Oh god, het ding heeft nog een naam ookquote:Op maandag 22 september 2008 20:08 schreef kaasplankje het volgende:
Hoe durf je Sherman te beledigen
fuck you!
Doe maar nietquote:Op maandag 22 september 2008 20:19 schreef AKnynke het volgende:
men, zal ik nog een kaasplank/Lein opmerking maken of niet? Doe het maar niet!
quote:Op maandag 22 september 2008 20:19 schreef AKnynke het volgende:
men, zal ik nog een kaasplank/Lein opmerking maken of niet? Doe het maar niet!
Dan heeft ie hard gefietstquote:Op maandag 22 september 2008 20:29 schreef Leintjeuh het volgende:
Goh, zou de Duitser er inmiddels zijn? Tis stil in Uppsala
Pffft, taalgebruikquote:Op maandag 22 september 2008 20:33 schreef kaasplankje het volgende:
Dan heeft ie hard gefietsthij moet wel retegeil zijn!!
Then sell teh fuccin' jointquote:Op maandag 22 september 2008 20:46 schreef MissHobje het volgende:
De tandjes wat een takkewerk dat hele huis ook, ben er klaar meenouja niet klaar dus qua schoonmaak
Ziet er lekker uit! Ik zie courgette, kikkererwten, aubergine en tomaat?quote:Op maandag 22 september 2008 21:00 schreef octopussy het volgende:
[ afbeelding ]
het was lekkerrrrrrrrrrrrrrr![]()
en couscous was ook aardig gelukt. Heb veel verse koriander en munt erbij gedaan om de smaak wat te pimpen.
quote:Op maandag 22 september 2008 21:15 schreef Liejannuh het volgende:
Ik hoop dat het lekkerder smaakte dan dat het er uit ziet!
Graag gedaan.quote:Op maandag 22 september 2008 21:25 schreef octopussy het volgende:
[..]
bedankt he?
Het is een beetje donker geworden op de foto (gsm), dat donkere is dus munt en koriander. Verder erg lekker met kipvleugeltjes onderop, daarop courgette, aubergine, bosui en kikkererwten. En Ras Al Haoud (oid) kruiden dus.
Da's best snel ja. Hopelijk is er niets geks op te zien dat niet in de lijn der verwachting ligt. Misschien een beetje slijtage ofzo?quote:
Jij bent er namelijk ook nooitquote:Op maandag 22 september 2008 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
wat is de SC dood de laatste tijd![]()
goedenavond![]()
Liever dat er iets mis is eigenlijk dan dat het versleten is. Want dan moet ik echt stoppenquote:Op maandag 22 september 2008 23:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Da's best snel ja. Hopelijk is er niets geks op te zien dat niet in de lijn der verwachting ligt. Misschien een beetje slijtage ofzo?
Mja. Als er echt iets mis is moet je waarschijnlijk ook stoppen. Wat 'hoop' je dat t is?quote:Op maandag 22 september 2008 23:13 schreef Den_Haag het volgende:
Liever dat er iets mis is eigenlijk dan dat het versleten is. Want dan moet ik echt stoppen
iets wat ze gewoon kunnen opereren.quote:Op maandag 22 september 2008 23:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mja. Als er echt iets mis is moet je waarschijnlijk ook stoppen. Wat 'hoop' je dat t is?
'Gewoon' opereren...quote:Op maandag 22 september 2008 23:27 schreef Den_Haag het volgende:
iets wat ze gewoon kunnen opereren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |