Ja ach, marktwerking he?quote:
Aanbod staat nog steedsquote:Op donderdag 25 september 2008 15:02 schreef Banzaiaap het volgende:
Is em helaas niet gewordenIemand anders?
PMquote:Op zondag 28 september 2008 20:13 schreef krimpenrik het volgende:
ik heb er 1, 275 euro, wel gebruikt 1 hoekje heel klein schaafplekje en de gebruikelijke kleine krasjes. USA model firmware 1.1.4 met doosje enz. Geen oordopjes (toch btr ivm hygiene)
foto's bij interesse
Jazeker wel, heb je ook foto's?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 08:58 schreef KopieerMachine het volgende:
Die bestaat ook nog hoorDie was er voor de 8GB versie
Maargoed intresse of niet?
Sorry, die kan ik helaas niet maken, ik heb zelf geen digitale camera, en ik weet ook niet zo 123 iemand met wel een goeie camera.quote:
Volgende week donderdag komt mijn nieuwe telefoon. Ik zal eens kijken of ik daar behoorlijke foto's mee kan makenquote:
Holy shit, je zit er wel bovenop hequote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:22 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Volgende week donderdag komt mijn nieuwe telefoon. Ik zal eens kijken of ik daar behoorlijke foto's mee kan maken
Ja het ziet eruit als een iphone met een screenrprotector met daarop bijhorende krasjesquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:24 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Holy shit, je zit er wel bovenop heMaar heb je echt voor die tijd geen anders (crappy) camera bij de hand? Wil graag foto's zien.
![]()
Is me net wat teveel, zeker voor een met 1.1.4 erop. Zat eerder te denken aan een bedrag rond de 300 euro.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:28 schreef Rio het volgende:
Mijn exemplaar, 1.1.4, unlocked, 8GB, wat lichte gebruikssporen op de achterkant;
Compleet in doos, incl toebehoren en AT&T sim (just in case).
¤ 350,-
Heb je toegevoegd aan google chat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:29 schreef Dryxe het volgende:
Neem even contact met mij op misschien kun je mijn iPhone overnemen.
dvdplas{apendraai}gmail{punt}com
Mocht je interesse toenemen kun je me mailen op mailrio [AT] gmail [PUNT] comquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:23 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Is me net wat teveel, zeker voor een met 1.1.4 erop. Zat eerder te denken aan een bedrag rond de 300 euro.
[..]
Heb je toegevoegd aan google chat.
en zo ziet ie er uitquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:29 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Ik heb net een nieuwe 3G+abo, dus m'n 2G (8 GB) mag weg voor 220 euro
wat krasjes op de achterkant en een heeeeel klein miniscuul krasje in het glas, onzichtbaar bij normaal gebruik
2.1 / simlock vrij / jailbroken / cydia / installer / originele verpakking / ongebruikte koptelefoon / dock / etc
af te halen in Hilversum
Ik hoop dat ik vanavond nog foto's kan maken!quote:Op maandag 3 november 2008 10:52 schreef Banzaiaap het volgende:
Interesse heb ik altijd, laat maar wat foto's zienAan wat voor prijs zat je te denken?
Ik bied het niet te koop aan, hij krijgt het er gewoon bij!quote:Op maandag 3 november 2008 17:24 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
pssstt dit mag je niet aanbieden hé![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |