zozo. het is watquote:Op maandag 22 september 2008 16:24 schreef BroesWillems het volgende:
vanaf 31 oktober bij ik officieel huiseigenaar in Almelo en verlaat ik met een verdriet in mijn hart Bornerbroek...
Windmolenbroek, vlakbij het ziekenhuis, gelukkig niet in het centrum nee.quote:Op maandag 22 september 2008 16:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zozo. het is wat
je gaat toch niet midden in het centrum wonen ofwel?
hoezo is die dicht dan?quote:Op maandag 22 september 2008 16:34 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Windmolenbroek, vlakbij het ziekenhuis, gelukkig niet in het centrum nee.
En daarbij maar 4,2 KM van mijn stamkroeg in Bornerbroek![]()
die nu trouwens voor onbepaalde tijd dicht is...
quote:Op maandag 22 september 2008 16:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ah, dan woon je nog steeds dicht bij je oh zo geliefde Bornerbroek
hallo Basquote:
Eef idd, beetje raar verhaal, de huidige uitbater zou schulden hebben en toen heeft de verhuurder van het pand de sloten vervangen... sindsdien zit het dicht en wat er precies gaande is weet niemand...quote:Op maandag 22 september 2008 16:43 schreef Blawh het volgende:
Hallo ruler en TGND.
En welke toko is in Bornerbroek dicht? Eef? Iets anders ken ik niet daar.
Iets anders is er toch ook nietquote:Op maandag 22 september 2008 16:43 schreef Blawh het volgende:
Hallo ruler en TGND.
En welke toko is in Bornerbroek dicht? Eef? Iets anders ken ik niet daar.
2 a 3 weken...quote:Op maandag 22 september 2008 16:50 schreef Blawh het volgende:
Dat er geheimen zijn in Bornerbroek, leek me echt zo'n dorp waar iedereen van iedereen wist wat er gaande is. Maar wel een apart verhaal inderdaad, is het al lang gesloten?
De bistro, het Brookshoes, de voetbal kantine...quote:Op maandag 22 september 2008 16:54 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Iets anders is er toch ook niet
schaamt oe..quote:Op maandag 22 september 2008 16:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ken Bornerbroek helemaal niet
Zo groot is het ook niet, bekendste zijn misschien nog wel de pinksterfeesten daar.quote:Op maandag 22 september 2008 16:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ken Bornerbroek helemaal niet
Zoquote:Op maandag 22 september 2008 16:56 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
De bistro, het Brookshoes, de voetbal kantine...
QFTquote:Op maandag 22 september 2008 17:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zo groot is het ook niet, bekendste zijn misschien nog wel de pinksterfeesten daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |