quote:Op maandag 22 september 2008 21:13 schreef Brennel het volgende:
* Brennel heeft ook weer een requestje ingeleverd
Hoe was de vrijdag weekendekstra , leuk genoeg om helemaal terug te luisteren ?quote:Op maandag 22 september 2008 21:13 schreef -Hans- het volgende:
Vrijdag was @ MYA de Basement Jaxx Classic Remix van Cold Shoulder te horen en ik moet zeggen dat ik die een stuk beter kan hebben dan het origineel. Die vind ik maar..
quote:Op maandag 22 september 2008 21:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eén van de artiesten waarbij de kans dat Michiel je request draait een stuk hoger ligt.
neuh, die troelaboela die er was had last van der PPS denk ikquote:Op maandag 22 september 2008 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe was de vrijdag weekendekstra , leuk genoeg om helemaal terug te luisteren ?
Tijdens en na de uitzending waren er hier veel klachten over de gast (Nicolette van Dam), maar of je 't wil terugluisteren moet je zelf weten.quote:Op maandag 22 september 2008 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Klinkt als gevalletje jammer en niet luisterenquote:Op maandag 22 september 2008 21:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijdens en na de uitzending waren er hier veel klachten over de gast (Nicolette van Dam), maar of je 't wil terugluisteren moet je zelf weten.
Mwa.. Ekdom deed trouwens nog Pretty Young Thing (PYT) van MJ na voor de cam en dat was f*cking goed. Gast vond ik niet heel boeiend.quote:Op maandag 22 september 2008 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ja, die remix is leuk iddquote:Op maandag 22 september 2008 21:13 schreef -Hans- het volgende:
Vrijdag was @ MYA de Basement Jaxx Classic Remix van Cold Shoulder te horen en ik moet zeggen dat ik die een stuk beter kan hebben dan het origineel. Die vind ik maar..
't enige wat ik daar nu nog aan toe te voegen heb is dat hij op de wachtlijsten staat voor een MRI scan en een EEG scan. Maar, beide wachtlijsten zijn nog enkele weken lang...quote:Beste allemaal,
Er zijn van die momenten dat je mond open valt van verbazing, waarna je in woede uitbarst. Dit is zo'n moment...
Zojuist hoor ik van m'n moeder dat de arts waar zij vanmiddag een gesprek mee had m'n vader morgen uit het ziekenhuis gaat ontslaan. Oftewel, vanaf morgen zitten wij in huis met een persoon met een dusdanig slecht geheugen dat hij een gevaar voor zichzelf kan zijn (mediceijnen meerdere keren innemen bijvoorbeeld). Hoe ze dit in hun hoofd kunnen halen is mij even onduidelijk.
Afhankelijk van hoelaat hij morgen ontslagen wordt (als het goed is horen wij dat vanavond nog) ben ik wel of niet aanwezig. Wel weet ik zeker dat m'n afspraak met Herbert en Arjan later op de middag niet door kan gaan, excuses daarvoor.
Wat betreft de rest van deze week moet er eerst gekeken worden hoe hij thuis is. Hij kan immers echt niet alleen thuis zijn in deze toestand...
Nouja, tot dusver deze update, later vanavond misschien meer. 'k zal vanavond in ieder geval even de draaiboeken voor LunchBreek van de rest van de week doormailen naar de algemene list ipv de lunchbreek list en dan zien we wel of de uitzendingen wel of niet door gaan.
Groetjes,
Ronald
2003 ?quote:Op maandag 22 september 2008 21:24 schreef Againzender het volgende:
Damn, laatste optreden van Soundgarden in Nederland was ik nog bij. Ik word oud
Editors - Smokers Outside The Hospital Doorsquote:
Heel veel positieve energie gewenst voor jullie allen, dit wordt een zware tijd voor jullie.quote:Op maandag 22 september 2008 21:25 schreef Broekie het volgende:
- knip -
veel eerder, 1997 ofzo? Tenminste, dat dacht ik. Weet nog dat de bassist compleet over de zeik ging.quote:
Sterkte met de hele situatie....quote:Op maandag 22 september 2008 21:25 schreef Broekie het volgende:
Ha allemaal,
Laat ik maar weer beginnen met het quoten van een mailtje van eerder vanmiddag, puur uit luiheid (nouja, moeheid eigenlijk).
[..]
't enige wat ik daar nu nog aan toe te voegen heb is dat hij op de wachtlijsten staat voor een MRI scan en een EEG scan. Maar, beide wachtlijsten zijn nog enkele weken lang...
In de tussentijd zitten wij vanaf morgenochtend met iemand in huis die een gevaar voor zichzelf is, hij weet immers 10 minuten later niet meer dat ie bijvoorbeeld z'n medicijnen al ingenomen heeft (gaan we dus verstoppen), dat hij bedrust moet hebben (blijf nou liggen, nee, je hoeft niet naar je werk) etc etc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |