In Amerika klagen ze nu dat het dus al zeker is dat de relatie tussen Joey eb Rachel niets wordt aangezien Jennifer Pitt niet in de nieuwe serie zit.
quote:
Actor Matt LeBlanc will continue to play Joey Tribbiani in a spinoff series after "Friends" signs off. "Joey" will debut in fall 2004.
Joey to break away from Friends
LeBlanc set to star in spinoff starting in 2004
LOS ANGELES, July 24 Friends is paring down to one friend. Matt LeBlanc will star in a spinoff of the hit NBC comedy that will wrap up a 10-year run with the 2003-04 season, NBC Entertainment President Jeff Zucker announced Thursday.
July 25 NBCs Shellee Smith previews a spin-off for Matt Leblanc, after Friends fishes their last season.
JOEY WILL TAKE over the 8 p.m. Thursday time slot held by Friends.
You probably would never have predicted this when it began, but over the evolution of that show (Friends) Joey has emerged as the character that America roots for and loves, Zucker told the Television Critics Association.
Viewers want to see what happens to him as his life goes on, Zucker said.
Joey Tribbiani, now a soap star living in New York, may move to Los Angeles, Zucker said. The rest of the cast has yet to be determined.
Left out are Friends co-stars Lisa Kudrow, Jennifer Aniston, Matthew Perry, David Schwimmer and Courteney Cox Arquette. The Emmy-nominated LeBlanc was the only one approached about a new series, Zucker said.
The castmates had negotiated $1 million-an-episode salaries for all in the ninth season. LeBlancs pay for Joey was not discussed, but the network release noted his deal calls for him to star in two feature films for Warner Bros. Pictures.
Friends is produced by Warner Bros. Television. LeBlancs film credits include small roles in the two Charlies Angels movies, Lost in Space and Ed.
Zucker was asked if continuing suspense over the relationship between Joey and Anistons Rachel is killed because shes not part of the spinoff. He replied by promising a strong final year for Friends.
Without giving anything away, I think there are still quite a few surprises in store, he said.
The sitcoms final season will include only 18 new episodes. NBC will round out the season with six episodes from past seasons, with viewers invited to vote for their favorite.
One of the creators and executive producers of Friends, Kevin Bright, will serve as executive producer of Joey, joined by two other Friends executive producers, Scott Silveri and Shana Goldberg-Meehan.
The remaining Friends creators, Marta Kauffman and David Crane, arent involved but have given the spinoff their blessing, Zucker said. He compared the situation to that of Cheers spinoff Frasier, another NBC sitcom that went ahead with only some of the original shows creators.Bron: AP
We zullen zien in 2010 als het hier op tv komt .
Ben benieuwd TOP!
quote:Chandler is nog altijd grappig!
Op zaterdag 10 mei 2003 11:45 schreef SunChaser het volgende:
Chandler is al 6 seizoenen niet meer leuk. Ghunter is de enige die een spinn-off verdient.
quote:en ook nog phoebe erbij.
Op dinsdag 29 juli 2003 09:48 schreef Rolex het volgende:
Jammer, had liever Chandler gezien!, het liefst Joey en chandler natuurlijk zou helemaal top zijn!
quote:Nóg succesvoller dan friends
Frasier was anders succesvoller dan Cheers. En de Golden Girls sucecsvoller dan Empty Nest.
Eén leuk personage is natuurlijk fijn, maar 6 leuke en verschillende personages is veel beter! Ik betwijfel ook of friends wel te evenaren is...
Matt LeBlanc is reportedly causing hostility on the set of the final season of hit comedy Friends amongst his co-stars by focusing more on his spin-off show. The actor - who will be reprising his character Joey Tribbiani in a new series - is reportedly boasting about his continued coverage on television, something which has left co-star David Schwimmer fuming, according to Britain's OK! magazine. A show insider says, "He says things like, 'When I'm the only one on TV next season, we're going to do things a little differently.' Most people just turn away and roll their eyes." Sources claim Schwimmer - who plays whining Ross Gellar - is angry he hasn't been offered a spin-off series of his own, something which is causing friction in his off-screen friendship with LeBlanc. The insider adds, "Matt has tried to make him feel better by offering him guest spots on the show."
quote:PHOEBE WAT MINDER!!?? die's gek!
Op zondag 7 september 2003 21:10 schreef Dalai_Lama het volgende:
Geen goed idee. Joey is natuurlijk leuk, maar de andere vijf ook (hoewel Monica en Phoebe wat minder zijn...) en de kracht van de serie ligt juist in de situaties die tussen de zes personages ontstaan. Elk personage vult de groep perfect aan. Ik denk niet dat 1 van de personages een hele serie kan dragen.Eén leuk personage is natuurlijk fijn, maar 6 leuke en verschillende personages is veel beter! Ik betwijfel ook of friends wel te evenaren is...
quote:Tijdje terug stond in een van de oudere Friends topics een link naar een interview met David Schwimmer, waarin juist stond dat hij blij was dat het afgelopen was en dat er geen reuniën enzo zouden komen als het aan hem lag. Nu gaat ie zitten zeiken
Op donderdag 11 september 2003 20:23 schreef SunChaser het volgende:
Sources claim Schwimmer - who plays whining Ross Gellar - is angry he hasn't been offered a spin-off series of his own, something which is causing friction in his off-screen friendship with LeBlanc. The insider adds, "Matt has tried to make him feel better by offering him guest spots on the show."
quote:Dat hele Friends is geen ene bal aan, maar die zgn. "leuke" opmerkingen van Chandler slaan helemaal nergens op
Op dinsdag 29 juli 2003 11:46 schreef Stefkuh het volgende:[..]
Chandler is nog altijd grappig!
Bob Saget daar in tegen...
Gee mij maar BBC comedy
quote:Fawlty Towers
Op dinsdag 20 januari 2004 02:41 schreef Kremers het volgende:[..]
Dat hele Friends is geen ene bal aan, maar die zgn. "leuke" opmerkingen van Chandler slaan helemaal nergens op
Tijdens die hele show moet ik niet één keer lachen...
Gee mij maar BBC comedy
Waar ik liever naar kijk is een spin-off met Joey & Chandler back-in-the-old-days
quote:Precies, en Little Britain, The Fast Show, Bottom, The Vicar of Dibley, Absolutely Fabulous enz enz
Op dinsdag 20 januari 2004 10:57 schreef Dalai_Lama het volgende:[..]
Fawlty Towers
quote:maar toen wisten ze nog niet van elkaars bestaan af...
Op dinsdag 20 januari 2004 11:42 schreef TFM het volgende:
Joey in eigen spin-off vind ik geen slecht idee.Waar ik liever naar kijk is een spin-off met Joey & Chandler back-in-the-old-days
quote:George en Mildred was ook veel leuker dan Man about the house.
quote:Dit doelde eigenlijk meer op de eerste paar seizoenen van Friends, daarintegen zou het idee ook leuk zijn gewoon met hun twee samen.
Op dinsdag 20 januari 2004 13:35 schreef Stoel het volgende:[..]
maar toen wisten ze nog niet van elkaars bestaan af...
quote:Ach, Matthew zal vast wel een keer als Chandler in de serie verschijnen verwacht ik
Op dinsdag 20 januari 2004 14:02 schreef TFM het volgende:[..]
Dit doelde eigenlijk meer op de eerste paar seizoenen van Friends, daarintegen zou het idee ook leuk zijn gewoon met hun twee samen.
quote:En de rest ook wel denk ik - hun filmcarriere zal echt niet ineens van de grond komen lijkt me...
Op dinsdag 20 januari 2004 15:24 schreef Shoplifter14 het volgende:[..]
Ach, Matthew zal vast wel een keer als Chandler in de serie verschijnen verwacht ik
spoiler:
Less than a week after Friends shot its final scenes, NBC is hard at work casting that series spin-off, FilmJerk has learned from its sources. As has been already revealed, the series from Warner Bros. Television will take place in Los Angeles, with Joey Tribbiani (Matt LeBlanc) moving there to pursue an acting career. But we are able to reveal that Joeys newest friends will include be a hairdressing sister, a nephew described as socially awkward a la Seth Cohen from The O.C." and a love interest.
According to casting documents currently making their way around casting agents offices this morning (who are calling this the get of the fall), three series regulars for the show will be:
Gina: Joey's sister is an attractive hairdresser living in Los Angeles with her son, whom she dotes on (or smothers, depending on who you ask). In her late 30s, she is probably smarter than Joey and blessed with the Tribbiani family's good looks; she also has a way with men, much like Joey has with women. Inappropriate at times, she's a strong woman who isn't afraid to speak her mind. Although she enjoyed a wild youth, raising her son has grounded her. She has a great relationship with Joey, and although she enjoys teasing her little brother, their bond couldn't be stronger.
Michael: This 21-year-old is Gina's son and Joey's nephew. He is described as appealingly attractive but not necessarily in an obvious way and he is definitely not aware of it and highly intelligent, as well as is much more booksmart than streetsmart, much to the surprise of his family. Raised in the San Fernando Valley, he is currently attending graduate school at CalTech. Despite all he has going for him, he is still a little awkward socially, with the casting notes describing Adam Brodys Seth Cohen from The O.C. as a character archetype.
Allison: Joey's new neighbor in Los Angeles, she is described as attractive (but not glamorous), intelligent and self deprecating. In either late 20s or early 30s, she's currently stuck in a bad marriage and trying to deal with it the best she can. Although she's not the obvious type that Joey usually goes for, there does seem to be something palpable between the two of them (whether they see it or not) and they begin to develop a friendship.
There is no mention of former "Hollyoaks" actor Jamie Dodd as a member of the cast. The actor (and his publicist) made internation news when they said in late September that he had been cast for the show, and that the pilot would shoot in October. He said then he would plays Joey's English nephew.
Kevin Bright will direct the pilot episode, expected to begin in early March. Executive producers for the series will be Scott Silveri, Shana Goldberg-Meehan and Kevin Bright.
The Scorecard
Executive Producers: Scott Silveri Shana Goldberg-Meehan Kevin Bright
Director: Kevin Bright
Casting Directors: Brian Myers (Los Angeles) and Meg Simon (New York)
Start Date: TBD
Sky News reports that Madonna has been offered to star with Matt LeBlanc in his new ''Friends'' spin-off show following a flop audition by former Spice Girl Geri Halliwell. "We were impressed with Madonna's turn in 'Will & Grace'," said a source at Warner Bros. "She is ideal for us as an actress and is a big name too." A secret meeting between Matt and Madonna is set for next week.
Courtesy of: DrownedMadonna.com
More Info
January 18, 2004
Supermodel Elle Macpherson is the latest name to be linked to actor Matt LeBlanc's Friends spinoff, Joey. The sexy Australian steamed up the screen as Joey's roommate Janine Lecroix in the sixth series of the New York-based comedy. Janine and Joey's brief romance ended because she revealed that she hated his pals. Producers are keen to reunite the good looking pair.
Dit is zware bullshit. Vooral dat "who plays whining Ross Gellar" doet het hem.quote:Op donderdag 11 september 2003 20:23 schreef SunChaser het volgende:
LeBlanc's Icy Final 'Friends' Season
Matt LeBlanc is reportedly causing hostility on the set of the final season of hit comedy Friends amongst his co-stars by focusing more on his spin-off show. The actor - who will be reprising his character Joey Tribbiani in a new series - is reportedly boasting about his continued coverage on television, something which has left co-star David Schwimmer fuming, according to Britain's OK! magazine. A show insider says, "He says things like, 'When I'm the only one on TV next season, we're going to do things a little differently.' Most people just turn away and roll their eyes." Sources claim Schwimmer - who plays whining Ross Gellar - is angry he hasn't been offered a spin-off series of his own, something which is causing friction in his off-screen friendship with LeBlanc. The insider adds, "Matt has tried to make him feel better by offering him guest spots on the show."
Vertel er 'ns wat meer over...quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:08 schreef Sark het volgende:
net de 1e ep gekeken, best lachen is het ! alleen had chandler er wel bij willen zien, want di 2 waren altijd zo'n goed duo.
Denk wel dat het een kans heeft om groot te worden
nee de hoofdrollen zijn verkondigt door uiteraard JOEY, ze zus GINA, en de zoon van ze zus MICHAEL.quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:20 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Vertel er 'ns wat meer over...
Is het een komedie?
Is 'Joey' de enige hoofdrolspeler?
Alleen jammer dat de buurvrouw niet meer in de show 'joey' zit.... Maar alleen in deze unofficial pilot.quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:34 schreef Sark het volgende:
de buurvrouw
is dat echt zo....uit welke bron heb je dat ?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:58 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de buurvrouw niet meer in de show 'joey' zit.... Maar alleen in deze unofficial pilot.
Zal wel pas na seizoen 10 worden.quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:42 schreef Sark het volgende:
geen idee waneer ie hier geaird word....
Ashley Scott (de buurvrouw) was let go in June 2004 when her character, a potential, but married, love interest for Matt LeBlanc's Joey, tested very poorly at the pilot screening in May 2004. Producers have decided to develop a new and single love interest.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 01:41 schreef Sark het volgende:
[..]
is dat echt zo....uit welke bron heb je dat ?
sorry mike, wist niet dat dat zelfs niet meer mocht. De naam van een site of progje noemen was eerst toch niet verboden? Alleen filenames en links naar het bestand zelf toch?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 02:23 schreef Hare het volgende:
[..]
Zal wel pas na seizoen 10 worden.
-edit:-
Posts zoals deze mogen ook eik nietquote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:21 schreef Hare het volgende:
[..]
sorry mike, wist niet dat dat zelfs niet meer mocht. De naam van een site of progje noemen was eerst toch niet verboden? Alleen filenames en links naar het bestand zelf toch?
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:23 schreef Hare het volgende:
Yessss, heb nu heel seizoen 2 en seizoen 1 is bezig.
Binnenkort maar eens ff een simple life dagje plannen
Ik heb ook m'n twijfels. De trailer die ik gezien heb beloofde niet echt veel goeds. Overigens vond ik Ross natuurlijk verreweg het leukste personage. Joey werd wat flauw op een gegeven moment... net als Chandler. Ross is 10 jaar lang de leukste geweestquote:Op zondag 28 april 2002 16:38 schreef Lithion het volgende:
Ik betwijfel eigenlijk of het wel wat kan worden. Weliswaar vind ik Joey het leukste personage nu (in eerdere seizoenen vond ik Chandler sterker, maar die is sinds hij iets met Monica heeft volledig ingekakt), ik denk dat het vooral de situaties zijn zoals die zich voordoen binnen de groep die Joey leuk maken. Het is een element van het geheel en ik heb er een hard hoofd of er om dat losse element ook een leuke serie gebouwd kan worden.
Hangt er vanaf. Gezien het succes van Friends zal Joey het in ieder geval wel een seizoen uithouden (er wordt in ieder geval één compleet seizoen opgenomen), maar CBS is wat dat betreft wel keihard: Van Match Maker ('vervolg' op Sex and the City met Alica Silverstone, wordt momenteel door Yorin uitgezonden) was ook een compleet seizoen gemaakt, maar dat is al na 12 afleveringen gesneuveld en de andere helft is nooit uitgezonden.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:47 schreef Georges het volgende:
Blijft het bij een pilot in eerste instantie of komt er een hele serie?
Zal natuurlijk van het succes van de pilot afhangen of proberen ze het een seizoen en zien ze daarna wel verder?
Maar topics als 'wat ben jij aan het downloaden' wel?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:40 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Posts zoals deze mogen ook eik niet
[..]
Iedereen van Friends had voor mij niet gekunt, al denk ik idd dat Ross wel iets leuker had geweest.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:44 schreef SunChaser het volgende:
Joey is in Friends alleen grappig door de reacties van de anderen. Hij is dom en oppervlakkig. Ze hadden een spinoff van Ross kunnen doen, de leukste uit de serie. David Schwimmer is zo goed qua timing en mimiek, die had een kans gehad. En Gunther was leuk geweest als nieuwe serie.
Nee, Joey was grappig door zijn domme opmerkingen als reactie op anderen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:44 schreef SunChaser het volgende:
Joey is in Friends alleen grappig door de reacties van de anderen. Hij is dom en oppervlakkig.
Die tattoo'squote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:44 schreef Hare het volgende:
Ik vond die zus van Joey trouwens wel heel erg niet leuk en nog lelijk ook
Same here... Joey vond/vind ik alleen leuk als ie met Chandler is, voor de rest hoeft het van mij echt niet... Phoebe heb ik nooit veel aangevonden met d'r hippie-gedoe en d'r domme liedjesquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:18 schreef scanman01 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Joey eigenlijk al de minst boeiende van Friends vond (samen met Phoebe), dus dat net HIJ een eigen serie krijgt is in mijn ogen gedoemd om te mislukken.
Kom niet aan Phoebe!!! Dan kom ej aan mij! Phoebe rulezzzzquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:35 schreef PimD het volgende:
[..]
Same here... Joey vond/vind ik alleen leuk als ie met Chandler is, voor de rest hoeft het van mij echt niet... Phoebe heb ik nooit veel aangevonden met d'r hippie-gedoe en d'r domme liedjes
En toen begon seizoen 5... en die is de beste van allemaal... (vind ik dan)... en verder 6 ook... en 7 ook... en 8 en 9 en 10 ook ...quote:Op zondag 4 juli 2004 04:18 schreef L4zY het volgende:
Want uiteindelijk om heel eerlijk te zijn, is het maar goed dat Friends afgelopen is. Vond zker ook de eerste 4 seizoenen de beste.
moet je voor de grap eens recencies uit 1994 lezen, daar gaven ze Friends ook hooguit 1 seizoen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:10 schreef Duiveltja het volgende:
Ik geef het maximaal 1 seizoen.
Haquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:10 schreef Tinus1983 het volgende:
[..]
moet je voor de grap eens recencies uit 1994 lezen, daar gaven ze Friends ook hooguit 1 seizoen.
Ja dat weet ik allemaal. Seinfeld werd het eerste seizoen ook niet echt gewaardeerd uiteindelijk is het toch nog goedgekomen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:10 schreef Tinus1983 het volgende:
[..]
moet je voor de grap eens recencies uit 1994 lezen, daar gaven ze Friends ook hooguit 1 seizoen.
Ik verwacht niks. Ik hoop alleen...quote:Op donderdag 15 juli 2004 06:53 schreef metallicattim het volgende:
dat was zijn karakter toch ook in friends, precies hetzelfde, en dat was een suc6 serie, ok hijs n alleen, maar ik denk dat het wel wat gaat worden
o die wil ik wel eens lezen! weet jij waar die te vinden zijn? heb al gezocht maar kom t niet tegen..quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:10 schreef Tinus1983 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 juli 2004 09:59 schreef polly_rulez het volgende:
[..]
o die wil ik wel eens lezen! weet jij waar die te vinden zijn? heb al gezocht maar kom t niet tegen..
quote:LEBLANC HAS NOT INVITED FRIENDS STARS TO APPEAR ON JOEY
Despite earlier predictions that other members of the cast of Friends would be making regular visits to the set of Matt LeBlanc's new sitcom Joey, LeBlanc has told TV Guide that none of them has been invited as yet. "They've all said they're open to coming if they're available, but it doesn't feel right right now," he told the magazine's online edition, adding, "I don't want it to seem like somebody came in and propped us up." Joey's series premiere is scheduled for Sept. 9 in Friends' former timeslot on NBC.
Dat bedoel ik niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:04 schreef metallicattim het volgende:
damn dat is idd nog veel te ver weg...
?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:05 schreef Mighty_Mike het volgende:
kep net die pilot gezien, damn wat is die geweldig
Die is echt al een hele tijd uit hoor. Beetje zoeken en je heb em zo gevondenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:37 schreef Patch het volgende:
[..]
?
Waar?
Maar de pilot die jij hebt gezien is waarschijnlijk niet de echte, want dit was een test pilot zoals je stukje terug in dit topic kan lezen. Dus de echte pilot moet nog uitgezonden wordenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:36 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet.
Ik verwachtte dat ze na die pilot (een paar weken), de rest van het seizoen uitzenden.
Want ik hoopte dat Yorin daarna de seizoen koopt om in het najaar uit te zenden.
Daarom reageerde ik zo verbaasd en ben ik nu wel een beetje teleurgesteld.
Dus ik heb me vergist en nu weet ik dat het wel een tijdje zal duren dat het hier uitgezonden wordt.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:15 schreef Patch het volgende:
Ik kan de pilot niet vinden...
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 02:05 schreef metallicattim het volgende:
Dus de echte pilot moet nog uitgezonden worden
Niet... die buurvrouw was echt zoo fucking lekkerquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:55 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb die pilot wel gezien. en het is idd een test pilot, de buurvrouw bijvoorbeeld zal in de uiteindelijke serie door iemand anders gespeeld worden omdat het publiek niet goed op haar reageerde oid.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:10 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Niet... die buurvrouw was echt zoo fucking lekker.
yep. maar dit heb ik gelezen. het is jammer maarja...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:10 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Niet... die buurvrouw was echt zoo fucking lekker.
duurt niet meer lang!quote:The series premieres Thursday, September 9 at 8 PM ET.
Ben benieuwd of 't een compleet andere aflevering is geworden, of gewoon een ge-edite versie van de pilot. Ben in dat geval benieuwd naar de nieuwe buurvrouw.quote:Op donderdag 9 september 2004 19:05 schreef metallicattim het volgende:
jups idd, morgen eens kijken wat ze verandert hebben aan de pilot
quote:TV Reviews: 'Joey'
NBC will learn tomorrow, when overnight ratings are released, whether it can regain dominance of Thursday night, which it once dubbed "Must See TV" night. The network is launching Joey, its Friends spin-off, and the second season of The Apprentice, the Donald Trump reality show, and critics generally agree that while the two shows are promising, they are not likely to be regarded as must-see attractions. (Aaron Barnhart in the Kansas City Star calls tonight the beginning of the "Might See TV" era.) Tom Shales in the Washington Post dismisses the show, writing that the Matt LeBlanc character "is still a lovable dummy, but over the summer the ratio of lovable to dumb appears to have changed for the worse. At times the script makes him out to be such an idiot that he's not only unsympathetic but also a nagging nuisance." Adam Buckman in the New York Post comments that some of the scenes in the premiere show are downright tasteless, including one in which Joey's sister invites him to feel her breasts and another in which she makes a remark belittling Dominicans. Phil Rosenthal in the Chicago Sun-Times labels the show just "OK," but adds: "Amid a weak field of new comedies and on a network increasingly desperate for a fresh sitcom success, that's at least a start." But David Bianculli in the New York Daily News predicts that fans of Friends will be pleased with the show. "It's not as superb a continuation of a great show as Frasier was of Cheers," he writes,"but it should engender much of the same good will." And Robert Bianco in USA Today concludes: "Joey is a well-cast, well-structured, solidly funny sitcom."
ik vond dat eigenlijk wel geweldig!quote:Adam Buckman in the New York Post comments that some of the scenes in the premiere show are downright tasteless, including one in which Joey's sister invites him to feel her breasts
frasier succesvoller dan cheers ? hmm toch niet hoor .quote:Op woensdag 20 maart 2002 21:14 schreef SunChaser het volgende:
ge-edite versie van de pilotquote:Op donderdag 9 september 2004 20:56 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of 't een compleet andere aflevering is geworden, of gewoon een ge-edite versie van de pilot. Ben in dat geval benieuwd naar de nieuwe buurvrouw.
Ze moet dan wel ergzijn, wil ze de pilot-buurvrouw overtreffen.
Nou dat viel wel mee. Ik kan me herinneren dat je er bij Jen Aniston soms gewoon een jas kon aanhangen. Ik denk niet dat dat de enige reden isquote:Op zaterdag 11 september 2004 13:55 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
ze hebben die oude buurvrouw er juist mede uitgegooid vanwege haar 'nipplage'...
Door een deel van het proefpubliek werd ze negatief beoordeeld. Eerst gingen de geruchten dat dat zou zijn omdat ze een getrouwd iemand speelde die een love-interest zou kunnen worden en dat ze daarom die rol zouden schrappen en een ander personage ervoor terug zouden doen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 15:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nou dat viel wel mee. Ik kan me herinneren dat je er bij Jen Aniston soms gewoon een jas kon aanhangen. Ik denk niet dat dat de enige reden is
Die komen vast nog wel s... en voor je 't weet zijn ze alle 6 weer terug (zou een leuk scenario kunnen zijn tochquote:Op zondag 12 september 2004 19:44 schreef PimD het volgende:
Goh, ik had eerder verwacht dat Chandler of Ross een keer langs zouden komen... David Schwimmer ging geloof ik een paar afleveringen van Joey regiseren?
Haha, zou wel leuk zijn ja.quote:Op zondag 12 september 2004 21:13 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Die komen vast nog wel s... en voor je 't weet zijn ze alle 6 weer terug (zou een leuk scenario kunnen zijn toch)
quote:Op zondag 12 september 2004 21:45 schreef Hare het volgende:
Haha, zou wel leuk zijn ja.
Al hun carrieres floppen gewoon dus gaan ze gewoon allemaal bij Joey wonen
Helemaal los en allemaal apart in plastic verpaktquote:Op donderdag 16 september 2004 19:44 schreef heaven7 het volgende:
Nou dan vraag ik het hier wel. Mijn topic is op slot gegooid
Ik heb laatst zo'n friends central perk doos min of meer besteld ergens, ik heb hem nog niet in huis, ook nog niet gezien. Ik vroeg me af of die seizoenen die in die central perk box zitten nog los in zo'n seizoensdoosje zitten zeg maar. Of helemaal los?
Doosjes met cd bedoel je neem ik aan? Zijn nog bij de diskoland te verkrijgen. Verder is het bijna allemaal in 3boxquote:Op donderdag 16 september 2004 22:12 schreef heaven7 het volgende:
Zijn die doosjes nog ergens los te krijgen?
Die central perk box heb ik wel een paar keer te koop gezien, voor 5 euro ofzo. Leeg dus
quote:Op zondag 12 september 2004 21:28 schreef Aventura het volgende:
Is dat die griet van de Soprano's? Die vriendin van Christopher?
Ik vond 'm leuker dan aflevering 1. Joey blijft wel erg dom, maar de grappen waren af en toe flink raak.quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:12 schreef mark_03 het volgende:
Hoe was aflvering twee? Heb 'm nog nergens kunnen downloaden, dus ben benieuwd
Dat is zijn hele character... omgquote:Op vrijdag 17 september 2004 13:44 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vond 'm leuker dan aflevering 1. Joey blijft wel erg dom, maar de grappen waren af en toe flink raak.
Hij is in deze serie dommer dan in Friends. Zo dom zelfs dat het af en toe nergens op slaat.quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:53 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Dat is zijn hele character... omg
quote:Op zaterdag 18 september 2004 07:47 schreef DinoPK het volgende:
- Het Nerd neefje lijkt teveel op Ross. En dat is jammer, aangezien Ross het populairste karakter was van friends, en 10x beter uitgevoerd.
De laatste 3 seizoenen zeker de leukste met de beste grappen en de beste acteur vind ik.quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:37 schreef Patch het volgende:
[..]
![]()
Geloof dat daar zo'n beetje 99% van de Friends-kijkers het niet mee eens is.
Ross is een gewelidig, leuk, interessant, onmisbaar karakter, dat zeker... Maar populairste???
Pas geleden heb ik er een poll over gezien, op een grote friends site, alleen ik zou bij god niet meer weten waar (ja ik heb nog even gezochtquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:37 schreef Patch het volgende:
[..]
![]()
Geloof dat daar zo'n beetje 99% van de Friends-kijkers het niet mee eens is.
Ross is een gewelidig, leuk, interessant, onmisbaar karakter, dat zeker... Maar populairste???
Verreweg inderdaad.quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:41 schreef Remzz het volgende:
[..]
De laatste 3 seizoenen zeker de leukste met de beste grappen en de beste acteur vind ik.
Vond 'm in de eerste seizoenen echt zo irritant. Soms had -ie een leuke episode, maar meestal niet. Vanaf seizoen 8 werd ie echt extreem grappig ...quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Verreweg inderdaad.
Dat vond ik al vanaf jaar 1 trouwens.
LOL nuquote:Op vrijdag 22 maart 2002 16:36 schreef SunChaser het volgende:
Spin-Off In The Works For LeBlanc?
quote:Op zondag 19 september 2004 13:10 schreef mechatronics het volgende:
LOL nu![]()
sindsdien wist ie hetquote:Op dinsdag 21 september 2004 02:31 schreef American_Nightmare het volgende:
Eerste "discontinuity" ontdekt; Joey gebruikt het woord hypothetical ("a hypothetical 11") terwijl er een Friends-aflevering is waarin hij tegen Ross zegt dat hij niet weet wat dat betekent ("nope, you lost me").
Dat "you lost me" zei Joey niet na het woord hypothetical, maar na het woord subconciously, in de aflevering waarin Joey en Ben 'strijden' om een rol in een reclamespotje voor soep.quote:Op dinsdag 21 september 2004 02:31 schreef American_Nightmare het volgende:
Eerste "discontinuity" ontdekt; Joey gebruikt het woord hypothetical ("a hypothetical 11") terwijl er een Friends-aflevering is waarin hij tegen Ross zegt dat hij niet weet wat dat betekent ("nope, you lost me").
Die doosjes kun je wel krijgen bij Warnerbros Benelux zelf!quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:00 schreef heaven7 het volgende:
Waarom zou ik moeten editen?
Volgens mij begrijp je trouwens nog steeds niet wat ik bedoel
Ik weet dat die friends seizoenen volop los te krijgen zijn, ik bedoelde alleen dat doosje, de friends dvd's heb ik immers al in die central perk box zitten.
Die doosjes heb ik nog nergens los te koop gezien namelijk en zou ik WEL graag willen hebben.
Oei, dat is goed nieuws! Bedankt voor je reactiequote:Op dinsdag 21 september 2004 20:37 schreef striker06 het volgende:
[..]
Die doosjes kun je wel krijgen bij Warnerbros Benelux zelf!
csbenelux@warnerbros.com
Gewoon even mailtje sturen en lief vragen, werkt altijd![]()
Friends was/is top en ben heel benieuwd naar Joey!
maarre...![]()
http://www.filmdiefstal.nl/
Die meid maakt toch een hoop goed.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:00 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik vind de 2 afleveringen tot nu toe wel aardig. Maar het haalt bij lange na niet het niveau van Friends. Ik vond Joey sowieso al niet de grappigste Friend. Vooral de humor van Chandler en Ross mis ik.
De zus van Joey is maar een ordinair mens (met een lekker lichaam). Joey is op zich nog steeds Joey, maar zonder de magie van de andere Friends is hij niet bijzonder grappig. Michael voegt ook bitter weinig toe.
Ik denk dat wanneer ik Friends nooit had gezien, hier erg snel langs was gezapt.
Lol... Daar ben ik het zooooooooooooo niet mee eens!!!quote:Op woensdag 22 september 2004 00:49 schreef Najra het volgende:
Bovendien waren deze twee afleveringen iig beter dan het gehele laatste seizoen van Friends want dat was om te janken zo slecht.
Ja, ik.quote:Op vrijdag 24 september 2004 11:53 schreef Mighty_Mike het volgende:
episode 3 is binnen...... vanaaf maar ff kijken, iemand m al gezien ?
Er moeten echt een paar personages bij om de kwaliteit te vergroten. Daarnaast lijkt het of de studio voorla voor goedkoop kiest. Bijna deze hele aflevering was in het appartement. Daarnaast blijft het allemaal zo oppervlakkig. In de eerste drie afleveringen van een serie verwacht je toch dat ze een beetje karakters definieren en wat verschillende kanten laten zien.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:49 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Ja, ik.Hij was wel weer aardig. Er waren dit keer twee verhaallijnen, dat hielp ook wel een beetje, Joey zat niet meer in iedere scene.
Maar het heeft het echt geen zin dit te vergelijken met Friends, er zijn gewoon veel minder personages.
Een van de eerste dingen die ik iig ga doen als ik maandag weer op mn kamertie zitquote:Op vrijdag 24 september 2004 11:53 schreef Mighty_Mike het volgende:
episode 3 is binnen...... vanaaf maar ff kijken, iemand m al gezien ?
Tja, maar als je het zo beschrijft kan Joey ook heel leuk zijn. Problemen met vrouwen tot de vijfde macht ten opzichte van Ross, zijn werk in de showbizz, zijn ouders, zijn zussen, Monica en Chandler af en toe op bezoek. En ook af en toe een gastrol van Rachel (of Phoebe of Joey uiteraard).quote:Op zaterdag 25 september 2004 19:14 schreef SunChaser het volgende:
De grappigste Friend was Ross. Die had echt leuk kunnen zijn in een eigen sitcom. Problemen met vrouwen, zijn werk in het museum, zijn ouders, Monica en Chandler af en toe op bezoek. Zijn lebische ex, zijn 2 kids, af en toe een gastrol van Rachel.
Af en toe een gastrol van Rachel? Bederf nou de illusie niet!!! Ross en Rachel zijn natuurlijk getrouwdquote:Op zaterdag 25 september 2004 19:14 schreef SunChaser het volgende:
De grappigste Friend was Ross. Die had echt leuk kunnen zijn in een eigen sitcom. Problemen met vrouwen, zijn werk in het museum, zijn ouders, Monica en Chandler af en toe op bezoek. Zijn lebische ex, zijn 2 kids, af en toe een gastrol van Rachel.
quote:Op donderdag 30 september 2004 12:58 schreef Tijn het volgende:
Tsja, tis geen Friends, maar ik vind de 2e en 3e ep al wel *een stuk* leuker dan de pilot.
Helemaal mee eens. Vind het tot nu toe best leuk..quote:Op donderdag 30 september 2004 12:58 schreef Tijn het volgende:
Tsja, tis geen Friends, maar ik vind de 2e en 3e ep al wel *een stuk* leuker dan de pilot.
Hij ging eigenlijk helemaal nergens over. Maar er zaten wel een paar leuke grappen in.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:45 schreef NITR0 het volgende:
k heb epsiode 4 alweer gezien, dit vind ik tot nu toe nog de slechtste aflevering
Precies, de meeste series zijn pas in het tweede of derde seizoen op hun best.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:07 schreef TuinSlang het volgende:
Ik vind het nog te vroeg om te oordelen. Maar is even aankijken.
5 al gezien in de VS? Offfeu .... istie al uit?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 02:03 schreef MazeNL het volgende:
Ik vind de afleveringen echt steeds beter worden , 1 was wat zwakjes 2 en 3 waren echt friends like leuk 4 een diep dal en 5 is weer friends niveau alleen zonder het gevoel dat je ze kent :p.
\o/ JOEY \o/
Hij is wel lachenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 03:28 schreef Bigs het volgende:
Ok 5 is wel geinig met Joey z'n improv skills
Alleen vind ik Gina nog steeds niet echt boeiend, voor dat karakter hadden ze wel iets anders mogen schrijven imo.
beter zoekenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:40 schreef NITR0 het volgende:
ik kan Joey deel 5 nog nie vinden hoor....
issie al wel uit?
Tsk.. de VCD is al minstens 21 uur oud en de AVI 19quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:40 schreef NITR0 het volgende:
ik kan Joey deel 5 nog nie vinden hoor....
issie al wel uit?
Jah dat viel mij ook al opquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:32 schreef Tokus het volgende:
aflevering 5, directed by David Schwimmer.
hij kan zich dus toch ook niet helemaal losmaken van Friends
Het was allang bekend dat hij een paar afleveringen zou regisserenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:32 schreef Tokus het volgende:
aflevering 5, directed by David Schwimmer.
hij kan zich dus toch ook niet helemaal losmaken van Friends
vast wel, maar ik volg gelukkig niet al het nieuws rond Friends.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:34 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het was allang bekend dat hij een paar afleveringen zou regisseren
die is toch nog aan het afkicken?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:32 schreef PimD het volgende:
Leuk om te zien dat ep. 5 geregiseerd werd door David Schwimmer (Ross). Ik hoop wel dat Chandler een keer terugkomt voor een aflevering. Zo geweldig gaat het nou ook weer niet met de filmcarriere van Matthew Perry, dus daar moet ie toch wel tijd voor hebben lijkt me.
Nee joh, was al voor het einde van Friends weer goed.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:47 schreef Timmai het volgende:
[..]
die is toch nog aan het afkicken?
oooquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:50 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee joh, was al voor het einde van Friends weer goed.
Bron: http://www.gay.com/entertainment/news/?sernum=881quote:Matt LeBlanc denies gay rumors
by Ben Townley, Gay.com
He may be riding high with his new TV show "Joey," but in private Matt LeBlanc is being faced with rumors about his sexuality.
The former "Friends" star is being hit by claims from a former chauffeur driver, who accuses the married actor of not only sleeping with men but also using him to recruit them for sex in the back of his limousine.
Damian Plumleigh has sat through an interview with The National Enquirer, as well as a lie detector test to make his claims clear, but he has been dismissed by the acting star.
"I have never asked to be set up with gay hustlers," FemaleFirst reports the star as saying.
"It's absolutely not true. I am not bisexual. I am not gay. I have never had sex with men."
He said it was important for him to make his point in public, so as to ensure these rumors do not continue to circulate.
"Setting the record straight is not only important because of me and my life, but also because of my family," he said.
zou me niet verbazenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:08 schreef MazeNL het volgende:
Ik hoop trouwens dat het jennice is die aan de overkant komt te wonen :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |