Vet man, je moet natuurlijk wel je Turbodruk af kunnen lezen!quote:Op dinsdag 30 september 2008 07:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
Dank je! Er komen nog 2 bij! Vet he?
Uiteraard! Anders kan ik zo mijn blok opblazen jeweettoch!quote:Op dinsdag 30 september 2008 07:32 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Vet man, je moet natuurlijk wel je Turbodruk af kunnen lezen!
quote:Op dinsdag 30 september 2008 07:32 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Vet man, je moet natuurlijk wel je Turbo Vacuumdruk af kunnen lezen!
Ga je rijbewijs halen en koop een auto en kom dan maar terugquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:21 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
En natuurlijk ampere meter!![]()
Weet ie hoeveel stroom zijn auto levert tijdens het rijden op de 1/4 mile of gewoon op de snelweg
Auto staat voor de deurquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ga je rijbewijs halen en koop een auto en kom dan maar terug![]()
Staat ie voor de deur of heb je em op het oog? of heb je hem int oog voor de deur? Of bedoel je die bak van je pappie?quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Auto staat voor de deur![]()
op de 15e heb ik Theorie examen.. en dan ga ik er helemaal voor!![]()
En ehm.. ik heb al een auto op het oog
De auto waar ik het eerst ik ga rijden is de Mera..quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:09 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Staat ie voor de deur of heb je em op het oog? of heb je hem int oog voor de deur? Of bedoel je die bak van je pappie?
Honda zeker
Je gaat me toch niet vertellen dat die primera een koosnaam heeft hequote:Op dinsdag 30 september 2008 10:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
De auto waar ik het eerst ik ga rijden is de Mera..
Sterker nog, zo staat hij ook bij de politie bekendquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:33 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat die primera een koosnaam heeft he
hehequote:Op dinsdag 30 september 2008 11:07 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Sterker nog, zo staat hij ook bij de politie bekend
Whehe ga je nu wel moeite er voor doen?quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Auto staat voor de deur![]()
op de 15e heb ik Theorie examen.. en dan ga ik er helemaal voor!![]()
En ehm.. ik heb al een auto op het oog
Nee die sub hangt los in de kist. Wat lul je nou,quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:32 schreef rollator_GSI het volgende:
die sub staat toch wel vast??
anders heb je er niet lang plezier van
OMG heb je altijd 4,5l olie bij je??quote:
uit duitsland die er al een tijdje staatquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:59 schreef tevebe het volgende:
[..]
Whehe ga je nu wel moeite er voor doen?
En laat me raden... Nog steeds de 944 op het oog?
Ja of eentje van Jetcars.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:50 schreef invine het volgende:
[..]
uit duitsland die er al een tijdje staat
Daar zit 5 liter in hoor.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:43 schreef kevin20vt het volgende:
[..]
OMG heb je altijd 4,5l olie bij je??![]()
Zo je auto eruit laten zien en dan wel elke 1000km een litertje erbij moeten knallen![]()
(nee sorry bij alle 3 mijn auto's is dat niet nodig, en als dat wel nodig was deed ik er iets aan...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |