Hoezo niet?quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan heb ik zeker geen tijd om langs te komen
omdat ik zaterdag personeelsfeest heb en op zondag door ga naar de vriendinquote:
goedemiddagquote:
He, verdorie!quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
omdat ik zaterdag personeelsfeest heb en op zondag door ga naar de vriendin
doe je nooit smiddags werken?quote:
Nee, ze plannen me alleen maar sluit in, omdat ik daar de goedkoopste kracht voor benquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
doe je nooit smiddags werken?
hmmz. beetje jammer eigelijkquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ze plannen me alleen maar sluit in, omdat ik daar de goedkoopste kracht voor ben
een broek stopt een keer met plas opnemen hequote:
komt wel goedquote:
ik heb een keer een poging gedaan om zoiets te organiseren.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Komt er eigenlijk ooit een ToF-meeting?
glimmende vloerenquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:48 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
mooie bende zul je dan thuis krijgen...
aan de anti-biotica?quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:51 schreef Samzz het volgende:
Ik houd wel opFacking blaasontsteking,,, crepeer er haast aan.
dan gaat die blaasontsteking vast wel wegquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:51 schreef Samzz het volgende:
Ik houd wel opFacking blaasontsteking,,, crepeer er haast aan.
Ik was er ookquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb een keer een poging gedaan om zoiets te organiseren.
ik zat in m'n uppie op station hengelo
Je moet ook niet naar Hengelo gaan.. Duuuuh!quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb een keer een poging gedaan om zoiets te organiseren.
ik zat in m'n uppie op station hengelo
toendertijd?quote:
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:58 schreef Blawh het volgende:
Vandaag eindelijk de bevestiging van wat ik eigenlijk al wist sinds juli, ik heb al mijn vakken afgerond.![]()
Dus eigenlijk voor niets naar Enschede.
tjah, dat is voor iedereen centraalquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar Hengelo gaan.. Duuuuh!
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, dat is voor iedereen centraal
De stad zit ook raar in elkaar daar in hengelo!quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou en? Hengelo is verder wel een kutstad
Precies, dat bedoel ikquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:02 schreef Fems het volgende:
[..]
De stad zit ook raar in elkaar daar in hengelo!![]()
Ik wilde jou meeten stiekemquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
toendertijd?
toen ineens iedereen afzegde voor de meet?
en ik dacht dat jij niet van meeten hield
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
wat liefquote:
geen ideequote:
de drie gezustersquote:
Inderdaad, maar die is nog lang niet klaar. Ik denk niet dat het daar gaat lopen, zeker niet als je kijkt hoe rustig het nu soms is in de waag op zaterdagavond. Maar ik had begrepen dat die Kooistra een pakket moest kopen, hij kon bepaalde zaken in Enschede niet in handen krijgen als hij Almelo er niet bij zal nemen. Dit had ik tenminste begrepen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:32 schreef Bob-B het volgende:
In Almelo komt er ook één bij de nieuwe bios schijnt. Wens ze veel succes met het uitgaans publiek in Almelo
Echt heel veel mis je ook niet hoor.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:35 schreef Fems het volgende:
Ik ben gewoon nog nooit echt in almelo geweest. Ja, in de Rembrandthal om te basketballen, maar voorderest!
Er is vast meer te doen dan in Haaksbergen?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Echt heel veel mis je ook niet hoor.
Ik ben al jaaaaren niet meer in Haaksbergen geweest, dus geen idee. Heel vroeger gingen we er zo af en toe nog wel eens heen om te zwemmen. Maar ik denk inderdaad dat er in Almelo wel iets meer te doen is dan daar inderdaad.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:39 schreef Fems het volgende:
[..]
Er is vast meer te doen dan in Haaksbergen?
Eens kijken, we hebben een zwembad, een 'centrum', een hockeyclub, drie voetbalclub's met allemaal eigen velden, 2 sportzalen, 1 middelbare school, 1 soms leuk café. En dat was hetongeveer:Pquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:41 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik ben al jaaaaren niet meer in Haaksbergen geweest, dus geen idee. Heel vroeger gingen we er zo af en toe nog wel eens heen om te zwemmen. Maar ik denk inderdaad dat er in Almelo wel iets meer te doen is dan daar inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |