Nee, het is gewoon stoer om te rellen en overal tegen aan te schoppen.quote:Op maandag 22 september 2008 19:01 schreef postmortum het volgende:
was de sc gisteren gesloten ofzo , ik begrijp het gebitch in fb niet
Er zit iets op je lippen, volgens mij is het stront.quote:Op maandag 22 september 2008 19:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon stoer om te rellen en overal tegen aan te schoppen.
Dat moet jij wel vaak of niet?quote:
Ah, iemand voelt zich aangesprokenquote:Op maandag 22 september 2008 19:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Er zit iets op je lippen, volgens mij is het stront.
is jordeeeh al unbanned ?quote:Op maandag 22 september 2008 19:13 schreef Broekpaling het volgende:
Ik, uw favo usert is er weer.
Ik neem het heel serieus jaquote:Op maandag 22 september 2008 19:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, iemand voelt zich aangesprokenjij neemt lullen op fora echt iets te serieus, sad but true! [ afbeelding ]
Nouuuuhouu, doe nou eens liev tegen elkander.quote:Op maandag 22 september 2008 19:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, iemand voelt zich aangesprokenjij neemt lullen op fora echt iets te serieus, sad but true! [ afbeelding ]
Doe is niet zo'n jakkiebah plaatje posten in deze goede topicreeks.quote:Op maandag 22 september 2008 19:20 schreef postmortum het volgende:
lullen op een forum:
[ afbeelding ]
blackzilla is wel een baas hoor , heb je de pm nog niet gehad somsquote:Op maandag 22 september 2008 19:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doe is niet zo'n jakkiebah plaatje posten in deze goede topicreeks.
Nee, ik hou niet van negersecks.quote:Op maandag 22 september 2008 19:22 schreef postmortum het volgende:
[..]
blackzilla is wel een baas hoor , heb je de pm nog niet gehad soms
maar maar dan mis je het bazen stikje op 6 minuut en 15 secquote:Op maandag 22 september 2008 19:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet van negersecks.
Dat mokkel krijgt de volle laag.quote:Op maandag 22 september 2008 19:25 schreef postmortum het volgende:
[..]
maar maar dan mis je het bazen stikje op 6 minuut en 15 sec
Je komt niet met een kut reply terugquote:Op maandag 22 september 2008 19:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik neem het heel serieus jaIk denk dat we het allebei niet serieus nemen
![]()
En je had het ook over mij
hehequote:Op maandag 22 september 2008 19:19 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nouuuuhouu, doe nou eens liev tegen elkander.
Zullen we elkaar even serieus nemen?quote:Op maandag 22 september 2008 19:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik neem het heel serieus jaIk denk dat we het allebei niet serieus nemen
En je had het ook over mij
Of je laat je serieus nemen door Blackzilla!quote:Op maandag 22 september 2008 19:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zullen we elkaar even serieus nemen?
Jij vindt relluhhhh ook gewoon leukquote:Op maandag 22 september 2008 19:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je komt niet met een kut reply terugrel mislukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |