Hoezo niet?quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan heb ik zeker geen tijd om langs te komen
omdat ik zaterdag personeelsfeest heb en op zondag door ga naar de vriendinquote:
goedemiddagquote:
He, verdorie!quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
omdat ik zaterdag personeelsfeest heb en op zondag door ga naar de vriendin
doe je nooit smiddags werken?quote:
Nee, ze plannen me alleen maar sluit in, omdat ik daar de goedkoopste kracht voor benquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
doe je nooit smiddags werken?
hmmz. beetje jammer eigelijkquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ze plannen me alleen maar sluit in, omdat ik daar de goedkoopste kracht voor ben
een broek stopt een keer met plas opnemen hequote:
komt wel goedquote:
ik heb een keer een poging gedaan om zoiets te organiseren.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Komt er eigenlijk ooit een ToF-meeting?
glimmende vloerenquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:48 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
mooie bende zul je dan thuis krijgen...
aan de anti-biotica?quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:51 schreef Samzz het volgende:
Ik houd wel opFacking blaasontsteking,,, crepeer er haast aan.
dan gaat die blaasontsteking vast wel wegquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:51 schreef Samzz het volgende:
Ik houd wel opFacking blaasontsteking,,, crepeer er haast aan.
Ik was er ookquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb een keer een poging gedaan om zoiets te organiseren.
ik zat in m'n uppie op station hengelo
Je moet ook niet naar Hengelo gaan.. Duuuuh!quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb een keer een poging gedaan om zoiets te organiseren.
ik zat in m'n uppie op station hengelo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |